  • 1. Data: 2010-06-28 18:29:57
    Temat: Ochraniacze p. deszczowe na buty - wybór...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    kolejny łykend w którym podróżowałem sobie po PL i 1111km pękło jak
    bańka a ja chcę więcej! ;)
    A tak do rzeczy, to... przed wyjazdem pomyślałem o wszystkim z
    podwójnych ciuchów, ale... zapomniałem, że buty mam słabo p. deszczowe... ;)

    300 km z czego prawie 200 w ciągłym deszczu zrobiło swoje, więc teraz
    chcę już coś więcej niż tylko reklamówki na skarpetki. ;)

    Ponieważ w czwartek o świcie znów wyjeżdżam na rajd, którego trasa
    wyniesie pewnie ze 2 koła, to chcę na szybko kupić p. deszczowe
    ochraniacze na buty. Nie chciałbym wydawać majątku (kilka dyszek), ale
    muszą się sprawdzić (tfu!) w deszczu i zajmować mało miejsca oraz mieć
    podeszwy, które zaraz się nie przetrą.

    Warunek, że muszę je kupić od ręki na terenie Wawy lub w okolicach, bo
    paczka nie dojdzie.

    Coś proponujecie...? Np. IXON albo Bike It da radę?

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-06-28 19:32:28
    Temat: Re: Ochraniacze p. deszczowe na buty - wybór...?
    Od: Boniek <b...@v...pl>

    falco pisze:

> [...]
    > paczka nie dojdzie.
    >
    > Coś proponujecie...? Np. IXON albo Bike It da radę?

    Hej
    Jakiś czas temu kupiłem ochraniacze Proofa.
    http://www.moto-akcesoria.pl/ochraniacz-przeciwdeszc
    zowy-proof-na-buty,p,19980
    Dały spokojnie radę w alpejskich ulewach. Nie można im niczego zarzucić.
    Cena 59 PLN więc nie wiem czy spełnia kryteria. Poza tym różnie może być
    z dostępnością w warszawskich salonach moto-akcesoria.
    pzdr.

    --
    Boniek
    gg 644826

  • 3. Data: 2010-06-28 21:06:09
    Od: falco <m...@w...pl>

    Boniek pisze:

> [...]
    > Cena 59 PLN więc nie wiem czy spełnia kryteria. Poza tym różnie może być
    > z dostępnością w warszawskich salonach moto-akcesoria.

    Dzięki, właśnie o coś takiego - niedrogiego i sprawdzonego się mi
    rozchodziło najbardziej. ;)
    Zobaczymy jak z zatowarowaniem, bo rzeczywiście na towar "od ręki" w M-A
    czasem długo się czeka...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2010-06-29 08:44:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    falco pisze:

    > Warunek, że muszę je kupić od ręki na terenie Wawy lub w okolicach, bo
    > paczka nie dojdzie.

    w larssonie takie z twarda podeszwą cos kolo 35 PLN.

    Dobrze dzialaja - od kiedy je woze jeszcza nie bylo powodu zeby je
    zakladac :-)
    (drobny deszczyk to nie powod).

    KJ

  • 5. Data: 2010-06-29 20:55:27
    Od: falco <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > w larssonie takie z twarda podeszwą cos kolo 35 PLN.

    W końcu takie też kumpel mi podrzucił, bo miał "po drodze". ;) Tylko
    muszę zmienić rozmiar, ale na szybkie oględziny spokojnie powinny styknąć.

    > Dobrze dzialaja - od kiedy je woze jeszcza nie bylo powodu zeby je
    > zakladac :-)

    I tej wersji będę się 3mał!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 6. Data: 2010-06-30 08:08:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-28, falco <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > bańka a ja chcę więcej! ;)
    >
    > [...]
    >
    > Ponieważ w czwartek o świcie znów wyjeżdżam na rajd, którego trasa

    Szalejesz. Ta Jawa to bys tyle przez 3 lata nie nakrecil ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-06-30 11:16:42
    Od: falco <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > Szalejesz. Ta Jawa to bys tyle przez 3 lata nie nakrecil ;-)
    hehehe... tys prowda ;)
    Korzystam póki mogę, bo ja na moto tylko w ciepłym sezonie kręcę, więc
    muszę naładować baterie, bo sezon krótki...

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    T.Apacz 0.6

  • 8. Data: 2010-07-05 12:32:32
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    Korzystam póki mogę, bo ja na moto tylko w ciepłym sezonie kręcę, więc muszę
    naładować baterie, bo sezon krótki...

    Dafaj w weekend na LublinRing - poprzycierasz podnozki podszkolosz jazde w
    zlozeniu.
    Sa dni hondy. A jak lubisz wertepy to moge Ci podpowiedziec trase powrotna
    przez bezdroza ktore oznaczono dla niepoznaki na naszych mapach na zolty
    kolor.

    Tytus z fabryki

  • 9. Data: 2010-07-13 18:18:30
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Dafaj w weekend na LublinRing - poprzycierasz podnozki podszkolosz jazde w
    > zlozeniu.

    Dopiero odczytałem, bo dopiero wróciłem z ponad tygodniowego wypadu po
    PL... ;) Miały być 2tysiaki, ale zaliczyłem 1100, z czego też się
    cieszę, choć napęd i tylna gumka do wymiany... ;)

    > Sa dni hondy. A jak lubisz wertepy to moge Ci podpowiedziec trase powrotna

    Nie bałdzo, ja wolę po czarnym, bez kolein trochę prostej, trochę
    zakrętów a wtedy mogę bez końca... ;)
    P.S. Kupiłem buciory z Larssona o których wspominał KJ Siła Słów i dały
    radę, zobaczymy jak będzie z trwałością.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175