  • 11. Data: 2016-09-20 22:54:27
    Temat: Re: 200 km/h w Polsce już dozwolone
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-20 o 20:42, re pisze:

    > Też w straży granicznej pracujesz ? :-)

    Nie nie, nic z tych rzeczy, ja zwykły szary człek jestem.

    Ale jak już zrobią po całości ekspresówkę to taki wynik nie będzie
    żadnym wow ;)

    Lewis

  • 12. Data: 2016-09-20 23:13:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a wynaleźli już maszynkę do nagrywania snów?

    E, bez przesady - jest troche wyczynów różnego rodzaju mundurowych w sieci.
    Chyba ze watpisz nie tyle w to, ze tak szybko lecieli mundurowi a w to ze
    tak szybko jechał "re"... :)

  • 13. Data: 2016-09-20 23:40:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Lewis"

    > Też w straży granicznej pracujesz ? :-)

    Nie nie, nic z tych rzeczy, ja zwykły szary człek jestem.

    Ale jak już zrobią po całości ekspresówkę to taki wynik nie będzie
    żadnym wow ;)
    ---
    Może i to jest jakiś wyczyn, ale mnie w tym wszystkim naprawdę o co innego
    chodzi.

  • 14. Data: 2016-09-21 05:54:28
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.09.2016 o 18:12, re pisze:
> [...]
    > wóz straży granicznej więc chyba już można. Czy Wam też zdarza się tak
    > zapierd..ć ? :-) Zapierd...cie za strażą czy przed ? :-)

    za, przed... różnie :) nie zwalniam przy policji w busach i innych w
    których wiadomo że radaru nie mają.
    W piątek wyjeżdżałem z Wrocławia, wyjechałem z CH Auchan, chciałem
    pojechać na A4 w kierunku Zgorzelca. Pas rozbiegowy się tam kończy,
    następnie jest kilka metrów zebry i zaczyna się pas do zjazdu na A4.
    Pozostałe pasy zakorkowane (jak nigdy) - pomyślałem że tak samo jak bus
    przede mną pojadę tym prawym pasem przez zebrę. W korku prosto stał bus
    policyjny, oczywiście włączył bomby za busem przede mną (pomyślałem
    tylko "co za nieroby, nie mają *&*^*&%^ za co ścigać") - dogoniłem ich
    na wysokości zjazdu z A8 - policja zjeżdżała na ślimaka na bombach,
    busika nie widziałem, chyba uciekł policji ;)

    Łukasz

  • 15. Data: 2016-09-21 10:13:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > Chyba ze watpisz nie tyle w to, ze tak szybko lecieli mundurowi a w to ze

    nawet mundurowi pewnie mieliby lekki kłopot. O re... to już nawet nie
    wspomnę :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2016-09-21 10:35:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2016 o 10:13, masti pisze:

    > nawet mundurowi pewnie mieliby lekki kłopot. O re... to już nawet nie
    > wspomnę :)

    Czemu? Rozpędzić się do 200 na girkówce to chyba żaden problem dużą
    częścią współczesnych samochodów. Problem raczej żeby się zatrzymać
    gdzie trzeba, ewentualnie nie wytracić prędkości w sposób gwałtowny i
    nieplanowany;) Ale to też się zwykle udaje. Więc w czym problem? Chyba,
    że Re jeździ jakimś samochodem poniżej 100KM.

    Shrek

  • 17. Data: 2016-09-21 19:52:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ddddddddd"

> [...]

    na wysokości zjazdu z A8 - policja zjeżdżała na ślimaka na bombach,
    busika nie widziałem, chyba uciekł policji ;)
    Ale to inna sytuacja. Straż sobie jechała bez bomb. Nie wiem, może kierowcy
    samochody pomyliły się i myślał, że swoim jedzie ?

  • 18. Data: 2016-09-22 12:36:02
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-09-20 o 22:54, Lewis pisze:

    > Nie nie, nic z tych rzeczy, ja zwykły szary człek jestem.
    >
    > Ale jak już zrobią po całości ekspresówkę to taki wynik nie będzie żadnym wow ;)

    Jesteś może z Białegostoku?

  • 19. Data: 2016-09-22 12:57:01
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-09-22 o 12:36, robot pisze:

    > Jesteś może z Białegostoku?
    A konkretnie chodzi mi o to, że jeżeli tak, to może mógłbyś wskazać jakiegoś
    mechanika samochodowego w Białymstoku który nie jest "tragiczny".

  • 20. Data: 2016-09-22 16:34:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-22 o 12:57, robot pisze:

    > A konkretnie chodzi mi o to, że jeżeli tak, to może mógłbyś wskazać
    > jakiegoś
    > mechanika samochodowego w Białymstoku który nie jest "tragiczny".

    sprawdź PW.

    Lewis