    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Date: Sun, 2 May 2010 17:35:15 +0200

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hrjgid$cp2$1@node2.news.atman.pl...

    > a mial bys mnie na uwadze jak będziesz już po zakupie?
    > zalezalo by mi na informacji na priva.
    > moge komore podac na prv, jesli tak bedzie wygodniej;)

    Ale jak szuka nie bite to moje jest bite.
    Niemiec miał stłuczkę zimą, serwis wymieniał drzwi kierowcy oraz robił
    błotnik i zderzak (mam faktury z pełną szczegułową wyceną). Po 2 latach ja
    je kupiłem i tej zimy mi kobita co się spieszyła w dupe wjechała.
    Stwierdziłem że twarde są zderzaki w Alfie, nie to co Mondeo. Wydłubałem
    kawałki szkła z jej lampy i tyle szkód. Ona jeszcze zderzak i maska. No ale
    wymieniłem w serwisie na nowy bezgotówkowo, bo nie ja wjechałem i nie
    chciałem mieć czarnych dziurek na metaliczno-oliwkowym zderzaku.
    A i szyba przednia nowa więc walony aż do podszybia ;) Za to wreszcie w nocy
    widzę normalnie a nie światła w gwiazdki się załamują na porysowanej przez
    piasek szybie. 9 lat jednak robi swoje.

    możesz jak chcesz podać namiar na henryk małpa elektroda kropa net
    ale nie mam pojęcia kiedy dokładnie będę sprzedawał. Auto jeździ
    bezproblemowo więc nie wezmę co jest, ale co mi się spodoba i będzie dobre.

    Pozdro.

    --
    Irokez