  • 21. Data: 2012-09-17 19:01:14
    Temat: Re: 6D - tania pelna klatka od Canona
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:50574d49$0$1213$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Masz dane sprzed wojny :)

    tyle tych wojen... z przed której ? :)

    Roger

  • 22. Data: 2012-09-17 19:12:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-17 19:01, Roger from Cracow pisze:

    > tyle tych wojen... z przed której ? :)

    Z tej: analogowcy - syfrowcy :)

    --
    pozdrawia Adam
    /pisząc słowo ''bomba'' dajesz pracę tajnym służbom - oni też chcą jeść!/

  • 23. Data: 2012-09-17 19:20:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Masz dane sprzed wojny :)

    Możliwe :-) A jest coś lepszego niż Panasonić GH2? O ile mi wiadomo ten
    uchodzi obecnie za najlepszy i jest dla mnie nieakceptowalny więc jeśli
    pozostaję w błędzie chętnie poznam inny model.

    Testowałem GH2 z 70-300mm i owszem jest na tyle szybki że można fotografować
    dzieci w ruchu, ale na 300mm (eq 600mm) gdy przesuwałem aparat śledząc lot
    ptaka zamiast tła widziałem już tylko jakieś rozmazane ciapki :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2012-09-17 19:39:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-17 19:20, Ergie pisze:
    > Możliwe :-) A jest coś lepszego niż Panasonić GH2? O ile mi wiadomo ten
    > uchodzi obecnie za najlepszy i jest dla mnie nieakceptowalny więc jeśli
    > pozostaję w błędzie chętnie poznam inny model.

    To już zależy czego nie akceptujesz. W jednej kategorii wygra D5100, w
    drugiej - LX5, w trzeciej - 5D :)

> [...]
    > fotografować dzieci w ruchu, ale na 300mm (eq 600mm) gdy przesuwałem
    > aparat śledząc lot ptaka zamiast tła widziałem już tylko jakieś

    To chyba nadal wybrane Nikony i to nie przez wyświetlacz, a af.

    --
    pozdrawia Adam
    /odpowiedź jest natychmiastowa: tak - albo nie; nie wiem... znaczy wiem!/

  • 25. Data: 2012-09-17 22:29:52
    Od: cichybartko <c...@g...com>

> [...]
    > fotografować dzieci w ruchu, ale na 300mm (eq 600mm) gdy przesuwałem
    > aparat śledząc lot ptaka zamiast tła widziałem już tylko jakieś

    Ja powiem tak trochę zaczepnie że 600mm na pełen klatce w Canonie
    zaczyna się od ponad 33 tysięcy zaś w Nikonie to już dochodzimy do 40
    tysięcy. Więc poruszamy się trochę w abstrakcyjnym świecie ;)
    szczególnie gaworząc o budżetowym body.

    Mnie najbardziej rozbawiło w Nikonowej premierze budżetowego FF
    narzekanie na brak możliwości dostrajania szkieł ;). Ponoć nie da się
    pracować na małych wartościach przysłony itd. Nagle okazało się AF
    oparty o detekcję fazy nie jest taki super hiper? Niech mi ktoś powie
    czy w tym całym okrzykniętym, przełomowym 5D była ta regulacja czy nie?
    I jak tym ludzie zarabiali na raty na to body i hiper L'ki, a w dalszej
    kolejności na życie? ;)
    Zmierzam do tego że w AF w Panasonicach czy tych Olkach w większości
    przypadków jest aż za nadto szybki, a często się zapomina o jego
    skuteczności. Tzn. jak już ustawi to znaczy że ustawił a nie że co
    chwila muszę robić powiększenie pod tytułem czy trafiłem czy nie ;). I
    potem przywieźć z 32GB surówki do selekcji.

    Pozdrawiam,
    B.

  • 26. Data: 2012-09-17 23:28:41
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-09-17 19:20, Ergie wrote:
    > Możliwe :-) A jest coś lepszego niż Panasonić GH2? O ile mi wiadomo ten
    > uchodzi obecnie za najlepszy i jest dla mnie nieakceptowalny więc jeśli
    > pozostaję w błędzie chętnie poznam inny model.

    Aktualnie to jest Panas GH5 :D
    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 27. Data: 2012-09-17 23:32:21
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-09-17 10:07, Ergie wrote:
    > Witam!
    >
    > Ja czekałem na ten aparat 5 lat temu, teraz już do FF nie wrócę, ale może
    > komuś się przyda:
    >
    > http://www.canonrumors.com/2012/09/canon-eos-6d-offi
    cial-specs/

    A ja czekałem na to, żeby w końcu okazało się, że pełna klatka może być
    dość tania w produkcji. I co? W ciągu tego miesiąca wyszło z 10 aparatów
    pełnoklatkowych w tym RX1, który jest mniejszy od wszystkich APS-owych
    bezlusterkowców, które to miały być właśnie przez to takie maciupkie.

    Stare 5D ulega biodegradacji i spada z ceną do złomu, nowsza fala -
    przeceniona o 50%, ta spowoduje, że będzie niedługo całkiem fajny wybór w
    używkach. Ja tam APS-a zawsze traktowałem przejściowo i fajnie, że mogę
    ostatecznie katować to co z niego mam, bo przyszłość nawet w kieszenii
    jest pełnoklatkowa dla mnie.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 28. Data: 2012-09-17 23:50:25
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-09-17 23:32, dominik pisze:

> [...]
    > pełnoklatkowych w tym RX1, który jest mniejszy od wszystkich APS-owych
    > bezlusterkowców, które to miały być właśnie przez to takie maciupkie.

    Hmm, A99, RX1, D600 i 6D, a gdzie pozostałe 6 aparatów?

    --
    marcin

  • 29. Data: 2012-09-18 00:12:39
    Od: osiek <o...@g...pl>

    dominik pisze:

    > Aktualnie to jest Panas GH5 :D
    GH5? Nie wybiegłaś aby za bardzo do przodu z cyferką?

  • 30. Data: 2012-09-18 01:17:00
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-09-18 00:12, osiek wrote:
    > GH5? Nie wybiegłaś aby za bardzo do przodu z cyferką?

    Tak tak, trójeczka :)
    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_