  • 1. Data: 2018-07-22 08:20:47
    Temat: od bohatera do zera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://trans.info/pl/kierowca-bohater-ktory-wyjecha
    l-plonaca-cysterna-z-miasta-jednak-ukarany-102056

    "Dokładnie rok temu opisywaliśmy historię bohaterskiego truckera,
    który w trudnej sytuacji zachował zimną krew i wyjechał płonącą
    cysterną z paliwem z miasta, by zapobiec tragedii.
    Tymczasem niemieckie media poinformowały właśnie, że Niemiec został
    ukarany grzywną w wysokości 3,2 tys.euro (ok. 14 tys. złotych). Powód?
    Mężczyzna już wcześniej, zanim pojawił się ogień, dostrzegł
    niepokojące sygnały, które mogły świadczyć o awarii, ale zignorował
    je.

    Kiedy zatrzymał się na krótką przerwę, zauważył dym przy lewym kole
    pochodzący z hamulców. Kiedy dym zniknął, Heim przetestował szybko
    hamulce i odjechał. Dopiero gdy opona pękła z hukiem, zorientował się,
    że coś jednak jest nie w porządku.

    Jak ustalił Sąd Administracyjny, który nałożył na 50-latka karę, nie
    powinien on ruszyć w dalszą trasę bez ustalenia źródła awarii. W
    związku z tym Heim będzie musiał zapłacić 3,2 tys. euro mandatu."

    J.

  • 2. Data: 2018-07-22 08:31:44
    Temat: Re: od bohatera do zera
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.07.2018 o 08:20, J.F. pisze:
    > Jak ustalił Sąd Administracyjny, który nałożył na 50-latka karę, nie
    > powinien on ruszyć w dalszą trasę bez ustalenia źródła awarii. W
    > związku z tym Heim będzie musiał zapłacić 3,2 tys. euro mandatu."

    Myślę że przesadziłeś z tym tytułem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2018-07-22 08:47:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 08:31:44 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Myślę że przesadziłeś z tym tytułem.

    Troszeczke ... albo i nie - z "on uratowal nasze miasteczko" na "on
    chcial spalic nasze miasteczko" ... to chyba tytul adekwatny :-)

    Oczywiscie nie chcial, ale zaraz mu zaczna niektorzy zarzucac :-)

    J.