  • 11. Data: 2010-06-29 12:59:17
    Temat: Re: 4 szczękowce konkretnie
    Od: "Michal" <michal..kupczyk@@poczta..onet..pl>

    "Buszi" <b...@g...com> wrote in message
    news:0aaf4498-a873-41fc-ac40-e352a88ce9a3@x21g2000yq
    a.googlegroups.com...
    >Powitać,
    Czesc,

    Mozna tez radykalnie - Laserowa korekta wzroku, ale wg mojej wiedzy sprzed
    lat nadaje sie to raczej dla krotkowidzow.
    Zrobilem to sobie 4 lata temu zamiast kupowac szczekowiec i do dzisiaj sobie
    chwale, a wyszlo tylko 2x drozej niz kask z gornej polki.
    Jedyna wada jest taka ze w okularach moglem jezdzic latem z calkiem
    podniesiana szybka, a teraz juz tylko z uchylona.

    --
    Michal
    FJS600

  • 12. Data: 2010-06-29 13:13:07
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Michal" <michal..kupczyk@@poczta..onet..pl> napisał w wiadomości
    > "Buszi" <b...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > Mozna tez radykalnie - Laserowa korekta wzroku, ale wg mojej wiedzy sprzed
    > lat nadaje sie to raczej dla krotkowidzow.

    Zależy co, jak, komu.
    Po rodzinie, jedna osoba robiła sobie korektę
    - okulary i tak musi nosić.

    Małżonka była bardzo przekonana i zapalona do kontaktów.
    Ale dostała takiego zapalenia / alergii, że szybko jej przeszło
    (i to przy jednodniówkach).

    Dla odmiany znajomy amerykaniec tak był odporny,
    że mógł nosić praktycznie prawie cały czas, bez wyjmowania.
    do spania, itd.

    Osobiście mnie trafia jak mam cokolwiek na oku
    - kontakta tym bardziej ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2010-06-29 13:25:56
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Michal napisał(a):

    > Jedyna wada jest taka ze w okularach moglem jezdzic latem z calkiem
    > podniesiana szybka, a teraz juz tylko z uchylona.

    A czemu? Nie wolno wietrzyc galek po laserowej korekcji?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2010-06-29 13:34:07
    Od: "Michal" <michal..kupczyk@@poczta..onet..pl>

    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message

    > A czemu? Nie wolno wietrzyc galek po laserowej korekcji?
    Szybciej wysychaja, to prawda. Ale bezposredni powod to wieksze owady,
    ktorych sie nie balem majac jakies szklo przed okiem.
    A teraz juz szkla nie mam i boje sie dostac mucha/osa/pszczola prosto w oko.

    --
    Michal
    FJS600.

  • 15. Data: 2010-06-29 14:05:11
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Buszi" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqa.googlegroups.com...
    > proszę o opinie na temat takich kasków:
    > airoh mathisse
    > airoh sv55/s
    > grex rf2
    > astone sun visio

    A ja bym dopisal do listy nolana N43 Air - sam sie nad nim zastanawiam, ale
    jeszcze poczekam;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2010-06-29 14:08:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-29 11:59, Buszi pisze:
    > Powitać,

    Używałem airoha mathisse ze 2 sezony,w okularach bez problemu.
    Zakładanie elegancko,w zasadzie zadowolony,łatwo się otwiera,nie trzeba
    szukać przycisku,blenda też ok,tyle ze k..glośny.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2010-06-29 14:36:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    n...@s...com pisze:

    > Nie chwale sie, jeno napisales 'kazdy'.

    Kazdy. Ty tez, tylko trza chcec a nie strzelac fochy.

    Pierwsza soczewke, jeszcze gruba i dosc sztywna produkcji demoludow
    zakladalem 45 minut.
    Na 1 oko.
    Dzis soczewke duzo bardziej wiotka zakladam w 90% przypadkow za 1-szym
    dotknieciem.

    KJ

  • 18. Data: 2010-06-29 14:38:46
    Od: Glub <g...@g...com>

    <n...@s...com> wrote:

    > Ja mam tak ze mialem szkla 1,5 raza na oczach. Raz jak mi okulista
    > zalozyl. te pol to bylo wtedy jak po 30min wsadzilem se cholerstwo do
    > jednego oka. Ale tak mnie to znerwilo ze zdjalem i poslalem je do
    > smietnika.

    Na poczatku gdy zaczynalem nosic soczewki to ledwo dwie godziny
    wytrzymywałem.
    Teraz nawet 14 godzin. A nosze twarde soczewki kontaktowe.

    --
    Glub

  • 19. Data: 2010-06-29 14:38:47
    Od: Glub <g...@g...com>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > zależy od wady, w moim przypadku nieco przeszkadza przy czytaniu inna
    > "ogniskowa" wzroku ,ale ja mam wiecej dioptrii niz wiekszosc tutaj
    > pojemnosci :-)

    Na dioptrię to zmierz się ze mną:)

    > Natomiast nowe szkla "dzienne" 30-dniowe nie wysychaja nawet w
    > klimatyzowanych pomieszczeniach i po nastu godzinach noszenia,

    Są najlepsze ale i najdrozsze.
    Najoptymalniejsze są dwutygodniowe. Np acuvue oasys. Raz nosilem przez
    miesiac gdy byl kryzys.

    > nawet przespac sie mozna w nich od czasu do czasu.

    Przez sen zgubiem, znalazlem na poduszce

    --
    Glub

  • 20. Data: 2010-06-29 14:38:47
    Od: Glub <g...@g...com>

    Buszi <b...@g...com> wrote:

    > Myśle o tym. Chyba si bd musiaB w koDu do nich przekona. Nie
    > lubie tylko przebywa w soczewkach przez caBy dzien - praca przy
    > kompie.

    Wręcz na odwrót u mnie, pewnie nie kropisz zadnych kropel nawilzających.

    > Moze jednak niepotrzebnie sie obawiam. Poza tym narazie
    > zalozenie soczewek zajmuje mi 30 min., a nie 30 sekund ;)

    Sprobuj olac system zakladania soczewek ktorego uczą, jest fatalny.
    Poloz siczewke na palcu wierzchem do góry, przechyl glowe na dol.
    Patrzac prosto na soczewke zblizaj ja do oka centralnie.

    --
    Glub