  • 1. Data: 2011-10-24 17:02:27
    Temat: [DC] plyta poslizgowa
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcialbym odbyc treningi na plycie poslizgowej. Czy mozecie polecic jakas
    szkole w DC,
    ktora sie tym zajmuje i nie wezmie za to ciezkiej kasy. Interesuje mnie
    nauka na samochodzie szkoly.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2011-10-24 17:05:27
    Temat: Re: [DC] plyta poslizgowa
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szkole w DC,
    > ktora sie tym zajmuje i nie wezmie za to ciezkiej kasy. Interesuje mnie

    hasło "tor rakietowa"

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2011-10-24 17:08:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin adam

    > Chcialbym odbyc treningi na plycie poslizgowej. Czy mozecie polecic
    > jakas szkole w DC,
    > ktora sie tym zajmuje i nie wezmie za to ciezkiej kasy. Interesuje mnie
    > nauka na samochodzie szkoly.

    Niedługo przyjdzie zima i będziesz miał wszędzie i to całkiem za darmo.

  • 4. Data: 2011-10-24 17:10:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 17:02:27 +0200, adam napisał(a):

    (...)

    http://www.szkolajazdyrenault.pl/

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2011-10-24 17:11:53
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > hasło "tor rakietowa"

    Dzieki za wskazowke, ale szukam czegos w Wawie.
    Pzdr
    Adam

  • 6. Data: 2011-10-24 17:44:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Dzieki za wskazowke, ale szukam czegos w Wawie.

    yyy sorki, nie wiem dlaczego zafiksowałem sie, ze we wrocławiu ;)

  • 7. Data: 2011-10-25 08:54:52
    Temat: Re: plyta poslizgowa
    Od: Bruneros <b...@g...com>

    W Wawie to http://www.akademiajazdy.com/

  • 8. Data: 2011-10-26 11:25:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-10-2011 17:08, to pisze:
    > Niedługo przyjdzie zima i będziesz miał wszędzie i to całkiem za darmo.

    Do czasu aż nie przyjedzie policja czy jakaś inna ochrona ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-10-26 11:25:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-10-2011 17:02, adam pisze:
    > Witam,
    > Chcialbym odbyc treningi na plycie poslizgowej. Czy mozecie polecic
    > jakas szkole w DC,

    http://www.abj.waw.pl/

    Możesz tu spróbować.

    Pozdrawiam