  • 1. Data: 2010-06-28 11:12:16
    Temat: Polerowanie szybki Shoei.
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    Witam, wczoraj upadł mi kask i porysowała mi się szybka przyciemniana Shoei
    , czy istnieją jakies sposoby na spolerowanie tych zadrapań chociaz w
    nieznacznym stopniu? Prosze o pomoc, strasznie się źle czuje z tymi ryskami.
    Częściowo są to rysy a częśniowo tak jakby zdrapana warstwa przyciemniająca.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2010-06-28 11:18:46
    Temat: Re: Polerowanie szybki Shoei.
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-28 13:12, R2 pisze:
> [...]
    > tymi ryskami.
    > Częściowo są to rysy a częśniowo tak jakby zdrapana warstwa

    W teorii można. W praktyce - nie.

    --
    wo_Ohoo!

  • 3. Data: 2010-06-28 11:21:08
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "R2" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > , czy istnieją jakies sposoby na spolerowanie tych zadrapań chociaz w
    > nieznacznym stopniu?

    Pasta do polerowania wyswietlacza w komórkach,
    ew. płyn (krem ?) do polerowania szyb samochodowych
    (tylko żadne tam proszki / pasty diamentowe ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-06-28 11:21:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-28, R2 <s...@o...eu> wrote:
> [...]
    > Częściowo są to rysy a częśniowo tak jakby zdrapana warstwa przyciemniająca.

    Nie da rady raczej, polerowaniem jeszcze bardziej pogorszysz... A wiem ze ceny
    szybek do Shoei nie zachecaja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-06-28 14:56:43
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 13:12:16 +0200, R2 napisał(a):

    > czy istnieją jakies sposoby na spolerowanie tych zadrapań chociaz w
    > nieznacznym stopniu?

    Niestety, ale szybę masz po prostu do wymiany (jeżeli rysy ograniczają
    Ci widoczność/komfort) - domowymi sposobami po prostu nie poprawisz
    sobie widoczności w tej sytuacji.

    PS. Tak, wiem jak mocno przewatościowane są szybki do Shoei`a. Niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.