  • 51. Data: 2018-07-26 15:24:42
    Temat: Re: 150km/h
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 22 Jul 2018 17:14:21 +0200, Poldek wrote:
    > Ale właściwie, to z czym masz problem - czy mam rozumieć, że bardzo co
    > zależy, żeby jechać więcej niż 150,-
    > A po co, a po co, a dokąd tak gnasz?
    > Wiem, czasami sytuacja na drodze wymaga, aby ze względu na
    > bezpieczeństwo własne i innych zapierdalać szybciej niż te 150,-

    W temacie powiem tylko że u mnie wszędzie jest ograniczenie 80km/h.
    Znakomita większość kierowców przestrzega tych ograniczeń (poza jakimś
    ułamkiem procenta idiotów co zapierdalają 100 albo więcej) i jakoś nikt
    się nigdzie nie spóźnia i nie narzeka.

    Mateusz

  • 52. Data: 2018-07-26 22:37:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    http://maps.*

  • 53. Data: 2018-07-26 22:38:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > serio serio? Na drogach nei bywasz...?

    Po chodniku też chodzę

  • 54. Data: 2018-07-26 22:39:12
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Ilu was tam jest w twojej głowie...?

    Tu, nie w mojej głowie

  • 55. Data: 2018-07-30 11:04:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 12:55, z pisze:
    > A taki pierwszy odruch normalnego człowieka powinien być pytaniem:
    > Czy następne będą samoloty?
    >
    > Głupie pytanie? tylko pozornie :-)

    Pośrednio to samoloty już są dotknięte ograniczeniami. Concordy wycofano
    dlatego, że przekraczały normy hałasu i nie bardzo miały gdzie lądować,
    a jak już lądowały, to linie lotnicze płaciły kary za przekroczenie
    hałasu. Wypadek był tylko gwoździem do trumny.
    Dziś nie problem zrobić samolot naddźwiękowy, ale właśnie problemem są
    ograniczenia hałasu na lotniskach. A taki samolot mógłby mieć problemy.
    T.

  • 56. Data: 2018-07-30 11:24:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-30 o 11:04, T. pisze:

    > Pośrednio to samoloty już są dotknięte ograniczeniami. Concordy wycofano
    > dlatego, że przekraczały normy hałasu

    Hałas a prędkość to trochę różnica.

    Wkraczamy na nowy wyższy poziom dbania o nasze dobro.
    UE teraz będzie nam robi dobrze do kwadratu. :-)

  • 57. Data: 2018-07-30 12:55:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-30 o 11:24, z pisze:

    > Hałas a prędkość to trochę różnica.
    >
    > Wkraczamy na nowy wyższy poziom dbania o nasze dobro.
    > UE teraz będzie nam robi dobrze do kwadratu. :-)

    Ale to są związane sprawy - są miejsca z ograniczeniami prędkości
    wyłącznie z powodu hałasu. To często takie, o których kierowcy piszą, że
    "drogowcy zapomnieli" a ograniczenie nie wiadomo dlaczego.
    T.

  • 58. Data: 2018-07-30 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Ale to są związane sprawy - są miejsca z ograniczeniami prędkości
    > wyłącznie z powodu hałasu. To często takie, o których kierowcy
    > piszą, że "drogowcy zapomnieli" a ograniczenie nie wiadomo dlaczego.

    U mnie najwiekszy hałas na osiedlu powodują progi zwalniajace, wiec nie
    zawsze czym wolniej tym ciszej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 59. Data: 2018-07-30 15:10:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    >U mnie najwiekszy hałas na osiedlu powodują progi zwalniajace, wiec
    >nie
    >zawsze czym wolniej tym ciszej...

    Za malo progow :-)

    Ten halas od samochodow bywa denerwujacy.
    Np takie miejsce
    https://www.google.com/maps/@51.1270879,16.9470252,1
    9z

    Cos tu w powietrzu stale szumi, a do autostrady prawie kilometr.

    J.

  • 60. Data: 2018-07-30 15:22:04

    W dniu 2018-07-30 o 14:59, Budzik pisze:
    nie
    > zawsze czym wolniej tym ciszej...

    Nie zdziwiłbym się gdyby biurwy brukselskie następnym razem wpadły na
    pomysł ograniczenia prędkości samolotom tak do 30 km/h ;-)