  • 1. Data: 2018-07-22 08:32:36
    Temat: 150km/h
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taki nieprzekraczalny limit proponuje KE.

    https://spidersweb.pl/autoblog/obowiazkowe-ograniczn
    iki-predkosci-unia-europejska/

    Na szczescie Kaczynski nas z Unii wyprowadzi, jak juz tylko zbuduja
    nam autostrady :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-07-22 17:14:21
    Temat: Re: 150km/h
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-07-22 o 08:32, J.F. pisze:

> [...]
    iki-predkosci-unia-europejska/

    > Na szczescie Kaczynski nas z Unii wyprowadzi, jak juz tylko zbuduja

    150 km/godz. to co parę minut przekracza wolny obywatel pod moim domem,
    gdzie jest dozwolone 50 i teren zabudowany. Aby podkreślić swoją wolność
    robi to z rykiem wydzierającym się z rur wydechowych wyzwolonych z
    krępujących wolność tłumików, tak żeby wszyscy słyszeli baaaardzo dobrze
    w promieniu 20 kilometrów. Jak jest dobry dzień, to co minutę jest paru
    takich. Nikt im oczywiście nic nie utrudnia, bo z daleka pachniałoby to
    zamachem na wolność i demokrację. Gdy zadzwoniłem któregoś razu pod 997
    z tą sprawą, to zaproponowano mi, żebym nabył na własny koszt zatyczki
    do uszu :-)

    Ale właściwie, to z czym masz problem - czy mam rozumieć, że bardzo co
    zależy, żeby jechać więcej niż 150,-
    A po co, a po co, a dokąd tak gnasz?
    Wiem, czasami sytuacja na drodze wymaga, aby ze względu na
    bezpieczeństwo własne i innych zapierdalać szybciej niż te 150,-
    Poza tym jak to mawia nasz dozorca zdmuchując 4 liście z chodnika
    spalinową dmuchawą wyjącą na całą dzielnicę: jest maszyna, to musi
    zapierdalać!

  • 3. Data: 2018-07-22 19:11:08
    Od: p...@g...com

    W zabudowanym ? Po wejściu nowych przepisów liczba czubków zdecydowanie zmalała
    zresztą nagranie takiego pajaca i podesłanie nagrania do lokalnej KWP powinno
    rozwiązać problem.

  • 4. Data: 2018-07-22 19:36:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-22 o 08:32, J.F. pisze:

    Szczerze mówiąc to jeżdżąc kompaktowym samochodem po drogach lokalnych
    to by mnie walił taki ogranicznik...

    Ale do jasnej cho...y TO JEST GWAŁCENIE WOLNOŚCI CZŁOWIEKA i zdarzają
    się sytuacje kiedy przyśpieszenie do 155 może komuś uratować życie...

    Tak samo jak pasy bezpieczeństwa mogą uratować życie albo zabić.

  • 5. Data: 2018-07-22 20:16:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.07.2018 o 08:32, J.F. pisze:

> [...]
    iki-predkosci-unia-europejska/

    > Na szczescie Kaczynski nas z Unii wyprowadzi, jak juz tylko zbuduja
    A jaki limit jest w Izraelu? Bo to może nas obowiązywać, jak już
    "Kaczyński nas z Unii wyprowadzi"
    Jacek

  • 6. Data: 2018-07-22 21:22:18
    Od: huri_khan <r...@o...pl>

> [...]
    iki-predkosci-unia-europejska/

    > Na szczescie Kaczynski nas z Unii wyprowadzi, jak juz tylko zbuduja

    I po co będziemy jeździć do Niemiec ?

  • 7. Data: 2018-07-22 22:12:51
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 22 Jul 2018 20:16:37 +0200, Jacek
    <k...@a...com> wrote:

    >A jaki limit jest w Izraelu? Bo to może nas obowiązywać, jak już
    >"Kaczyński nas z Unii wyprowadzi"

    Ja bym jednak bardziej się zainteresował limitami w Rosji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2018-07-22 23:17:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-07-22 o 19:11, p...@g...com pisze:
    > W zabudowanym ? Po wejściu nowych przepisów liczba czubków zdecydowanie zmalała
    zresztą nagranie takiego pajaca i podesłanie nagrania do lokalnej KWP powinno
    rozwiązać problem.

    Tu są ich setki. Musiałbym nic nie robić, tylko zajmować się nagrywaniem
    i wysyłaniem.
    Tak jest, w terenie zabudowanym. W środku Warszawy. Zgłaszałem
    kilkukrotnie na policję, gdyż są określone pory, kiedy zjawisko się
    nasila - np. w weekendowe noce odbywa się szaleństwo prędkości i konkurs
    ryków motorami i samochodami bez tłumików. Jak już wspomniałem raz
    dostałem odpowiedź, żebym sobie zatkał uszy i dzieciom i żonie też.
    Innym razem odpowiedź "podeślemy radiowóz", co polega na tym, że po 5
    godzinach ulicą przejeżdża powoli samochód prewencji. Raz, że przekazują
    do WRD i przez chwilę było po tym spokojniej, ale to chyba akurat przypadek.

  • 9. Data: 2018-07-22 23:49:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-07-22 o 21:22, huri_khan pisze:

    iki-predkosci-unia-europejska/

    > I po co będziemy jeździć do Niemiec ?

    Pooglądać koncerty operowe w Bayerouth?

  • 10. Data: 2018-07-23 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Ale do jasnej cho...y TO JEST GWAŁCENIE WOLNOŚCI CZŁOWIEKA i zdarzają
    > się sytuacje kiedy przyśpieszenie do 155 może komuś uratować życie...

    Hmm, kiedy?

    > Tak samo jak pasy bezpieczeństwa mogą uratować życie albo zabić.

    Ale w wiekosci przypadków ratują zycie, zgodnie z zasadą
    prawdopodobienstwa są przydatne i dlatego są obowiązkowe.
    I oczywiście sa wyjątki - np. kobiety w ciązy.
    Czy takie wyjątki byłby potrzebne przy ograniczeniu predkosci?
    Pewnie tak - moze dla słuzb (chociaz tu pewny nie jestem), na pewno dla
    samochodów wyscigowych :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch