  • 21. Data: 2013-11-30 13:46:54
    Temat: Re: ?r?d?o pr?dowe
    Od: Jan K <O.o@_.__>

    Dnia 15.11.2013 Jakub Rakus <s...@o...pl> napisał/a:
> [...]

    Hm... kojarzę LM334 jako "podręcznikowe" źródło prądowe do 10mA, ale jak
    patrzę w datasheet to potrzebuje jeszcze rezystora.

    > Nie. To nie bateryjka. Możesz kupić układy scalone, tzw. programowane
    > źródła prądowe. Albo kup za 1zł LM117 i rezystor.

    Było kiedyś coś takiego co ponoć wystarczyło włączyć w obwód i regulowało
    prąd... nie widziałem tego co prawda na oczy, ale nawet da się to kupić:
    http://pl.farnell.com/1651074 i http://pl.farnell.com/2295706
    Po angielsku to się nazywa current-limiting diodes, brzmi ładnie, ale kariery
    nie zrobiło.