  • 11. Data: 2012-06-26 17:24:15
    Temat: Re: znacie jakiegoś "zaufanego" sprowadzacza?:)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PJ" napisał w wiadomości grup
    >ps niemieccy handlarze wypychaja auta pow. 100 (150) tkm wylacznie na
    >eksport, wlasnie po to zeby uniknac ciagania po sadach przez
    >rozczarowanych klientow, dla mnie moral jest taki zeby nie mieszac
    >kontaktow towarzyskich z biznesowymi bo predzej czy pozniej zle to
    >sie
    >skonczy ...

    Chyba nie tylko, ale to zdaje sie wynika z ich przepisow, ze
    sprzedawca ma zapewnic dwuletnia gwarancje.
    A moze to unijnych przepis, ktory i u nas obowiazuje, o dwuletniej
    odpowiedzialnosci za "niezgodnosc z umowa" ?

    Tak czy inaczej - mozliwe ze nie ma "widzialy galy co braly" i ryzyko
    rosnie.

    J.

  • 12. Data: 2012-06-26 22:29:03
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    http://tylik.motogrono.pl/tu-kupisz-dobre-auto/

  • 13. Data: 2012-06-27 09:00:13
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:jsc7v0$6as$1@inews.gazeta.pl...

    > Nawet zaufany sprowadzacz cudu nie dokona, bo auta w dobrym stanie za
    > granicą są wręcz droższe niż w Polsce, co łatwo sprawdzić na eBay,
    > mobile.eu itp...

    znasz jakiegoś sprowadzacza? bo o to pytałem, nie o porady czy warto
    sprowadzać czy nie warto.

    do mobile.eu czy autoscout naszczęście dostęp mają wszyscy i potrafię sobie
    sprawdzić co ile kosztuje.

    szukam auta które u nas jest nie popularne, widzę ile kosztuje, ale sam po
    nie nie pojade.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 14. Data: 2012-06-27 09:02:02
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > No to do Juranda blisko, aczkolwiek radze najpierw odszukac w archiwum
    > "beczka pelna mulu" :-)

    pamiętam, pamiętam. ;) siedzę tu już trochę;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 15. Data: 2012-06-28 00:45:21
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Bartek, Tue, 26 Jun 2012 13:55:40 +0200, pl.misc.samochody:

    > Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z gliwic.
    >
    > ale jak on będzie z krakowa czy poznania, ale uczciwy, to mi to jakoś nie
    > przeszkodzi.
    > łatwiej mi się wybrać do poznania niż do włoch na ten przykład;)

    Do mnie również możesz, acz nie wiem, czy gość stale handluje.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 16. Data: 2012-06-28 08:24:09
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Może napisz na wstępnie jakiego auta szukasz i do jakiej kwoty. To może pomogę.