  • 1. Data: 2010-01-08 15:07:08
    Temat: prawko bez adresu a rerejestracja wozu
    Od: "ahajeden enjeden" <a...@n...com>

    Podobno można już mieć prawo jazdy bez adresu, nie będąc nigdzie
    zameldowanym (np bezdomny). A co jeśli taka osoba będzie chciała kupić i
    zarejestrować na siebie samochód, też można bez meldunku?

  • 2. Data: 2010-01-08 15:19:17
    Temat: Re: prawko bez adresu a rerejestracja wozu
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 15:07:08 +0100, ahajeden enjeden napisał(a):

    > Podobno można już mieć prawo jazdy bez adresu, nie będąc nigdzie
    > zameldowanym (np bezdomny). A co jeśli taka osoba będzie chciała kupić i
    > zarejestrować na siebie samochód, też można bez meldunku?

    W prawie jazdy jest miejsce zamieszkania a nie zameldowania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-01-08 15:24:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ahajeden enjeden" <a...@n...com> napisał
    > Podobno można już mieć prawo jazdy bez adresu, nie będąc nigdzie
    > zameldowanym (np bezdomny). A co jeśli taka osoba będzie chciała
    > kupić i zarejestrować na siebie samochód, też można bez meldunku?

    PJ do do zarejestrowania auta niepotrzebne.
    Mozna wcale nie miec PJ, za to miec samochod, czy nawet kilka.

    J.

  • 4. Data: 2010-01-08 15:38:56
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > Użytkownik "ahajeden enjeden" <a...@n...com> napisał
    >
    > PJ do do zarejestrowania auta niepotrzebne.
    > Mozna wcale nie miec PJ, za to miec samochod, czy nawet kilka.
    Prawa jazdy można nie mieć, ale zameldowanie musi być.
    No bo gdzie później będą fotki przysyłać?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 5. Data: 2010-01-08 16:20:10
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 8 Sty, 15:38, "Wojtekk" <u...@w...pl> wrote:
    > Prawa jazdy można nie mieć, ale zameldowanie musi być.

    Nie musi.

    > No bo gdzie później będą fotki przysyłać?

    Nigdzie

  • 6. Data: 2010-01-08 16:34:54
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    >Nie musi.
    Może nie zameldowanie, ale adres zamieszkania. PoRD o tym mówi.

    >Nigdzie
    Tak dobrze to jeszcze nie ma.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 7. Data: 2010-01-08 20:51:45
    Od: "ahajeden enjeden" <a...@n...com>

    > W prawie jazdy jest miejsce zamieszkania a nie zameldowania.

    Sugerowałem się tą sprawą
    http://www.zw.com.pl/artykul/423477_Prawo_jazdy_bez_
    adresu.html

  • 8. Data: 2010-01-08 21:38:01
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 8 Sty, 16:34, "Wojtekk" <u...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "badzio" <b...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:fed51977-5827-4804-9e0e-e5ad44687e96@m25g2000
    yqc.googlegroups.com...
    > On 8 Sty, 15:38, "Wojtekk" <u...@w...pl> wrote:>> Prawa jazdy mo
    na nie mie , ale zameldowanie musi by .

    > Mo e nie zameldowanie, ale adres zamieszkania. PoRD o tym m wi.

    Ale ja sie nie odnosilem do zamieszkania tylko do zameldowania.

    > Tak dobrze to jeszcze nie ma.

    Wyobrazmy sobie ze samochod zostanie kupiony przez osobe nie
    posiadajaca prawa jazdy oraz nie posiadajaca meldunku. Ta osoba
    oczywiscie zarejstruje samochod na siebie.
    Gdzie beda wyslane fotki? :)

  • 9. Data: 2010-01-09 09:15:22
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    ahajeden enjeden pisze:
    > Podobno można już mieć prawo jazdy bez adresu, nie będąc nigdzie
    > zameldowanym (np bezdomny). A co jeśli taka osoba będzie chciała kupić i
    > zarejestrować na siebie samochód, też można bez meldunku?

    Temat przerabiany w Urzędzie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
    Urząd wybrany z uwagi na adres zamieszkania. Adresu zameldowania brak.

    Do zarejestrowania pojazdu poza standardowymi papierami potrzebne były:
    - umowa najmu na lokal zamieszkiwany,
    - pisemna zgoda właściciela lokalu
    na zarejestrowanie pojazdu na jego adres.

    Z początku był problem, bo Pani naczelnik Urzędu twierdziła, że nie
    można zarejestrować pojazdu, bo "Panie, a pan mandatów nałapie, a fotki
    to do nas będą przychodziły?". Jednak podanie jej stosowanego paragrafu
    z OIDP Rozporządzenia Ministra Infrastruktury dot. dopuszczenia pojazdów
    do ruchu przekonało ją do jej błędu. Jest tam zapis, że rejestrując
    pojazd należy podać adres _zamieszkania_, a nie zameldowania i należy
    tego dokonać w Urzędzie odpowiednim dla danego adresu _zamieszkania_.

    Więc sprawa jest jak najbardziej do zrobienia, ale wymaga wcześniejszego
    przygotowania się. Najlepiej zadzwonić do Urzędu i ustalić wszystko
    przed załatwieniem. Jeszcze lepiej uzyskać informacje od nich na piśmie,
    żeby potem jakiś inny urzędnik nie wyparł się tego, co inny wcześniej
    powiedział. Powodzenia. :)

    Ryszard Wieczorek

  • 10. Data: 2010-01-09 17:57:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 15:07:08 +0100, ahajeden enjeden napisał(a):

    > zameldowanym (np bezdomny). A co jeśli taka osoba będzie chciała kupić i
    > zarejestrować na siebie samochód, też można bez meldunku?

    Tak, wpisują ostatni znany adres zamieszkania.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98