  • 11. Data: 2009-12-09 09:07:58
    Temat: Re: zmiana platformy x86 => x86-64 a licencja
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Thom/CT"
    >Ok, w taki razie czy też nielegalne jest używanie wersji z nowszym SP
    >niż oryginał?

    Zacznijmy może od tego, że "nielegalne", a "niezgodne z umową" to różne
    rzeczy.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 12. Data: 2009-12-09 09:21:34
    Od: Thom/CT <t...@p...onet.pl>

    Jeszcze jedno przychodzi mi go głowy :)

    Czy można gdzieś pobrać z MS obraz takiego systemu lub od kogoś
    znajomego z subskrypcji?
    Podkreślam że od znajomego bo sam osobiście nie posiadam takowej.

    Pozdrawiam
    T.

  • 13. Data: 2009-12-09 11:15:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie. Radziłbym konsultację z prawnikiem (ale takim od prawa autorskiego,
    > a nie pierwszym-lepszym).

    Tak, tak bo prawnik wezmie odpowiadzialnosc za to co powie :))))

    > Tak, tak. Kluczowe jest tu "niejako".
    > Dzwoniłeś kiedyś np. na słynną Błękitną Linię?

    Tez.

    W dodatku kilka razu pytalem o kwestie licencyjna M-soft po prostu mailem.
    O dziwo odpowiedz przychodzila zawsze w dodatku po mojej mysli.
    Nie do uwierzenia po prostu...

  • 14. Data: 2009-12-09 11:16:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Thom/CT" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z subskrypcji?
    > Podkreślam że od znajomego bo sam osobiście nie posiadam takowej.

    Napisz po prostu maila do M-S ze wszystkimi pytaniami.
    Odpowiadaja.

  • 15. Data: 2009-12-09 11:19:50
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jakub Jewuła"
    >Tak, tak bo prawnik wezmie odpowiadzialnosc za to co powie :))))

    Nie. Po prostu prawnik ma większą szansę mieć rację.

    >Tez.
    >
    >W dodatku kilka razu pytalem o kwestie licencyjna M-soft po prostu mailem.
    >O dziwo odpowiedz przychodzila zawsze w dodatku po mojej mysli.
    >Nie do uwierzenia po prostu...

    Co nie znaczy, że "w razie wojny" nie okazałoby się, że jednak sąd ma inne
    zdanie.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 16. Data: 2009-12-09 11:28:30
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie. Po prostu prawnik ma większą szansę mieć rację.

    Niz pracownik MS?

    > Co nie znaczy, że "w razie wojny" nie okazałoby się, że jednak sąd ma inne
    > zdanie.

    Znaczy przypuszczasz, ze MS bedzie przed sadem twierdzil cos innego
    niz odpowie klientowi w oficjalnym pismie? ::::::)))))))

  • 17. Data: 2009-12-09 11:53:32
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jakub Jewuła"
    >Niz pracownik MS?

    Niż szeregowa mróweczka w MS? Oczywiście.

    "Oficjalnym piśmie"? Raczysz żartować.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 18. Data: 2009-12-09 12:27:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jakub Jewuła"
    > Niż szeregowa mróweczka w MS? Oczywiście.
    > "Oficjalnym piśmie"? Raczysz żartować.

    Szkoda czasu na polemike :)

  • 19. Data: 2009-12-09 12:39:01
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jakub Jewuła"
    >Szkoda czasu na polemike :)

    Ależ dawaj. Pokaż w jaki sposób to, co ktoś gdzieś napisał w mailu ma
    mieć wpływ na to, czego prawnicy będą chcieli dochodzić?
    Zwłaszcza, że nie chodzi tu o coś, o czym w oczywisty sposób decyduje
    firma, a jedynie o wykładnię istniejącej umowy.
    Owszem, klient może się bronić wskazując, że został wprowadzony w błąd,
    ale to nie to samo.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 20. Data: 2009-12-09 19:52:16
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "BQB" <a...@s...com.invalid> wrote in message
    > Jakiś czas temu poszła w diabły płytka z W98SE, chciałem normalnie legalnie kupić
    > nośnik, nigdzie nie można było dostać, zadzwoniłem na infolinię i tam otrzymałem
    > informację, że mam sobie samemu pożyczyć od kogoś i sobie skopiować.
    > j/w

    rozmawiasz z szeregowym robaczkiem w korporacji a polski kodeks karny
    jasno przedstawia sprawe kopiowania

    obrona 'ktos na infolinii mi pozwolil' w najlepszym przypadku sad rozsmieszy

    (o ile do tego dojdzie bo pisalem ze nie powinno to nikomu przeszkadzac,
    ale sprobuj to wytlumaczyc panom z BSA)

    > Skoro właściciel praw autorskich na swojej infolinii udziela informacji j/w, to nie

    > widzę podstaw do braku legalności tego procederu.

    nie wlasciciel, tylko czlowiek na etacie odbierajacy telefony