  • 101. Data: 2011-06-07 19:20:10
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:

    > Jest na to sposob

    Tak, wypad emigrantów na grupy przeznaczone do opisywania wspaniałości
    miejsc w których akurat żyją.

  • 102. Data: 2011-06-07 20:53:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Się nieudolnie podszywa. Nie dokarmiaj bez sensu.

    Już Ci mówiłem, że lubię czasem porozmawiać z głupim. To jedno z moich
    hobby. :>

  • 103. Data: 2011-06-07 21:09:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Tuesday, June 7, 2011, 8:53:41 PM, you wrote:

    > Już Ci mówiłem, że lubię czasem porozmawiać z głupim. To jedno z moich
    > hobby. :>

    A musisz publicznie uzewnętrzniać swoje... przesunięcia od normy? ;>

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 104. Data: 2011-06-07 21:39:16
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Niewłasciwe, niegodne, ale zgodne z prawem.
    > Dura lex, sed lex, no nie?
    >
    > Fajnie :-)
    Szkoda czasu na dyskusje z nimi :)
    takie zakompleksione male ...

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 105. Data: 2011-06-08 00:09:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A ty jak się nazywasz, pierdolony anonimie? To musi być dopiero
    > nazwisko, że tak się go wstydzisz...
    >
    > *PLONK!* czyli:
    >
    > Pierdolony
    > Lamer
    > Opuszcza
    > Naszą
    > Kompanię

    lol, ale ladnie ujete:)
    mowilem ze wysyp gimnazjalistow - zobaczysz co bedzie po radach
    pedagogicznych lub co gorsza po oficjalnym zakonczeniu roku.

  • 106. Data: 2011-06-08 00:17:11
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Www" <w...@2...pl> napisał w wiadomości
    >5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    widocznnie nie nadajesz sie
    wiec sobie odpusc bo kogos zabijesz

    moze sproboj zostac strzelcem wyborowym co ??
    jak po n-tym egaminie cie wywala to zastanow sie w koncu
    ze nie kazdy sie nadaje, pilotem tez nie zostaniesz,

    ale probowac mozesz :) ktos zawsze zarobi

  • 107. Data: 2011-06-08 08:07:42
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2011 15:07, CeSaR pisze:

    > Ale wytłumacz mi plizz, jakie to obiektywne czynniki mogą powodować, że
    > ruszasz bez gazu?
    > Oczywiście zakładam, że auto nie ma automatycznej skrzyni biegów i ruszanie
    > odbywa się przy użyciu sprzegła.
    > Czemu ruszać bez gazu skoro za pół sekundy i tak go naciśniesz? Nawet w
    > korku.

    No dobrze, powoli i drukowanymi literkami:

    1. żeby sprawdzić, jaką samochód ma tendencję do gaśnięcia i tym samym
    ile trzeba mu dodać gazu przy normalnym ruszaniu

    2. podczas jazdy manewrowej na egzaminie (teraz właściwie nieaktualne,
    dawniej "placyk" był bardziej rozbudowany)

    3. i właśnie w korku (solidnym), bo jak jest zator i ledwie się toczy,
    to po cholerę mam potem gazu dodawać? żeby zaraz mocniej hamować? będę
    turlać się na wolnych obrotach i czasem się zdarzy, że zanim zamknie się
    odstęp między mną a poprzednim pojazdem - tamten znowu ruszy

  • 108. Data: 2011-06-08 10:10:56
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "CeSaR" datowanym 7 czerwca 2011 (15:07:19) napisano:

> [...]
    > odbywa się przy użyciu sprzegła.
    > Czemu ruszać bez gazu skoro za pół sekundy i tak go naciśniesz? Nawet w

    Za moich czasów na kursach uczyli jazdy na półsprzęglei uważam że ta
    umiejętność w korkach jest dośc przydatna

    --
    Javelin
    Kraków

  • 109. Data: 2011-06-08 10:14:11
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "to" datowanym 7 czerwca 2011 (14:57:44) napisano:

    > Motocyklista natomiast złamał PoRD,

    A w którym konkretnie miejscu?

  • 110. Data: 2011-06-08 11:46:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Javelin

    > A w którym konkretnie miejscu?

    Zajmowanie więcej niż jednego pasa ruchu, niesygnalizowanie zmiany pasa
    ruchu, niezachowanie bezpiecznego odstępu.