  • 41. Data: 2018-07-25 15:26:07
    Temat: Re: 150km/h
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-23 o 21:10, Poldek pisze:

    > Limity prędkości to nie tylko wypadki.
    > Wynikają też np. z dążenia do tego, żeby nie było nadmiernego hałasu i
    > emisji spalin. Nieraz ludzie się dziwią, że na jakimś odcinku drogi jest
    > nie wiadomo dlaczego nagle ograniczenie, chociaż droga prosta i szeroka.
    > A tam jest obok szkoła, szpital, albo droga przebiega przez obszar cenny
    > przyrodniczo i ograniczenie było warunkiem, żeby w ogóle mogła być
    > wydana zgoda na wybudowanie drogi.

    No to trzeba limitować hałas a nie prędkość.

    A co Ty nam tu pieprzysz

  • 42. Data: 2018-07-25 15:27:25
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 10:29, z pisze:
    > Pytanie jest takie:
    > Dlaczego Pan, Pani, społeczeństwo ma za tą głupotę płacić?

    Jest raczej pytanie dlaczego ograniczać swobody obywatelskie

  • 43. Data: 2018-07-25 15:27:54
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-24 o 07:33, z pisze:

    > Tu nie chodzi o kapelusznictwo tylko o używanie rozumu przez wolnego
    > (białego - wiem grubo :-) ) człowieka

    No to chyba każdy ma swój rozum

  • 45. Data: 2018-07-25 16:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > No to chyba każdy ma swój rozum

    serio serio? Na drogach nei bywasz...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 44. Data: 2018-07-25 16:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Dla frajdy

    Dasz rade dla frajdy znaleźć w internecie adresy torów na których te
    dodatkowa frajde byłbys w stanie realizowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 46. Data: 2018-07-25 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > A co Ty nam tu pieprzysz

    Ilu was tam jest w twojej głowie...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 47. Data: 2018-07-25 18:17:03
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-07-25 16:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Dasz rade dla frajdy znaleźć w internecie adresy torów na których te
    > dodatkowa frajde byłbys w stanie realizowac?

    A to pojazd z ogranicznikiem na torze pojedzie szybciej niż ogranicznik
    pozwala? W jaki sposób?

    --
    mk4

  • 48. Data: 2018-07-25 19:30:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 15:27, kk pisze:
    > Jest raczej pytanie dlaczego ograniczać swobody obywatelskie

    A już myślałem że tutaj tylko ja taki niepoprawny politycznie :-)

  • 49. Data: 2018-07-25 19:35:06
    Od: z <...@...pl>

    Testem na "mądrość" tego czegoś byłyby zniżki ubezpieczycieli za
    założenie ogranicznika.
    Ale mogę się założyć że sam ogranicznik będą oni mieli daleko w d...
    A tam głupki nie pracują :-)

  • 50. Data: 2018-07-26 05:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > A to pojazd z ogranicznikiem na torze pojedzie szybciej niż
    > ogranicznik pozwala? W jaki sposób?

    Mozemy zaakceptowac takie rozwiazanie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,