  • 31. Data: 2018-07-24 07:33:37
    Temat: Re: 150km/h
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-23 o 23:04, m4rkiz pisze:
    > ale zdajesz sobie sprawe ze dyskutujesz z ultraortodoksyjnym
    > kapelusznikiem?

    Tu nie chodzi o kapelusznictwo tylko o używanie rozumu przez wolnego
    (białego - wiem grubo :-) ) człowieka

  • 32. Data: 2018-07-24 08:57:15
    Od: p...@g...com

    https://www.google.pl/maps/@52.2480121,20.9884313,3a
    ,75y,331.4h,90t/data=!3m5!1e1!3m3!1sxKZsbSgW4aOLD0zu
    H99hKQ!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3Dx
    KZsbSgW4aOLD0zuH99hKQ%26output%3Dthumbnail%26cb_clie
    nt%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D96%26h%3D6
    4%26yaw%3D331.39896%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100

    hm 3 pasy w miescie ciezki temat, bez dzialan prewencyjnych sie nie obejdzie ale
    mysle ze dobry webcam (gdzies wysoko) plus mikrofon na poziomie ulicy podlinkowany na
    strone KWP lub fejsbunia moglby popsuc humor funkcjonariuszom :-) uderzylbym do rady
    osiedla (czy czegos podobnego) czy tez widza problem i mozna liczyc na ich wsparcie

  • 33. Data: 2018-07-24 11:04:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 22 Jul 2018 08:32:36 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Taki nieprzekraczalny limit proponuje KE.
    > https://spidersweb.pl/autoblog/obowiazkowe-ograniczn
    iki-predkosci-unia-europejska/

    Ale po co jak już w standardzie są montowane ograniczniki 250km/h a w
    motocyklu producenci nie pokazują prędkości powyzej 300?

    --
    Marek

  • 34. Data: 2018-07-24 11:53:22
    Od: p...@g...com

    --Ale po co jak już w standardzie są montowane ograniczniki 250km/h a w
    motocyklu producenci nie pokazują prędkości powyzej 300?

    ochrona srodowiska , po cyrku z VW wyszlo szydlo z worka i okazalo sie ze poziomy
    emisji sa duzo wyzsze niz zakladano a jest to proporcjonalne do predkosci ... nowe
    testy maja badac emisje przy max 130-140 km/h dla Polski bez problemu ale w Niemczech
    bez limitow na autostradach pojawilo sie pytanie czy wlasciwie trzeba jezdzic tak
    szybko i kto za to zaplaci :-) aktualnie niemieckie motokoncerny daja jeszcze rade
    oszukac opinie publiczna, kupic politykow i manipulowac mediami ale trupy wypadaja
    powoli z szafy ...

    https://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto-kartel
    l-vw-audi-porsche-bmw-und-daimler-diesel-abgasskanda
    l-benzinpartikelfillter/

  • 35. Data: 2018-07-24 18:20:10
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-22 o 19:11, p...@g...com pisze:
    > W zabudowanym ? Po wejściu nowych przepisów liczba czubków zdecydowanie zmalała
    zresztą nagranie takiego pajaca i podesłanie nagrania do lokalnej KWP powinno
    rozwiązać problem.

    Może nie zauważył

  • 36. Data: 2018-07-24 19:57:53
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 24 Jul 2018 07:31:55 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Gdzieś w tv usłyszałem że to będzie zaszyte w wielu modułach samochodu
    >żeby było trudniej zdjąć. (znaczy drożej) to i przestawić będzie drożej :-)

    Są auta, gdzie przebieg zaszyty jest w wielu modułach. Nie przeszkadza
    to Januszom biznesu na korektę w tychże modułach. To co wymyslił
    człowiek drugi człowiek zawsze zlamie. Kwestia tylko opłacalności
    całego biznesu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 37. Data: 2018-07-25 10:29:23
    Od: z <...@...pl>

    Pytanie jest takie:
    Dlaczego Pan, Pani, społeczeństwo ma za tą głupotę płacić?

  • 38. Data: 2018-07-25 12:55:11
    Od: z <...@...pl>

    A taki pierwszy odruch normalnego człowieka powinien być pytaniem:
    Czy następne będą samoloty?

    Głupie pytanie? tylko pozornie :-)

  • 39. Data: 2018-07-25 15:22:21
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-23 o 15:02, Bok pisze:

    iki-predkosci-unia-europejska/

    > no super a po co więcej

    Dla frajdy

  • 40. Data: 2018-07-25 15:23:36
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-23 o 23:00, m4rkiz pisze:

    > skoncz chlopie, ograniczenie do 150 gowno daje w poprawie bezpieczenstwa
    > bo w przypadku zdarzen na autostradzie te 20-30 km/h w jedna czy w druga
    > nic nie zmienia
    >
    > wez se kup w koncu ten balkonik rehabilitacyjny i skoncz sie udzielac w
    > grupie dla normalnych ludzi

    :-)