  • 21. Data: 2009-12-09 22:48:43
    Temat: Re: zmiana platformy x86 => x86-64 a licencja
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnhhulcg.m3a.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BQB"

    > A to nie jest takie oczywiste. Nie "właściciel", tylko jakiś mały
    > szeregowy pracownik w korporacji. Mógłbyś mieć problem powołać się
    > skutecznie na coś takiego, mam wrażenie.

    No o może zapytanie "na piśmie" i odpowiedź "na piśmie"...

    Feromon

  • 22. Data: 2009-12-10 07:36:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BQB napisał(a):

    >>> 4. czy i w jakim stopniu będzie to legalne?

    > Skoro właściciel praw autorskich na swojej infolinii udziela informacji
    > j/w, to nie widzę podstaw do braku legalności tego procederu.

    Oczywiscie na potrzeby dowodowe zabezpieczyles nagranie rozmowy oraz
    dane pracownika infolinii z ktorym rozmawiales? Przydalyby sie jeszcze
    informacje o firmie dla ktorej ten pracownik wykonuje swoja prace i byc
    moze umowa jaka ta firma zawarla z udzielajacym licencji ;P

    j.

  • 23. Data: 2009-12-10 07:38:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mariusz Kruk napisał(a):

    > Zacznijmy może od tego, że "nielegalne", a "niezgodne z umową" to różne
    > rzeczy.

    To wyjasnij to jeszcze organom scigania i prokuraturze bo lobbysci
    zadbali o to, ze de facto sam fakt wyjasniania przez organy sprawy jest
    juz dla usera restrykcja ;)

    j.

  • 24. Data: 2009-12-10 07:52:57
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "januszek"
    >To wyjasnij to jeszcze organom scigania i prokuraturze bo lobbysci
    >zadbali o to, ze de facto sam fakt wyjasniania przez organy sprawy jest
    >juz dla usera restrykcja ;)

    A to jest, niestety, inna sprawa. Świadomość w zakresie prawa
    autorskiego mamy w społeczeństwie (w tym niestety także wśród
    przedstawicieli "prawa") dość niską. Zresztą komu ma zależeć na zmianie
    tego stanu?

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 25. Data: 2009-12-10 07:54:13
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Feromon"
    >No o może zapytanie "na piśmie" i odpowiedź "na piśmie"...

    Nasuwa się wówczas pytanie do kogo pisał, od kogo dostał odpowiedź i jak
    się ten podmiot ma do właściciela praw autorskich.
    Chociaż faktycznie, jest to już mocniejszy argument. (aczkolwiek
    niekoniecznie za dopuszczalnością danej czynności, co np. za uniknięciem
    kary)

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 26. Data: 2009-12-10 11:48:45
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    No cóż, trzeba było trzymać z Ruskimi ewentualnie z Chinolami, a nie z Amerykańcami
    ;-)
    JaC

    -----

  • 27. Data: 2009-12-10 16:24:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
    > "BQB" <a...@s...com.invalid> wrote in message
    >
    > rozmawiasz z szeregowym robaczkiem w korporacji a polski kodeks karny
    > jasno przedstawia sprawe kopiowania
    >
    > obrona 'ktos na infolinii mi pozwolil' w najlepszym przypadku sad
    > rozsmieszy
    >
    > (o ile do tego dojdzie bo pisalem ze nie powinno to nikomu przeszkadzac,
    > ale sprobuj to wytlumaczyc panom z BSA)

    Faktura jest, naklejka licencyjna jest, nosnik zgubiles. I co niby panowie z
    BSA zrobia?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2009-12-11 01:14:13
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message news:hfr7cp$qbh$1@inews.gazeta.pl..."tg" >
    >Faktura jest, naklejka licencyjna jest, nosnik zgubiles. I co niby panowie z
    >BSA zrobia?

    ale mowimy o kopii systemu, a tego (teoretycznie) policjant (bsa to wogole
    jakis dziwny twor, bedacy de facto strona wiec nie wiem dlaczego wogole
    maja(?) prawo tam byc i cos robic) przychodzacy na kontrole olac nie moze
    bo to podpada pod k.k.