eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,9 dCi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 47

  • 31. Data: 2012-09-18 09:36:54
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-18 06:38, z pisze:
    > W dniu 2012-09-17 22:13, Lewis pisze:
    >> Zawsze zostaje argument instalacji LPG, które bądź co bądź całkiem
    >> dobrze współpracują z TB a wówczas koszt przejechania 100km drastycznie
    >> spada.
    >>
    >
    > Tak mnie ostatnio zaprzyjaźniony gazownik zaskoczył bo sugerował mi
    > zamiast 1.8 Turbo - 1.6 (znaczy bez turbo i tylko 4 zawory na cylinder)
    > Coś zmieniło? Miał jakieś podstawy? :-)
    >
    > z
    >

    Widocznie partacz a nie gazownik.
    Znam bardzo dużo uturbionych silników benzynowych z instalacjami LPG,
    część z nich serwisuję i LPG nie sprawia w nich problemów.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 32. Data: 2012-09-18 19:16:42
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 17 Sep 2012 10:43:14 +0200, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    >No wiesz, ale to będzie niemiecki klekot - zawsze można jeździć
    >w nausznikach ;)

    Chyba w czymś takim :))
    Aczkolwiek mój TDDi też klekocze :)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145


  • 33. Data: 2012-09-18 21:12:37
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3805q$6b2$1@node1.news.atman.pl
    napisał(a):
    > W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
    >> No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o
    >> pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu
    >> kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu rządzi.
    > 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0 zgoda.


    Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu
    Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo
    ponad 300KM ;-)

    Pozdr


  • 34. Data: 2012-09-18 21:55:01
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: "dudley" <y...@y...yt>

    Maciek wygenerował w news:3r1jpekfsowm.1vulvcs3mbb8q$.dlg@40tude.net taki
    oto ciąg znaków:
    > Prowadzilem wczoraj Scenica ze 128-konnym dieslem 1,9. Bylem bardzo
    > zdziwiony, jak dobrze sie to auto zbiera.

    115-konną, benzynową astrę zamieniłem na lagę 1.9 dCi w wersji 120KM. Na
    papierze to tylko 5 koni, a odczuwalnie niebo a ziemia na korzyść niemal
    200kg cięższej lagi (dodatkowo 11-letniej i z niemal 10x większym
    przebiegiem niż miała astra gdy ją sprzedawałem). Ostatnio miałem okazję
    przejechać się służbową astrą 115KM, drastyczność różnicy po przesiadce z
    lagi była jeszcze większa, niż gdy z prywatnej astry przesiadłem się do
    lagi. Astra po prostu nie jechała... Lagę ujeżdżam od roku i do teraz cały
    czas jestem bardzo mile zaskoczony jak to auto jeździ. Spalanie w jeździe po
    Krakowie, o dobre 2 litry na 100km mniejsze niż w astrze, już z litości
    pomijam ;)
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    laga 1.9 dCi



  • 35. Data: 2012-09-18 22:07:31
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-18 19:16, jerzu pisze:
    > On Mon, 17 Sep 2012 10:43:14 +0200, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:
    >
    >> No wiesz, ale to będzie niemiecki klekot - zawsze można jeździć
    >> w nausznikach ;)
    >
    > Chyba w czymś takim :))
    > Aczkolwiek mój TDDi też klekocze :)

    Klekocze jak cholera.



  • 36. Data: 2012-09-18 22:24:47
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-09-18 21:55, dudley pisze:
    > Maciek wygenerował w news:3r1jpekfsowm.1vulvcs3mbb8q$.dlg@40tude.net taki
    > oto ciąg znaków:
    >> Prowadzilem wczoraj Scenica ze 128-konnym dieslem 1,9. Bylem bardzo
    >> zdziwiony, jak dobrze sie to auto zbiera.
    >
    > 115-konną, benzynową astrę zamieniłem na lagę 1.9 dCi w wersji 120KM. Na
    > papierze to tylko 5 koni, a odczuwalnie niebo a ziemia na korzyść niemal
    > 200kg cięższej lagi (dodatkowo 11-letniej i z niemal 10x większym
    > przebiegiem niż miała astra gdy ją sprzedawałem). Ostatnio miałem okazję
    > przejechać się służbową astrą 115KM, drastyczność różnicy po przesiadce z
    > lagi była jeszcze większa, niż gdy z prywatnej astry przesiadłem się do
    > lagi. Astra po prostu nie jechała... Lagę ujeżdżam od roku i do teraz cały
    > czas jestem bardzo mile zaskoczony jak to auto jeździ. Spalanie w jeździe po
    > Krakowie, o dobre 2 litry na 100km mniejsze niż w astrze, już z litości
    > pomijam ;)
    > Pozdrawiam,
    >
    Ja podobne wrażenia mam gdy przesiadam się z Laguny II 1,9 dCi 130 KM do
    Laguny III 2.0 benz. 140KM, choć może nie aż tak drastycznie odczuwam
    różnicę aby o tej ostatniej powiedzieć, że nie chce jechać. ;-)
    Ktoś kiedyś ładnie na grupie to ujął (cytat z pamięci): "co z tego, że
    benzyniakiem szybciej osiągniesz 100 km/h skoro ja w tym momencie będę
    już sporo dalej..." :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __


