  • 31. Data: 2014-04-16 10:59:31
    Temat: Re: 200 sekund Solorza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >To akurat o niczym nie świadczy, w swoim czasie Jugosłowianie żyli na
    >dość wysokim poziomie, ale tacy co zarabiali w Niemczech a wydawali
    >pieniądze tam zarobione a wydawali u siebie byli wręcz bogaczami.
    >Czyli reasumując - nie ważne ile się zarabia - ważna jest siła
    >nabywcza zarobionej kasy w swoim miejscu zamieszkania.

    Do oceny nedzy owszem, ale potem taka enklawa znika, ceny rosna i
    zarobki okazuja sie za male, a czlowiek wpada w nedze :-)

    J.

  • 32. Data: 2014-04-16 21:01:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 534e3ef5$0$2145$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > bogaczami. Czyli reasumując - nie ważne ile się zarabia - ważna
    > jest siła nabywcza zarobionej kasy w swoim miejscu zamieszkania.

    Więc Ukraińcy żyją ogólnie w nędzy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2014-04-16 21:02:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 534e4674$0$2230$6...@n...neostrada.pl

    poziomie, ale tacy co zarabiali w Niemczech a
    reasumując - nie ważne ile się zarabia - ważna

    > Do oceny nedzy owszem, ale potem taka enklawa znika, ceny rosna i zarobki okazuja
    sie za male, a czlowiek wpada w nedze :-)

    Czego dobrym ;) przykładem są Chiny. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2014-04-16 21:08:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 534e3f2e$0$2145$6...@n...neostrada.pl

    > Jedyny prawdziwy wyznacznik PKB dla przeciętnego Polaka: Mój sąsiad gdy przechodził
    jakieś czas temu na emeryturę to PKB w Polsce
    > było na poziomie 2000$, facet mogł za swoja emeryturę kupić trochę powyżej 10 ton
    węgla. Dzisiaj PKB wynosi prawie 19000$ a
    > sąsiad za swoje uposażenie emerytalne może kupić juz tylko 2,5 tony węgla. Ma on
    się cieszyć że w statystykach tak nam pięknie
    > rośnie? My normalni obywatele mamy także sie z tego cieszyć, albo chociaż mieć
    poczucie dumy że tak pięknie nam rośnie wskaźnik
    > PKB?

    Moim zdaniem wystarczy duma. ;) Właśnie duma sprawia, że obecnie wielu
    Polaków żyje w beznadziei, której po prostu wstydzi się, niesłusznie
    sądząc, iż owa beznadziejność jest efektem braku zaradności życiowej.

    Tak naprawdę Polska jest obecnie rajem tylko dla ludzi pokroju
    Solorza. Uczciwi ludzie nie mogą tutaj dorobić się majątku.

    Polskie państwo ma pieniądze na karmienie placówek opiekuńczych
    (4 kpln na dziecko) ale nie ma pieniędzy (1.3 kpln) na opłacanie
    rodziców tych dzieci. (powtarzam po TV -- sam nie liczyłem)
    Pieniądze są trwonione i przepływają do czuwających przy
    korycie. :) (to akurat wiem i bez TV)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2014-04-16 21:11:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 534e3f5c$0$2145$6...@n...neostrada.pl

    > No o tym podziale sygnału to akurat nic nie ma w regulaminie.. Ale skoro nie ma to
    znaczy że nie jest to przestępstwo, ani nawet
    > wykroczenie, nie wspominając nawet o jakimś łamaniu regulaminu....;-)

    Skoro nie możesz mieć kilku SIMek (regulamin przewiduje tylko
    jedną dla jednej osoby) a masz kilka komputerów (komputer plus
    smartfon -- chociażby) to musisz dzielić włos na czworo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-04-17 15:19:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Apr 2014 10:29:01 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Jedyny prawdziwy wyznacznik PKB dla przeciętnego Polaka: Mój sąsiad gdy
    > przechodził jakieś czas temu na emeryturę to PKB

    nie ma to jak debilna generalizacja z jakieś przykładu od czapy.
    Mniej więcej tak samo jak za Gierka. Mięso zdrożało ale lokomotywy
    staniały.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2014-05-12 00:13:07
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > bo każdy chce mieć bez kapcia a każdego chętnego trzeba
    > dokładnie zbadać i wysłuchać -- tedy i szkoły szkolące
    > orzeczników są potrzebne!! A na to wszystko -- potrzebne
    > są podatki!!!
    >
    > Ponieważ orzecznicy mogą być niesumienni i stronniczy
    > -- potrzeba sądów... Potrzeba szkół prawniczych,
    > potrzeba podatków...
    >
    > Potrzeba wreszcie urzędników pilnujących porządku!!!
    > I budynków, w których by ci urzędnicy pracowali!!!
    > I szkół szkolących przyszłych urzędników...
    >
    > Tak właśnie budowana jest cywilizacja, kultura, człowieczeństwo...

    Dobre!

    --
    @foe_pl