  • 11. Data: 2011-10-26 00:02:27
    Temat: Re: 1.6 8V VW cos telepie-jutro do pracy
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-10-25 20:46, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > dzis mechanik stwierdzil nie sluchajac silnika ze to uszczelka pod glowica
    > coz mam sie stawic w piatek, do tego jeszcze 15km nakrece
    >
    > zobaczymy co bedzie, jakos nie wierze w cuda i wrozenie z fusow

    A to ciekawe, możesz załatwić jakieś fotki?

    Mam też 1.6 8V VW, ale po wymianie na olej 10w40 -> 15w40 na rozgrzanym
    juz nie klepie, więc licze na to, ze to tylko podkladki w popychaczach
    kielichowych do wymiana (korekta luzów zaworowych).

  • 12. Data: 2011-10-26 09:39:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-25 06:22, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > na luzie za bardzo wlasnie tego nie slysze

    Czyli "szklanki" bym odpuścił raczej nie one. Możliwe że panewki ale te
    pukałyby raczej odpuszczając gaz a nie odwrotnie.
    Szukałbym czegoś poza silnikiem, skrzynia/napęd.
    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2011-10-26 11:47:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lewis

    > Czyli "szklanki" bym odpuścił raczej nie one. Możliwe że panewki ale te
    > pukałyby raczej odpuszczając gaz a nie odwrotnie.

    Widziałeś kiedyś panewki sterujące gazem?

  • 14. Data: 2011-10-26 18:25:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-26 11:47, to pisze:
    > begin Lewis

    > Widziałeś kiedyś panewki sterujące gazem?

    Widziałem kilka silników z obróconymi i wytartymi panewkami.
    Jak masz luz na korbowodzie i dodajesz ciągle gazu tłok ciągle opiera
    się o górną część wału i nie powstaje "klepanie" jak puścisz gaz i
    silnik schodzi z obrotów tłok z korbowodem nie ma pracy i wał korbowy
    "ciąga go" góra dół, jest luz i panewka klepie.

    A jeżeli czepiasz się tego, że zdanie zostało skonstruowane dwuznacznie,
    to zwyczajnie waćpan się odstosunkuj. ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 15. Data: 2011-10-26 19:06:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lewis

> [...]
    > część wału i nie powstaje "klepanie" jak puścisz gaz i silnik schodzi z
    > obrotów tłok z korbowodem nie ma pracy i wał korbowy "ciąga go" góra

    Ale wtedy to Ty dodajesz gazu, a nie panewka. ;-)

    > A jeżeli czepiasz się tego, że zdanie zostało skonstruowane dwuznacznie,
    > to zwyczajnie waćpan się odstosunkuj. ;P

    Zostało skonstruowane całkowicie jednoznacznie. Stwierdziłeś, że panewki
    pukałyby w momencie, gdy odpuszczałyby gaz.

  • 16. Data: 2011-10-27 22:39:54
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > A jeżeli czepiasz się tego, że zdanie zostało skonstruowane dwuznacznie,
    > to zwyczajnie waćpan się odstosunkuj. ;P

    bardziej slysze stukanie przy dodwaniu gazu
    jak wysprzegle jest cisza

  • 17. Data: 2011-10-28 22:41:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-27 22:39, Kris_Poland pisze:

    > bardziej slysze stukanie przy dodwaniu gazu
    > jak wysprzegle jest cisza

    Obstawiałbym coś z napędem. Przeguby, łożyska w skrzyni?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis