-
31. Data: 2012-09-18 09:36:54
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-09-18 06:38, z pisze:
> W dniu 2012-09-17 22:13, Lewis pisze:
>> Zawsze zostaje argument instalacji LPG, które bądź co bądź całkiem
>> dobrze współpracują z TB a wówczas koszt przejechania 100km drastycznie
>> spada.
>>
>
> Tak mnie ostatnio zaprzyjaźniony gazownik zaskoczył bo sugerował mi
> zamiast 1.8 Turbo - 1.6 (znaczy bez turbo i tylko 4 zawory na cylinder)
> Coś zmieniło? Miał jakieś podstawy? :-)
>
> z
>
Widocznie partacz a nie gazownik.
Znam bardzo dużo uturbionych silników benzynowych z instalacjami LPG,
część z nich serwisuję i LPG nie sprawia w nich problemów.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
32. Data: 2012-09-18 19:16:42
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Mon, 17 Sep 2012 10:43:14 +0200, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:
>No wiesz, ale to będzie niemiecki klekot - zawsze można jeździć
>w nausznikach ;)
Chyba w czymś takim :))
Aczkolwiek mój TDDi też klekocze :)
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
33. Data: 2012-09-18 21:12:37
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: "Przembo" <x...@x...xx>
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3805q$6b2$1@node1.news.atman.pl
napisał(a):
> W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
>> No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o
>> pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu
>> kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu rządzi.
> 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0 zgoda.
Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu
Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo
ponad 300KM ;-)
Pozdr
-
34. Data: 2012-09-18 21:55:01
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: "dudley" <y...@y...yt>
Maciek wygenerował w news:3r1jpekfsowm.1vulvcs3mbb8q$.dlg@40tude.net taki
oto ciąg znaków:
> Prowadzilem wczoraj Scenica ze 128-konnym dieslem 1,9. Bylem bardzo
> zdziwiony, jak dobrze sie to auto zbiera.
115-konną, benzynową astrę zamieniłem na lagę 1.9 dCi w wersji 120KM. Na
papierze to tylko 5 koni, a odczuwalnie niebo a ziemia na korzyść niemal
200kg cięższej lagi (dodatkowo 11-letniej i z niemal 10x większym
przebiegiem niż miała astra gdy ją sprzedawałem). Ostatnio miałem okazję
przejechać się służbową astrą 115KM, drastyczność różnicy po przesiadce z
lagi była jeszcze większa, niż gdy z prywatnej astry przesiadłem się do
lagi. Astra po prostu nie jechała... Lagę ujeżdżam od roku i do teraz cały
czas jestem bardzo mile zaskoczony jak to auto jeździ. Spalanie w jeździe po
Krakowie, o dobre 2 litry na 100km mniejsze niż w astrze, już z litości
pomijam ;)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
laga 1.9 dCi
-
35. Data: 2012-09-18 22:07:31
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-09-18 19:16, jerzu pisze:
> On Mon, 17 Sep 2012 10:43:14 +0200, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:
>
>> No wiesz, ale to będzie niemiecki klekot - zawsze można jeździć
>> w nausznikach ;)
>
> Chyba w czymś takim :))
> Aczkolwiek mój TDDi też klekocze :)
Klekocze jak cholera.
-
36. Data: 2012-09-18 22:24:47
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: R2r <b...@a...pl>
W dniu 2012-09-18 21:55, dudley pisze:
> Maciek wygenerował w news:3r1jpekfsowm.1vulvcs3mbb8q$.dlg@40tude.net taki
> oto ciąg znaków:
>> Prowadzilem wczoraj Scenica ze 128-konnym dieslem 1,9. Bylem bardzo
>> zdziwiony, jak dobrze sie to auto zbiera.
>
> 115-konną, benzynową astrę zamieniłem na lagę 1.9 dCi w wersji 120KM. Na
> papierze to tylko 5 koni, a odczuwalnie niebo a ziemia na korzyść niemal
> 200kg cięższej lagi (dodatkowo 11-letniej i z niemal 10x większym
> przebiegiem niż miała astra gdy ją sprzedawałem). Ostatnio miałem okazję
> przejechać się służbową astrą 115KM, drastyczność różnicy po przesiadce z
> lagi była jeszcze większa, niż gdy z prywatnej astry przesiadłem się do
> lagi. Astra po prostu nie jechała... Lagę ujeżdżam od roku i do teraz cały
> czas jestem bardzo mile zaskoczony jak to auto jeździ. Spalanie w jeździe po
> Krakowie, o dobre 2 litry na 100km mniejsze niż w astrze, już z litości
> pomijam ;)
> Pozdrawiam,
>
Ja podobne wrażenia mam gdy przesiadam się z Laguny II 1,9 dCi 130 KM do
Laguny III 2.0 benz. 140KM, choć może nie aż tak drastycznie odczuwam
różnicę aby o tej ostatniej powiedzieć, że nie chce jechać. ;-)
Ktoś kiedyś ładnie na grupie to ujął (cytat z pamięci): "co z tego, że
benzyniakiem szybciej osiągniesz 100 km/h skoro ja w tym momencie będę
już sporo dalej..." :-)
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
-
37. Data: 2012-09-18 23:29:29
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-09-18 21:12, Przembo pisze:
> *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3805q$6b2$1@node1.news.atman.pl
> napisał(a):
>> W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
>>> No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o
>>> pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu
>>> kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu
>>> rządzi.