  • 37. Data: 2012-09-18 23:29:29
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-18 21:12, Przembo pisze:
    > *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3805q$6b2$1@node1.news.atman.pl
    > napisał(a):
    >> W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
    >>> No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o
    >>> pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu
    >>> kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu
    >>> rządzi.
    >> 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0 zgoda.
    >
    >
    > Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu
    > Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo
    > ponad 300KM ;-)
    >
    > Pozdr

    Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 38. Data: 2012-09-19 20:01:53
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ap3p$18m$1@node2.news.atman.pl
    napisał(a):
    > W dniu 2012-09-18 21:12, Przembo pisze:
    >> *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości
    >> news:k3805q$6b2$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
    >>> W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
    >>>> No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o
    >>>> pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu
    >>>> kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu
    >>>> rządzi.
    >>> 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0
    >>> zgoda.
    >> Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu
    >> Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo
    >> ponad 300KM ;-)
    >> Pozdr
    > Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)

    Gratuluję przyspieszenia do 100kmph w 2.0TB 5-6s ( w absolutnie najgorszym
    razie na poziomie), przy FWD to oznacza min 300KM i szperę, chyba że ten
    Saab to Impreza WRX STI. Swoją drogą dawno dłubnietym 2.0 nie jeździłem to i
    z obiegu wypadłem ;-)

    Aby nie ciągnąć OT w nieskończoność...
    Pozdr


  • 39. Data: 2012-09-19 20:18:59
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-19 20:01, Przembo pisze:
    > *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ap3p$18m$1@node2.news.atman.pl
    > napisał(a):
    >> W dniu 2012-09-18 21:12, Przembo pisze:
    >>> *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości
    >>> news:k3805q$6b2$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
    >>>> W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
    >>>>> No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy
    >>>>> silnik o
    >>>>> pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu
    >>>>> kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu
    >>>>> rządzi.
    >>>> 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0
    >>>> zgoda.
    >>> Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu
    >>> Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo
    >>> ponad 300KM ;-)
    >>> Pozdr
    >> Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)
    >
    > Gratuluję przyspieszenia do 100kmph w 2.0TB 5-6s ( w absolutnie
    > najgorszym razie na poziomie), przy FWD to oznacza min 300KM i szperę,
    > chyba że ten Saab to Impreza WRX STI. Swoją drogą dawno dłubnietym 2.0
    > nie jeździłem to i z obiegu wypadłem ;-)
    >
    > Aby nie ciągnąć OT w nieskończoność...
    > Pozdr

    Wiesz 0-100 to jakoś mnie nie kręci ale tak 80-150 w niecałe 6 już
    bardziej :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 40. Data: 2012-09-22 15:02:27
    Temat: Re: 1,9 dCi
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3d2aj$1il$1@node2.news.atman.pl
    napisał(a):
    >>> Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)
    >> Gratuluję przyspieszenia do 100kmph w 2.0TB 5-6s ( w absolutnie
    >> najgorszym razie na poziomie), przy FWD to oznacza min 300KM i szperę,
    >> chyba że ten Saab to Impreza WRX STI. Swoją drogą dawno dłubnietym 2.0
    >> nie jeździłem to i z obiegu wypadłem ;-)
    >> Aby nie ciągnąć OT w nieskończoność...
    >> Pozdr
    > Wiesz 0-100 to jakoś mnie nie kręci ale tak 80-150 w niecałe 6 już
    > bardziej :)

    Mnie się podoba jak auto 100-200 robi tylko trochę wolniej niż 0-100, a do
    tego powyżej 200 ostro ciągnie ;-)

    Wczoraj pewien jegomość na ekspresówce chciał mi udowodnić kto "tu
    rządzi"... no to w związku z tą dyskusją dałem się podpuścić kozakowi w
    Saabie 9-3 IIg 2.0t i przypadkiem sprawdziłem jak w lusterku wstecznym znika
    te min 185KM (sprawdziłem na wiki).

    Ty lepiej szybciutko wstaw większe turbo i wyciśnij ile się da bez ruszania
    dołu, przy samym sofcie nawet najmocniejsza wersja może się poważnie
    zestresować przy niejednym wolnossacym V8 ~4.0. Wszystko powyżej to już
    niestety masakrowanie Saaba, w końcu nie po to się kupuje V8, V10, V12 by
    dostawać bęcki od R4 ;-)

    Pozdr

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: