  • 1. Data: 2013-11-15 14:57:23
    Temat: Farnell - co sie z nimi dzieje
    Od: SM <p...@s...pl>

    Witam,

    Czy ktoś miał ostatnio kontakt z Farnellem?
    Podają numer telefonu "00 800 121 29 67", ale
    dzwonię i słyszę że numer niedostępny.

    Próbowałem:
    800 121 29 67
    0 800 121 29 67
    00 800 121 29 67
    +48 800 121 29 67

    Wysłałem e-maila z zapytaniem o numer telefonu,
    nic nie odpisali.

    Wchodzę na "techniczny czat na żywo" - i mogę tylko
    wysłać e-maila.

    Problem w tym że chciałem zamówić kilka scalaków, ale
    zawiesili mi zamówienia, bo mam nie opłaconą fakturę z
    marca. Najlepsze jest to, że chyba już 5 razy wysyłałem
    im potwierdzenie przelewu, dostawałem odpowiedź że
    już jest OK, po czym po jakimś czasie znowu monit o
    tę samą zaległość.

    Ostatnia odpowiedź od nich była w sierpniu:

    "Ksiegowosc odnalazla Pana platnosc, sprawa jest w toku, jestli chodzi
    o ten zalacznik to prosze sie nie martwic."

    Czy ktoś ma podobne jaja z Farnellem?

    SM

  • 2. Data: 2013-11-15 16:28:38
    Temat: Re: Farnell - co sie z nimi dzieje
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Nov 2013 14:57:23 +0100, SM <p...@s...pl> wrote:
    > Podają numer telefonu "00 800 121 29 67", ale

    To jest międzynarodowy nr toll free, muszą być te dwa zera. Jeśli nie
    możesz się połączyć to oznacza że Twój operator nie ma umowy na takie
    połączenia.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2013-11-16 14:12:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "SM" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś miał ostatnio kontakt z Farnellem?
    > Podają numer telefonu "00 800 121 29 67", ale
> [...]

    SOA#1... Z Fuck-Fuck-a.

> [...]
    >
    > "Ksiegowosc odnalazla Pana platnosc, sprawa jest w toku, jestli chodzi
    > o ten zalacznik to prosze sie nie martwic."

    Od razu dostałem połączenie "dziękuję za kontakt z Farnelem".

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.