>> 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0 zgoda.
>
>
> Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu
> Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo
> ponad 300KM ;-)
>
> Pozdr
Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
38. Data: 2012-09-19 20:01:53
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: "Przembo" <x...@x...xx>
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ap3p$18m$1@node2.news.atman.pl
napisał(a):
> W dniu 2012-09-18 21:12, Przembo pisze:
>> *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości
>> news:k3805q$6b2$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
>>> W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
>>>> No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy silnik o
>>>> pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu
>>>> kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu
>>>> rządzi.
>>> 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0
>>> zgoda.
>> Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu
>> Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo
>> ponad 300KM ;-)
>> Pozdr
> Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)
Gratuluję przyspieszenia do 100kmph w 2.0TB 5-6s ( w absolutnie najgorszym
razie na poziomie), przy FWD to oznacza min 300KM i szperę, chyba że ten
Saab to Impreza WRX STI. Swoją drogą dawno dłubnietym 2.0 nie jeździłem to i
z obiegu wypadłem ;-)
Aby nie ciągnąć OT w nieskończoność...
Pozdr
-
39. Data: 2012-09-19 20:18:59
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-09-19 20:01, Przembo pisze:
> *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3ap3p$18m$1@node2.news.atman.pl
> napisał(a):
>> W dniu 2012-09-18 21:12, Przembo pisze:
>>> *Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości
>>> news:k3805q$6b2$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
>>>> W dniu 2012-09-17 21:17, Przembo pisze:
>>>>> No to jak już dobieramy sobie swobodnie kryteria to wolnossacy
>>>>> silnik o
>>>>> pojemności 3.0, 4.0 i 5.0 zawstydzi swobodnie 2.0 TB przy porówaniu
>>>>> kosztów wymiany turbo, a nie wykluczone że osiągami pokaże kto tu
>>>>> rządzi.
>>>> 3.0 to sobie może pomarzyć, 4.0 byłbym skłony polemizować, no 5.0
>>>> zgoda.
>>> Jednak w okolic 4.0 i V8 to raczej marnie Twoje szanse widzę, pomijam tu
>>> Audi V8 o mocy 245 - raczej coś myślę o czymś współczesnym co ma gruuubo
>>> ponad 300KM ;-)
>>> Pozdr
>> Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)
>
> Gratuluję przyspieszenia do 100kmph w 2.0TB 5-6s ( w absolutnie
> najgorszym razie na poziomie), przy FWD to oznacza min 300KM i szperę,
> chyba że ten Saab to Impreza WRX STI. Swoją drogą dawno dłubnietym 2.0
> nie jeździłem to i z obiegu wypadłem ;-)
>
> Aby nie ciągnąć OT w nieskończoność...
> Pozdr
Wiesz 0-100 to jakoś mnie nie kręci ale tak 80-150 w niecałe 6 już
bardziej :)
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
40. Data: 2012-09-22 15:02:27
Temat: Re: 1,9 dCi
Od: "Przembo" <x...@x...xx>
*Lewis" <"lewisa[tnij]* w wiadomości news:k3d2aj$1il$1@node2.news.atman.pl
napisał(a):
>>> Na chwilę obecną nie stresują mnie żadne 3,7 4,0 4,2 :)
>> Gratuluję przyspieszenia do 100kmph w 2.0TB 5-6s ( w absolutnie
>> najgorszym razie na poziomie), przy FWD to oznacza min 300KM i szperę,
>> chyba że ten Saab to Impreza WRX STI. Swoją drogą dawno dłubnietym 2.0
>> nie jeździłem to i z obiegu wypadłem ;-)
>> Aby nie ciągnąć OT w nieskończoność...
>> Pozdr
> Wiesz 0-100 to jakoś mnie nie kręci ale tak 80-150 w niecałe 6 już
> bardziej :)
Mnie się podoba jak auto 100-200 robi tylko trochę wolniej niż 0-100, a do
tego powyżej 200 ostro ciągnie ;-)
Wczoraj pewien jegomość na ekspresówce chciał mi udowodnić kto "tu
rządzi"... no to w związku z tą dyskusją dałem się podpuścić kozakowi w
Saabie 9-3 IIg 2.0t i przypadkiem sprawdziłem jak w lusterku wstecznym znika
te min 185KM (sprawdziłem na wiki).
Ty lepiej szybciutko wstaw większe turbo i wyciśnij ile się da bez ruszania
dołu, przy samym sofcie nawet najmocniejsza wersja może się poważnie
zestresować przy niejednym wolnossacym V8 ~4.0. Wszystko powyżej to już
niestety masakrowanie Saaba, w końcu nie po to się kupuje V8, V10, V12 by
dostawać bęcki od R4 ;-)
Pozdr