  • 1. Data: 2010-06-29 09:59:16
    Temat: 4 szczękowce konkretnie
    Od: Buszi <b...@g...com>

    Powitać,

    powolutku krystalizują się moje motocyklowe plany. Niebawem będę
    odbierał maszynę, o czym z radością poinformuję. Tymczasem bardzo
    proszę o opinie na temat takich kasków:
    airoh mathisse
    airoh sv55/s
    grex rf2
    astone sun visio

    Jestem okularnikiem i mam wrażenie, ze szczekowce troche ułatwia mi
    życie. Poza tym chacialbym dokonac rozsadnego wyboru za rozsądną kasę.
    Najbardziej skłaniam się ku Grexowi. Ale czy to dobry wybór ?

    pzdr, Buszi

  • 2. Data: 2010-06-29 10:02:08
    Temat: Re: 4 szczękowce konkretnie
    Od: n...@s...com

    On Tue, 29 Jun 2010 02:59:16 -0700 (PDT), Buszi
    <b...@g...com> wrote:

    >airoh sv55/s

    takise, rozlecial mi sie po 4-5 latach. Znaczy zaczep od szczeki sie
    czasem blokuje i nie idzie go otworzyc.
    blenda mocno takase. znaczy krzywa i wprowadza znieksztalcenia.

    >Jestem okularnikiem i mam wrażenie, ze szczekowce troche ułatwia mi
    >życie.

    tak.

    >Najbardziej skłaniam się ku Grexowi. Ale czy to dobry wybór ?

    Nie mam pojecia.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-06-29 10:05:29
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Buszi pisze:
> [...]
    > grex rf2
    > astone sun visio
    >
    > Jestem okularnikiem i mam wrażenie, ze szczekowce troche ułatwia mi

    Nikt Ci przez siec nie powie czy w Twoim przypadku ten czy inny model
    kasku bedzie OK z okularami.

    Ja Ci powiem tylko tyle ze wg mnie okulary korekcyjne na motocyklu maja
    nieskonczenie dluga liste wad i jedna przewage nad szklami kontaktowymi:
    szybciej sie je zaklada.
    Roznica jak 3 sekundy do 30 sekund.

    KJ

  • 4. Data: 2010-06-29 10:21:47
    Od: Buszi <b...@g...com>

    > Nikt Ci przez siec nie powie czy w Twoim przypadku ten czy inny model
    > kasku bedzie OK z okularami.

    Zdaje sobie sprawe. Chodzilo mi raczej o subiektywne opinie
    użytkowników.

    > Ja Ci powiem tylko tyle ze wg mnie okulary korekcyjne na motocyklu maja
    > nieskonczenie dluga liste wad i jedna przewage nad szklami kontaktowymi:
    >   szybciej sie je zaklada.
    > Roznica jak 3 sekundy do 30 sekund.

    Myśle o tym. Chyba się będę musiał w końu do nich przekonać. Nie
    lubie tylko przebywać w soczewkach przez cały dzien - praca przy
    kompie. Moze jednak niepotrzebnie sie obawiam. Poza tym narazie
    zalozenie soczewek zajmuje mi 30 min., a nie 30 sekund ;)

    pzdr, Buszi

  • 5. Data: 2010-06-29 11:32:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Buszi pisze:

    > Myśle o tym. Chyba się będę musiał w końu do nich przekonać. Nie
    > lubie tylko przebywać w soczewkach przez cały dzien - praca przy
    > kompie.

    zależy od wady, w moim przypadku nieco przeszkadza przy czytaniu inna
    "ogniskowa" wzroku ,ale ja mam wiecej dioptrii niz wiekszosc tutaj
    pojemnosci :-)

    Natomiast nowe szkla "dzienne" 30-dniowe nie wysychaja nawet w
    klimatyzowanych pomieszczeniach i po nastu godzinach noszenia,
    nawet przespac sie mozna w nich od czasu do czasu.

    > Moze jednak niepotrzebnie sie obawiam. Poza tym narazie
    > zalozenie soczewek zajmuje mi 30 min., a nie 30 sekund ;)

    Kazdy tak ma na poczatku, pare dni cwiczen i bedzie ok.

    KJ

  • 6. Data: 2010-06-29 11:38:58
    Od: n...@s...com

    On Tue, 29 Jun 2010 13:32:37 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Kazdy tak ma na poczatku, pare dni cwiczen i bedzie ok.

    Ja mam tak ze mialem szkla 1,5 raza na oczach. Raz jak mi okulista
    zalozyl. te pol to bylo wtedy jak po 30min wsadzilem se cholerstwo do
    jednego oka. Ale tak mnie to znerwilo ze zdjalem i poslalem je do
    smietnika.

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2010-06-29 11:48:04
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    n...@s...com pisze:

    > Ja mam tak ze mialem szkla 1,5 raza na oczach. Raz jak mi okulista
    > zalozyl. te pol to bylo wtedy jak po 30min wsadzilem se cholerstwo do
    > jednego oka.

    No to jak nie dajesz rady, to czym sie chwalisz ?

    To jest trudne na poczatku, ale dla kazdego kto przetrwa te pierwsze
    kilka razy potem jest proste.

    Amen, kurwa i drugie amen.

    KJ

  • 8. Data: 2010-06-29 11:52:05
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Buszi", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > airoh mathisse
    > airoh sv55/s
    > grex rf2
    > astone sun visio

    A o Nolanie N90 nie myślałeś?
    Ja w takim jeżdżę, pasuje mi bardzo (wiem - subiektywna opinia), okulary
    noszę i wszystko ładnie się zgrywa. Nolana można dorwać poniżej 900 z
    przesyłką i dodanym pinlockiem jakby co.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 9. Data: 2010-06-29 12:22:29
    Od: n...@s...com

    On Tue, 29 Jun 2010 13:48:04 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >No to jak nie dajesz rady, to czym sie chwalisz ?

    Nie chwale sie, jeno napisales 'kazdy'. A jak widac nie kazdy. Ja se
    nie bede grzebac w oku.
    koniec.

    >Amen, kurwa i drugie amen.

    ament, mowi sie AMENT

  • 10. Data: 2010-06-29 12:24:44
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 29 Cze, 11:59, Buszi <b...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > powolutku krystalizują się moje motocyklowe plany. Niebawem będę
    > odbierał maszynę, o czym z radością poinformuję. Tymczasem bardzo

    Ja takie cos nabylem. Ale nic wiecej nie moge powiedziec,bo dopiero
    przyszlo.

    > Jestem okularnikiem i mam wrażenie,  ze szczekowce troche ułatwia mi
    > życie.

    Tak. IMO.

    Gawron
    AT