  • 21. Data: 2010-12-16 09:56:03
    Temat: Re: 11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nic z tych rzeczy, ja po prostu miałem okazję ich poznać osobiście.
    > Gość w rodzinie ma firmę transportową.
    > On co prawda należy do tego 1%, ale między nimi jest taki sam jak oni.

    ciekawe:) to moze ja trafiam jakos na tych lepszych (fakt, nie wszyscy, ale
    sam doswiadczylem kilkukrotnie pomocy ze strony kirtowcow tirow i na drodze
    jakos tez nie maam z nimi zatargow). aczkolwiek jeżą mnie ich blokady od
    czasu do czasu(chodzi mi o blokowanie ruchu jak strajkuja)

  • 22. Data: 2010-12-16 09:57:10
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ich poziom inteligencji widać choćby po tym, że wolą kiblować dwie doby w
    > zaspie niż sobie wcześniej załatwić jakieś łańcuchy.
    to do takiego kolosa mozna lancuchy jakies zastosowac? zreszta na ubitym
    sniegu i lodzie raczej by nie pomogly. przy tej ostatniej blokadzie na 11tce
    to był snieg czy lod?

  • 23. Data: 2010-12-16 10:49:52
    Temat: Re: 11 godzin Berlin-Poznań - tirmani odmóżdżyli sie dokumentnie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

    > to do takiego kolosa mozna lancuchy jakies zastosowac?

    Na Allegro mnóstwo tego.

    > zreszta na ubitym
    > sniegu i lodzie raczej by nie pomogly. przy tej ostatniej blokadzie na
    > 11tce to był snieg czy lod?

    Twierdzisz, że załadowany TIR się zakopał w lodzie?

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-12-16 11:29:17
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    > W poniedziaek muszę dostać się do Berlina.
    > Może lepiej przez Kostrzyn w takim przypadku?

    pociągiem :)

    @

  • 25. Data: 2010-12-16 11:36:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > pociągiem :)

    Cena nie ta.
    Nie stać mnie na 500 zł zamiast 150.

  • 26. Data: 2010-12-16 15:38:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    > begin J.F.
    >
    > Nie widział śniegu za oknem i nie słyszał na CB, że jest korek?

    Nie ma obowiazku posiadac CB, a nawet jak ma, to nie ma obowiazku
    sluchac :-)

    > Ale przepis wcale nie jest durny. Jak sobie inaczej ustalenie
    > takiego
    > limitu? Gdyby było powiedziane, że w pewnych warunkach kierowca
    > może
    > jechać dłużej to z całą pewnością nagle okazałoby się, ze te
    > "pewne
    > warunku" występują co drugi dzień.

    No to dopisz jeszcze wysoki mandat i sie skonczy tak ze kierowca
    tira bedzie wolal spac na srodku drogi :-)

    > Jestem pewien, że 99% takich przypadków to efekt celowego
    > działania (i
    > tak jestem spóźniony to przekimam gdziekolwiek, a resztę mam w
    > dupie) lub
    > w najlepszym razie bezmyślności.

    Co najmniej watpie. Im w koncu tez zalezy na dojechaniu.

    J.

  • 27. Data: 2010-12-16 15:38:39
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    > W poniedziaek muszę dostać się do Berlina.
    > Może lepiej przez Kostrzyn w takim przypadku?

    We wtorek rano przeskoczylem z pozka do Berlina w niecale 4 godziny - czyli
    normalnie.
    Kiedy wczoraj wracalem korek zaczal sie w Boczowie, nie chcialem jechac
    bokiem przez Sulecin, Miedzyrzecz itd bo balem sie nieodsniezonych drog. Po
    spedzeniu paru godzin w korku wkurwiony zdecydowalem sie na nawrotke do
    Rzepina i jazde jak wyzej. Oczywiscie aby dotrzec do pierwszego ronda w
    Rzepinie musialem ponownie postac w korku ok 30 minut :) Pozniej juz poszlo
    lekko, na drogach co prawda sporo sniegu a plugopiaskarki zbieraly tylko to
    co miekkie (chyba te plugi z plastiku maja) ale szlo jechac 40-50/h.
    Modlilem sie tylko aby po drodze nie bylo jakiegos madrali w poprzek drogi,
    ktoremu nie wyszlo zawracanie...

    Mysle, ze autostrada do Nowego Tomysla, dwojka do trzciela, w Trzcielu na
    Miedzyrzecz, Sulecin, Trzciel do Słubic. Z Slubic na Swiecko a dalej juz
    jedziesz bez problemow, nie jedz przez Frankfurt bo w miescie sporo
    objazdow.

    --
    Picasso

  • 28. Data: 2010-12-16 15:39:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    > Ich poziom inteligencji widać choćby po tym, że wolą kiblować
    > dwie doby w
    > zaspie niż sobie wcześniej załatwić jakieś łańcuchy.

    Daj fotke swojego bagaznika.

    J.

  • 29. Data: 2010-12-16 15:40:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Cena nie ta. Nie stać mnie na 500 zł zamiast 150.

    A stac cie na dwa dni postoju w drodze ? :-P

    J.

  • 30. Data: 2010-12-16 15:42:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly> napisał w wiadomości

> [...]
    > Miedzyrzecz, Sulecin, Trzciel do Słubic. Z Slubic na Swiecko a dalej juz
    > jedziesz bez problemow, nie jedz przez Frankfurt bo w miescie sporo

    Jakbyś jeszcze raz jechał w tamtym kierunku daj znać co i jak.
    Może odśnieżą i jakoś się odkorkuje.