  • 1. Data: 2010-06-29 10:25:13
    Temat: gdzie kupić cewke zaplonowa do HD Fat Boy
    Od: me-how <t...@k...pl>

    Witam, poszukuje cewki zaplonowej do HD Fat Boya z 90 roku
    z czym ze klient upiera się że ma być oryginał, orzełki i inne sprawy

    gdzie to kupić od ręki?

    pozdr
    M.

  • 2. Data: 2010-06-29 19:37:23
    Temat: Re: gdzie kupić cewke zaplonowa do HD Fat Boy
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-29 12:25, me-how pisze:
    > Witam, poszukuje cewki zaplonowej do HD Fat Boya z 90 roku
    > z czym ze klient upiera się że ma być oryginał, orzełki i inne sprawy
    >
    > gdzie to kupić od ręki?

    Ostatnio kupilem oryginal na ebayu.de za 12 euro. A od reki to chyba
    tylko w serwisie. A i to podejrzewam ze beda mieli uzywki bo oni teraz
    zyja glownie z serwisowania TwinCamow i o Evo juz malo ktory ma pojecie.

    BTW. Podpasuje cewka od wszystkich Evo 84-99 i Sportsterow 86-03.
    Numerek masz nadrukowany na obudowie cewki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-06-29 20:51:55
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Kuczu pisze:

> [...]
    >
    > BTW. Podpasuje cewka od wszystkich Evo 84-99 i Sportsterow 86-03.
    > Numerek masz nadrukowany na obudowie cewki.

    znalazłem jednak używkę, nowa 250 zeta, ale czas oczekiwania
    10 dni roboczych - a ponoć jest w magazynie głownym, jak to
    pan nazwał w Holandii czy innej Belgii - te 10 dni to chyba
    pony express jedzie

    ma być szybko, bo właściciel wracać do domu musi

    dzieki za odzew
    M.

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]