  • 311. Data: 2014-12-21 23:17:10
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > I jaka jest twoim zdaniem konkluzja ? Czyja wina na tym filmie ?

    Tu wina jest równiej rozłożona niż w przypadku pijaczka.
    ---
    Już Ci mówiłem MATOLE, że ktoś mógł pierwszy raz w życiu napić się alkoholu,
    czyli se musisz poszukać w słowniku co znaczy słowo "pijak"

  • 312. Data: 2014-12-21 23:22:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Ach, rowniej rozlozona, to juz mamy postep. No jest nadzieja, swiatelko
    > w tunelu :) .....a tymczasem co sadzi o tym wypadku sama policja:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=I9KXtcKjR8s

    Raczej co sądzi o tym wypadku gazeta.pl i jej redaktorzy...
    ---
    I papiesz

    > Zrobilem to celowo ale nie, zeby robic z ciebie kompletnego kretyna, tylko
    > zebys nie ciagnal tego dalej bo mam wrazenie, ze zwyczajnie bawisz sie w
    > trolla :)

    Po prostu wymieniamy poglądy.

    Według mnie artykuł 53 wyraźnie stanowi że pojazd uprzywilejowany
    ma prawo nie stosować się do przepisów drogowych - nie wiem co
    tu jest niejasnego, takie są fakty.
    ---
    Faktem jest, że jesteś TUMANEM

    Różnimy się co do interpretacji tego
    co znaczy "zachować ostrożność" - i można to rozumieć różnie...
    ---
    Jak jesteś TUMANEM to sięgasz do PoRD gdzie masz definicję ostrożności i
    szczególnej ostrożności.

    Na przykład tak, że policjant zapierdalający 120km/h powinien
    trzymać się drogi, nie powinien jechać po chodniku, ścinać zakrętów
    czy też wjeżdzać w tłum ludzi czekających na autobus na przystanku.
    ---
    AHA. Ale pojebało Cię, tak ?

    Moim zdaniem jednak NIE MOŻNA wymagać od niego takiej samej
    "ostrożności" jakiej wymaga się od kierowcy normalnego pojazdu.
    ---
    Tak, trzeba wymagać SZCZEGÓLNEJ. Literalny przepis dla takich TUMANÓW jak
    Ty, którzy nie potrafią sami na to wpaść, że jak się jedzie nietypowo to
    trzeba bardziej uważać.

  • 313. Data: 2014-12-21 23:27:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Jak to co to ma do rzeczy? Nie odróżniasz roli pytania od roli twierdzenia?
    Przecież wyraźnie jeden drugiego PYTA czy to prawdza że kierowca
    karetki ma stosować się do przepisów a ten drugi, zamiast na to pytanie dać
    odpowiedź, mówi tylko że kierowca karetki nie ma jej używać jako tarana.
    Czyli daje odpowiedź wymijającą.
    ---
    Hehe, Sokołowski. Policyjna ciota :-)

    Kiedyś z okazji dnia ruchu drogowego TVN zaprosił go do studia. Zapytali go
    czy kierowcy mogą w mieście przekraczać prędkości itp itd. Tak tak, muszą. W
    końcu ... puścili film, jak kolejni policjanci wracający po służbie z
    jednego posterunku zapierdalają. Też tak pieprzył jak Ty tutaj.

  • 314. Data: 2014-12-21 23:40:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > oprócz przeczytania warto jeszcze zrozumieć

    Masz rację - przeczytaj i postaraj się zrozumieć, że inne są
    możliwości zachowania ostrożności jak się jedzie 40 km/h
    a inne możliwości jak się jedzie do interwencji 100km/h.
    ---
    Jest przede wszystkim taka możliwość, że jesteś zwykłym TUMANEM wymyślającym
    totalne PIERDOŁY

  • 315. Data: 2014-12-21 23:45:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Umiem. A Ty go znałeś?
    > ---
    > Z artykułu.

    Czyli moja teza że to pijak może być równie prawdziwa jak Twoja że
    to nie pijak...
    ---
    Jesteś zwykłym TUMANEM, który z sytuacji wyciąga dalej idące wnioski niż ona
    nakazuje

    Problem w tym, że jednak był pijany a nie trzeźwy jak
    zginął na tych pasach.
    ---
    Czy wiesz TUMANIE czym różni się pijak od pijanego ?

    Weź to pod uwagę następnym razem jak się
    będziesz miał ochotę się schlać aż tak aby mieć 1,4 prmila we krwi.
    ---
    A możesz mnie w dupę pocałować ?

  • 316. Data: 2014-12-21 23:45:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > to że ktoś miał 1.4 promila nie robi z niego pijaka

    Może w Twoich oczach nie robi... W moich robi.
    ---
    Bo Ty zwykły TUMAN jesteś

  • 317. Data: 2014-12-21 23:48:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Trzeba być upośledzonym umysłowo aby sądzić, że karetka lub policja
    czy inny uprzywilejowany pojazd będzie zwalniał do 40km/h przed
    każdym przejściem dla pieszych w miescie, gdzie pasy są co 100-200
    ---
    Jeśli tego wymaga zachowanie szczególnej ostrożności TUMANIE

    metrów - nigdzie by w ten sposób nie dojechał.
    ---
    To by też nikogo nie przejechał

  • 318. Data: 2014-12-21 23:49:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Cały dowcip polega na tym, że nie miał prawa tam być - miał OBOWIĄZEK
    ustąpić karetce pierwszeństwa
    ---
    Jakiego pierwszeństwa ? Nowe prawo tworzysz TUMANIE ?

  • 319. Data: 2014-12-21 23:55:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    W przypadku karetki albo straży pożarnej jest jakieś logiczne uzasadnienie
    włączania kogutów. Te dwie instytucje ratują życie. Policji takie
    uprawnienie nie jest specjalnie potrzebne. Bo jak ktoś zgłaszał że słyszał
    strzały albo że jest wypadek to policja może przyjechać jako ostatnia.
    Istotniejsze jest żeby na przykład pogotowie gazowe mogło bardzo szybko
    przyjechać jak ulatnia się gaz w piwnicy wieżowca.
    ---
    Koguty policji przy wypadku są potrzebne po to by dojechać do miejsca
    zdarzenia. Jakby np potrzeba było jakieś ślady zdjąć albo ruchem pokierować.
    To jest oczywiście "o rząd" mniejsza potrzeba niż w przypadku pogotowia i
    straży.

  • 320. Data: 2014-12-21 23:57:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Dalej rżniesz głupa czy naprawdę nie jesteś w stanie sobie wyobrazić
    sytuacji w której Policja dojeżdza na miejsce szybko i ratuje komuś życie?
    ---
    Po co sobie to wyobrażać ? Na miejscu jest z reguły masa ludzi, które mogą
    "uratować komuś życie"