    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 200 sekund Solorza
    Date: Wed, 16 Apr 2014 21:08:51 +0200

    "Trybun" 534e3f2e$0$2145$6...@n...neostrada.pl

    > Jedyny prawdziwy wyznacznik PKB dla przeciętnego Polaka: Mój sąsiad gdy przechodził
    jakieś czas temu na emeryturę to PKB w Polsce
    > było na poziomie 2000$, facet mogł za swoja emeryturę kupić trochę powyżej 10 ton
    węgla. Dzisiaj PKB wynosi prawie 19000$ a
    > sąsiad za swoje uposażenie emerytalne może kupić juz tylko 2,5 tony węgla. Ma on
    się cieszyć że w statystykach tak nam pięknie
    > rośnie? My normalni obywatele mamy także sie z tego cieszyć, albo chociaż mieć
    poczucie dumy że tak pięknie nam rośnie wskaźnik
    > PKB?

    Moim zdaniem wystarczy duma. ;) Właśnie duma sprawia, że obecnie wielu
    Polaków żyje w beznadziei, której po prostu wstydzi się, niesłusznie
    sądząc, iż owa beznadziejność jest efektem braku zaradności życiowej.

    Tak naprawdę Polska jest obecnie rajem tylko dla ludzi pokroju
    Solorza. Uczciwi ludzie nie mogą tutaj dorobić się majątku.

    Polskie państwo ma pieniądze na karmienie placówek opiekuńczych
    (4 kpln na dziecko) ale nie ma pieniędzy (1.3 kpln) na opłacanie
    rodziców tych dzieci. (powtarzam po TV -- sam nie liczyłem)
    Pieniądze są trwonione i przepływają do czuwających przy
    korycie. :) (to akurat wiem i bez TV)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'