  • 21. Data: 2010-05-15 20:35:00
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobiło na mnie wrażenie
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    neoniusz wrote:

    > Nie no, przepraszam, ale Matiz pali mniej od mojego 2,5l V6.

    Ale 2,5 raza?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 22. Data: 2010-05-15 20:35:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Katanka pisze:

    > Nie może być, z dwie dychy weźmie jak nic :)

    Panowie! Sprecyzujcie jednostki! :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2010-05-15 20:35:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jimiasty pisze:

    > Wiem, chociaz nie wiem jak to jest zrealizowane od strony technicznej i
    > m.in. jak z trwaloscia, czy nie przysparza to jakichs problemow
    > uzytkownikowi itp. Generalnie pomysl odlaczania garow jest genialny, szkoda
    > ze nie jest to szerzej stosowane.

    W trybie ekonomicznym otwiera zawory wylaczonych cylindrow i odcina im
    paliwo.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 24. Data: 2010-05-15 20:37:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Jimiasty pisze:
    > Generalnie pomysl odlaczania garow jest genialny, szkoda
    > ze nie jest to szerzej stosowane.

    Matiz z czymś takim byłby super ekonomiczny. ;)

  • 25. Data: 2010-05-15 20:39:59
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zauroczył ...
    >
    > 5.7l wolnossący V8 - ile to musi benzyny palić?

    Ale o czym mowa? 5.7 V8 381 KM w Toyocie Tundra pali mi (znaczy służbowe)
    około 16 litrów na trasie przy spokojnej jeździe.

  • 26. Data: 2010-05-15 21:12:56
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Katanka <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    imitacja

    > drewna, to bym się zakochał :) A tak tylko mnie zauroczył ...
    >
    > 5.7l wolnossący V8 - ile to musi benzyny palić?

    ze 3 lata temu takim dodge (tylko mniejsza wersją jeździłem z 3000 km)

    V6 3.5 hemi - tak z boku (chyba) było napisane.
    Dodge charger model 2006.

    paliło to około 10..12l/100, z automatem i klimą włączoną,
    jazda raczej bez korków.

    pozdrawiam.

  • 27. Data: 2010-05-15 21:38:35
    Od: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > zauroczył ...
    >
    > 5.7l wolnossący V8 - ile to musi benzyny palić?

    Jak zwykle cudne liczby na temat spalania zaslyszane od sasiada w gumowcach.
    Wejdzie na www.ford.com i tam jest potem znajdzcie jakis przelicznuk z galon
    per miles na litr / 100 i sie okaze ze normalnie wychodzi pomiedzy 10-15 co
    nie jest tak duzo wedlug mnie.

  • 28. Data: 2010-05-15 22:06:55
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Twoje 2,5 pali 20/100? Cos chyba z nim nie tak.

    Nie, ale 3.0 H6 przy jezdzie po Krakowie pali 20 litrow.

  • 29. Data: 2010-05-15 23:55:39
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-15 19:45, Kuba (aka cita) wrote:

    > a myslisz, ze spalanie rośnie proporcjonalnie do pojemności?

    kurde rozwalają mnie takie idiotyczne pytania...

  • 30. Data: 2010-05-16 00:07:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > kurde rozwalają mnie takie idiotyczne pytania...

    ale bezposrednie i proporcjonalne wiązanie spalania z pojemnością Cie nie
    rozwala?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE