  • 111. Data: 2011-06-08 12:08:52
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "to" datowanym 8 czerwca 2011 (11:46:07) napisano:

    > begin Javelin

    > Zajmowanie więcej niż jednego pasa ruchu,

    Motocyklem? widać na filmie żeby był aż tak przekoszony że bokiem
    jedzie?

    > niesygnalizowanie zmiany pasa
    > ruchu,

    fakt można by się przyczepić, niesamowicie groźne w tej sytuacji.
    Pewnie za jakieś 50 pln o ile w ogóle

    > niezachowanie bezpiecznego odstępu.

    zdefiniuj bezpieczny odstęp

    --
    Javelin
    Kraków

  • 112. Data: 2011-06-08 14:18:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-08, Javelin <s...@o...pl> wrote:

    > Za moich czasów na kursach uczyli jazdy na półsprzęglei uważam że ta
    > umiejętność w korkach jest dośc przydatna

    Za nowe sprzęgło zapłacisz kartą, dodatkowe męczenie nogi gratis ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 113. Data: 2011-06-08 14:19:07
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-08, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > 3. i właśnie w korku (solidnym), bo jak jest zator i ledwie się toczy,
    > to po cholerę mam potem gazu dodawać? żeby zaraz mocniej hamować? będę
    > turlać się na wolnych obrotach i czasem się zdarzy, że zanim zamknie się
    > odstęp między mną a poprzednim pojazdem - tamten znowu ruszy

    A jakby tak wszycy robili to by się dało toczyć szybciej i krócej stać w
    korku...

  • 114. Data: 2011-06-08 16:35:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Javelin

    > Motocyklem? widać na filmie żeby był aż tak przekoszony że bokiem
    > jedzie?

    Widziałeś motocykl o szerokości 10 cm wraz z kierowcą?

    > fakt można by się przyczepić, niesamowicie groźne w tej sytuacji.
    > Pewnie za jakieś 50 pln o ile w ogóle

    > zdefiniuj bezpieczny odstęp

    Już definiowałem, nie będę dyskutował setki razy o tym samym. Przeciętnie
    inteligentny człowiek wie czym się różni "bezpieczny" od "jakiegokolwiek".

  • 115. Data: 2011-06-08 17:52:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 14:35:12 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > Już definiowałem, nie będę dyskutował setki razy o tym samym.
    > Przeciętnie inteligentny człowiek wie czym się różni "bezpieczny" od
    > "jakiegokolwiek".

    i wiele razy dostałeś odpowiedź, że to jest twój wymysł bez oparcia w
    przepisach.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 116. Data: 2011-06-08 18:03:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    > i wiele razy dostałeś odpowiedź, że to jest twój wymysł bez oparcia w
    > przepisach.

    Znaczy próbujesz twierdzić, że przepisy nie nakazują zachowywać
    bezpiecznego odstępu?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 117. Data: 2011-06-08 18:08:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 18:03:25 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Znaczy próbujesz twierdzić, że przepisy nie nakazują zachowywać
    > bezpiecznego odstępu?

    ale rozumiesz o czym mówimy?
    to ma własną definicję bezpiecznego odstępu.

  • 118. Data: 2011-06-08 19:10:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > ale rozumiesz o czym mówimy?
    > to ma własną definicję bezpiecznego odstępu.

    Nie, ja znam język polski i mam dodatkowo podstawową wiedzę na temat
    interpretacji przepisów.

  • 119. Data: 2011-06-08 19:11:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Znaczy próbujesz twierdzić, że przepisy nie nakazują zachowywać
    > bezpiecznego odstępu?

    Według niego jeśli ów odstęp nie jest określony liczbowo, to każdy może
    sobie zachować jaki chce, czyli jest tak, jakby tego przepisu w ogóle nie
    było. :-)

  • 120. Data: 2011-06-08 19:12:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 17:10:20 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    tak ci się tylko wydaje.