  • 31. Data: 2010-05-01 15:46:41
    Temat: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hrh81t$bgr$1@news.onet.pl...

    > spoko tylko dlaczego "tylko"
    > jest więcej fajnych silników np. 2.6 i 2.8 z vałek

    Spalanie i ogólne koszty eksploatacji.
    Poza tym mówimy o samochodach z lat 2005 wzwyż.

    Jurand.

  • 32. Data: 2010-05-01 20:43:14
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    > wiadomości news:hrbqgf$4u3$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie zależy mi na TDI ale po prostu nie ma wyboru w benzynie.
    > Sam mam teraz alfę 156 2.4JTD i fajnie to jeździ, ale ile dupereli przy
    > tym jest z osprzetu. Fakt że te JTD są zarabiście dobre.

    Irokez, a alfe bedziesz sprzedawal?

    znajomy szuka, o ile nie kupi niczego szybko, to moze by sie udalo jakiegos
    deala zrobic - przynajmniej auto ze znana historia by bylo;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 33. Data: 2010-05-01 22:18:42
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Irokez, a alfe bedziesz sprzedawal?
    >
    > znajomy szuka, o ile nie kupi niczego szybko, to moze by sie udalo
    > jakiegos deala zrobic - przynajmniej auto ze znana historia by bylo;)

    Będę, ale najpierw muszę kupić coś innego. Za bardzo bez auta nie mogę
    zostać. Dlatego też nie mam aż takiego parcia na czas.
    A wymieniam tylko dlatego, że u mnie drogi są fatalne (Wrocław ma idealne w
    porównaniu z moją wioską) i zawiecha oryginalna wytrzymuje niecałe 16kkm.
    Przez 3 lata będę piaty raz teraz wahacze wymieniał. Mam dość a wyprowadzać
    się na razie nie planuję jeszcze zbyt szybko. Szkoda, bo zarąbiście się
    jeździ.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 34. Data: 2010-05-02 01:02:58
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-04-30 00:17, Tomasz Pyra pisze:

    > A tego się nie da jakoś prewencyjnie wymieniać? Choćby co 100kkm, bo
    > tyle to jeszcze podobno przeżywa.
    Tyle, że to nie sama pompa jest problemem, a jej napęd.
    Zużywa się zębatka koła łańcuchowego umieszczona na wale korbowym.
    Początkowo ta zębatka nie występowała oddzielnie lecz wyłącznie jako
    całość - z wałem korbowym, więc wymianie podlegał cały drogi zespół.
    OIDP później wprowadzono jako część zamienną inną konstrukcję wału, w
    której już można wymienić zębatkę

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 35. Data: 2010-05-02 01:55:56
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Będę, ale najpierw muszę kupić coś innego.

    a mial bys mnie na uwadze jak będziesz już po zakupie?

    zalezalo by mi na informacji na priva.

    moge komore podac na prv, jesli tak bedzie wygodniej;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 36. Data: 2010-05-02 14:33:03
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Czyli wersja 180KM z 2004 roku nie powinna rozpadac sie co dwa miesiace?

    > I jeszcze jedno pytanie - jak z chipowaniem slabszych na te 170-180KM?

    Ja powiem to tak - jeśli nie masz kogoś w okolicy, kto nie zjadł zębów na
    tych silnikach i kto Ci zrobi dokładny przegląd stanu silnika - to
    absolutnie pod żadnym pozorem NIE KUPUJ samochodu z tą jednostką napędową.

    Jurand.

  • 37. Data: 2010-05-02 14:33:51
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > 16kkm. Przez 3 lata będę piaty raz teraz wahacze wymieniał. Mam dość a
    > wyprowadzać się na razie nie planuję jeszcze zbyt szybko. Szkoda, bo

    I stąd plan zakupu nowego A6 na wielowahaczu? ;)

    Jurand.

  • 38. Data: 2010-05-02 17:04:20
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I stąd plan zakupu nowego A6 na wielowahaczu? ;)

    Nie, A6 kuzyn przywiózł. Zajebiście mi się spodobało :)

    A oglądam A4 czy pasek już po przejściu z wielowahacza na normalne.
    zaczełem od Mondeo, ale sedan w benzynie 2.0 to jak w totka wygrać.
    Kombi odpada, trochę kilometrów porobiłem ale nadal nie przyzwyczaiłem się
    do prowadzenia autobusu.
    No i użekł mnie Hyundai Sonata 2.0CRDi.. superowe auto. Pare tysięcy km
    zrobiłem. Tylko z tym jeszcze gorzej trafić
    Mazda 6 wchodzi w grę też i ostatnio 407 przyglądałem się ale nie jeździłem.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 39. Data: 2010-05-02 17:26:56
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > zrobiłem. Tylko z tym jeszcze gorzej trafić
    > Mazda 6 wchodzi w grę też i ostatnio 407 przyglądałem się ale nie

    Pasek 1.9 105 KM, podciągnięty do 130 KM chipem, w nowym nadwoziu - to jest
    fajny samochód pod wieloma względami, także od strony ekonomii
    eksoploatacji. Podobnie Volvo S40 i V50 - bardzo dobrze prowadzące się auta
    z trwałym i tanim w naprawach zawieszeniem. 407-ka ma wielowahacz przód/tył
    i wg mnie nie jest to lider pod kątem jakości prowadzenia.

    Jurand.

  • 40. Data: 2010-05-02 17:35:15
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > a mial bys mnie na uwadze jak będziesz już po zakupie?
    > zalezalo by mi na informacji na priva.
    > moge komore podac na prv, jesli tak bedzie wygodniej;)

    Ale jak szuka nie bite to moje jest bite.
    Niemiec miał stłuczkę zimą, serwis wymieniał drzwi kierowcy oraz robił
    błotnik i zderzak (mam faktury z pełną szczegułową wyceną). Po 2 latach ja
    je kupiłem i tej zimy mi kobita co się spieszyła w dupe wjechała.
    Stwierdziłem że twarde są zderzaki w Alfie, nie to co Mondeo. Wydłubałem
    kawałki szkła z jej lampy i tyle szkód. Ona jeszcze zderzak i maska. No ale
    wymieniłem w serwisie na nowy bezgotówkowo, bo nie ja wjechałem i nie
    chciałem mieć czarnych dziurek na metaliczno-oliwkowym zderzaku.
    A i szyba przednia nowa więc walony aż do podszybia ;) Za to wreszcie w nocy
    widzę normalnie a nie światła w gwiazdki się załamują na porysowanej przez
    piasek szybie. 9 lat jednak robi swoje.

    możesz jak chcesz podać namiar na henryk małpa elektroda kropa net
    ale nie mam pojęcia kiedy dokładnie będę sprzedawał. Auto jeździ
    bezproblemowo więc nie wezmę co jest, ale co mi się spodoba i będzie dobre.

    Pozdro.

    --
    Irokez