  • 21. Data: 2010-01-26 11:54:51
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Michał Gut pisze:

    > mozliwe jest pekniecie bloku silnika albo glowicy? na mrozie i to od
    > niczego?

    Mozliwe jest.
    A moze wal pekl, albo korba, albo walek rozrzadu... nikt Ci tego tu nie
    powie :/
    Sciagnij pokrywe zaworow, popatrz, pokrec i moze cos zobaczysz, jak nie
    to zwal miske i popatrz na dol silnika. Pewnie cos sie okaze po takich
    ogledzinach.
    Zimnego silnika sie nie gazuje (nie mysle tu o instalacji LPG ;>), a w
    Twoim przypadku to byl nawet bardziej niz zimny, wiec nie stalo sie to
    tak od niczego.

    --
    Karolek

  • 22. Data: 2010-01-26 11:58:57
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 11:47:45 +0100, Michał Gut na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > mozliwe jest pekniecie bloku silnika albo glowicy? na mrozie i to od
    > niczego?

    Od niczego ? A płyn chłodniczy to jaki miałeś :) ?

    "I czarne włosy posiwieją. Safona"

  • 23. Data: 2010-01-26 11:59:23
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > mam fiata, ale powiem Ci tak zmieniałem ostatnio koleżance rozrząd w
    > micrze po przebiegu 160tyś i jakoś także się już domagał (przebieg ori
    > bo auto mieli jej rodzice od nowości)

    A ja kupilem drogie w utrzymaniu BMW i rozrzad zaraz bedzie mial 300kkm
    i nawet przez mysl mi nie przeszlo aby tam zagladac.
    Dla rownowagi kupilem wlasnie Alfe i tam sie pewnie zacznie regularne
    grzebanie ;P

    --
    Karolek

  • 24. Data: 2010-01-26 12:05:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    szymo pisze:

    > Nie chcę być stronniczy ale jak Peugeot przejedzie 400000 to dam znać na
    > razie ma 100 z małym kawałeczkiem.

    Jaki to silnik? DW10?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 25. Data: 2010-01-26 12:05:29
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Od niczego ? A płyn chłodniczy to jaki miałeś :) ?

    ale zapalil i pracowal normalnie (jak na ta temperature). wczoraj zachowywal
    sie identycznie - no za wyjatkiem zgasniecia
    petrygo jesli robi to roznice
    plynny:)

  • 26. Data: 2010-01-26 12:07:54
    Od: szymo <s...@w...pl>

    DoQ pisze:

    > Jaki to silnik? DW10?

    A wiesz że nie wiem od momentu jak był zakupiony nic się z nim nie
    dzieje, spojrzę w fakturę to ci powiem.

  • 27. Data: 2010-01-26 12:09:13
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Michał Gut pisze:
    > w tym wypadku jest raczej sens brania innego bloku silnika, tak?

    > bede jutro meczyl go u mechanika...

    > wiesz, przegazowalem go zeby zaczal klepac na 4 cylindrach co po nacisnieciu
    > gazu sie stalo - buta w podloge nie wkladlem:/

    > spodziewalbym sie raczej zamarzniecia plynu chlodniczego, paliwa, parafiny w
    > paliwie ale nie pekniecia w silniku tego typu. ponoc to niewysilone silniki
    > nawet sa....

    a jakieś odgłosy wydawał niepokojące czy tylko nierówno chodził ?

  • 28. Data: 2010-01-26 12:09:39
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

  • 29. Data: 2010-01-26 12:15:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    szymo pisze:

    > A wiesz że nie wiem od momentu jak był zakupiony nic się z nim nie
    > dzieje, spojrzę w fakturę to ci powiem.

    Czy ja pisze ze cos sie ma dziac?
    Pytam tylko jaki silnik - benz, 1,6HDi czy 2.0HDI?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 30. Data: 2010-01-26 12:24:02
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > a jakieś odgłosy wydawał niepokojące czy tylko nierówno chodził ?

    gwizdala turbina od miesiaca:)

    na powaznie to zawsze rano rano jak byl pierunski mroz to pracowal nierowno,
    wystarczylo go raz przegazowac i juz pracowal calkiem rowno, po 20 sekundach
    pracowal juz bardzo kulturalnie. zadnych podejrzanych objawow nie bylo. ba!
    nawet dzis rano gdy go odpalilem to pracowal jak najbardziej normalnie do
    momentu tego zgasniecia ze stukiem.