  • 11. Data: 2009-06-17 15:16:06
    Temat: Re: 40D czy 500D
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JLF" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h18ld4$5e5$1@news.onet.pl...
    > Które body wybrać, EOS 40D czy 500D?
    > Miał być 450D, ale szumi jak hybryda.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Jan

    Oj, uważaj z tym szumieniem bo tu cię zaraz zjadą grupowi miłośnicy (i
    posiadacze za razem) 450D, jakbyś jeszcze napisał że ma kiepski autofokus to
    już cię całkiem znienawidzą i będziesz miał u nich przes...ne ;-)

    Pzdrz.
    Krzychu

  • 12. Data: 2009-06-17 17:45:23
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > Oj, uważaj z tym szumieniem bo tu cię zaraz zjadą grupowi miłośnicy (i
    > posiadacze za razem) 450D, jakbyś jeszcze napisał że ma kiepski autofokus
    > to już cię całkiem znienawidzą i będziesz miał u nich przes...ne ;-)

    Nie ma to nic do rzeczy. Skoro Canony są takie be, proponuje inną markę tę
    na N albo na O i problem z głowy. Tam nie ma problemów z ostrością, dynamiką
    i szumami, proste,
    a aparat robi sam piękne zdjęcia jedynie należny wcisnąć magiczny
    guziczek... Czy to aż taki wielki problem wygooglować sobe i porównać fotki
    z każdego aparatu choćby tu http://www.dpreview.com/gallery/ , skoro jedyny
    argument to szum? EOS 450D raczej ideałem nie jest, ale z całym szacunkiem
    za tak postawione pytanie na początku powiedziałbym że i 1000D i D40 i E410
    to o wiele za dużo dla pytajcego. Chyba że chodzi o lans...

    Wojtek

  • 13. Data: 2009-06-17 22:17:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzychu pisze:
    > Oj, uważaj z tym szumieniem bo tu cię zaraz zjadą grupowi miłośnicy (i
    > posiadacze za razem) 450D

    Nie wiem jak można być miłośnikiem czegoś takiego jak aparat...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2009-06-18 05:08:02
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Nie wiem jak można być miłośnikiem czegoś takiego jak aparat...

    Powiedz to uzytkownikom Lomo. :>

    k,

  • 15. Data: 2009-06-18 20:23:27
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz to uzytkownikom Lomo. :>
    >
    > k,

    Zgadza się, to są prawdziwi miłośnicy, ci od 450 to raczej fanatycy ;-)

    Pzdr.
    Krzychu

  • 16. Data: 2009-06-22 14:12:58
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>