  • 141. Data: 2010-01-29 07:38:57
    Temat: Re: nowe spostrzezenia
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > To Cię okłamał. Jesli ktoś już jedzie po nazwisku, to niech przynajmniej
    > zachowa jakąś formę. Może tez użyć imienia, bądź ksywki.

    no przeciez wszyscy cie nazywaja tu per plaszczyc, wiec uzylem nazwiska zeby
    bylo ladniej.slowo trzypion przechodzi przez klawiature tak samo ciezko jak
    przez usta

  • 142. Data: 2010-01-29 12:36:25
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-29, Micha? Gut <m...@w...pl> wrote:

    > no przeciez wszyscy cie nazywaja tu per plaszczyc, wiec uzylem nazwiska zeby
    > bylo ladniej.slowo trzypion przechodzi przez klawiature tak samo ciezko jak
    > przez usta

    Nie masz nic przeciwko zwracaniu się do Ciebie per "glut"?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 143. Data: 2010-01-29 18:20:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 07:38:57 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > no przeciez wszyscy cie nazywaja tu per plaszczyc, wiec uzylem nazwiska zeby

    Przecież jednak nie wszyscy, poza tym jak już, to Płaszczyc. A dodatkowo
    tak, jak napisał Krzysiek.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 144. Data: 2010-01-29 21:11:02
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Karolek pisze:

    > Kupilem zajechane 1.4TS (zjechane juz przy przbiegu 108kkm :P).
    > BTW ma ktos z trojmista lub okolic blokady do walkow do tego 1.4TS?

    Masz jakieś zdjęcie tych blokad?

  • 145. Data: 2010-01-29 22:17:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Masz jakieś zdjęcie tych blokad?

    Takie jak te.

    http://allegro.pl/item875725258_blokada_walkow_rozrz
    adu_alfa_romeo_1_4_1_6_16v.html

    --
    Karolek

  • 146. Data: 2010-01-29 22:22:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Karolek pisze:

    > Takie jak te.
    >
    > http://allegro.pl/item875725258_blokada_walkow_rozrz
    adu_alfa_romeo_1_4_1_6_16v.html

    To nie, takich nie mam.
    Pytałem bo podobno moimi fiatowskimi jakieś Alfy się da blokować, ale te
    to zupełnie inna bajka.

  • 147. Data: 2010-01-30 06:58:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > To nie, takich nie mam.
    > Pytałem bo podobno moimi fiatowskimi jakieś Alfy się da blokować, ale te
    > to zupełnie inna bajka.

    Nic, trzeba bedzie zainwestowac :>
    Dzieki za zainteresowanie.

    --
    Karolek

  • 148. Data: 2010-01-30 11:17:43
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2010-01-29 05:46, some human being called *Karolek* claimed...

    > Kupilem zajechane 1.4TS (zjechane juz przy przbiegu 108kkm :P).
    > BTW ma ktos z trojmista lub okolic blokady do walkow do tego 1.4TS?

    Po wypowiedziach na grupie widać, że znasz się na silnikach, więc remont
    najmniejszego z TwinSparków powinien być dla Ciebie przyjemnością :-)

    Pozdrawiam,
    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

  • 149. Data: 2010-01-30 14:06:24
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał

    > Znajomość zasad j.polskiego w pisowni. Trochę wstyd się pod tym co
    > 'tworzysz' podpisywać.
    >
    > Zbigniew Kordan

    Się czepiasz. Napisał skąd bierze wiedzę.

  • 150. Data: 2010-01-30 14:11:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Ludvigus pisze:

    > Po wypowiedziach na grupie widać, że znasz się na silnikach, więc remont
    > najmniejszego z TwinSparków powinien być dla Ciebie przyjemnością :-)

    W sumie to wariata musze zregenerowac i walki wymienic (no i rozrzad
    nowy, swiece i takie tam przy okazji), reszta wyglada OK :>

    --
    Karolek