  • 1. Data: 2009-09-06 17:19:51
    Temat: zloty numer - ile warty?
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    Witam :-)

    No troszkę krucho z kasą u mnie i postanowilem sprzedać "złoty nr"...
    xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za
    m-c bedzie w play karcie...)

    Pozdrawiam
    Synek

  • 2. Data: 2009-09-06 17:29:08
    Temat: Re: zloty numer - ile warty?
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    > xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty?
    > (za

    Zacznij licytację od 123

    jk

  • 3. Data: 2009-09-06 17:32:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SYNEK" <h...@W...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h80qvn$kqh$...@n...dialog.net.pl...
    > Witam :-)
    >
    > No troszkę krucho z kasą u mnie i postanowilem sprzedać "złoty nr"...
    > xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty?
    > (za m-c bedzie w play karcie...)

    5zł. Mogę już teraz kupić.

  • 4. Data: 2009-09-06 17:33:55
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 6 Wrz, 19:29, "J.Kolina" <n...@w...pl> wrote:

    > Zacznij licytację od 123
    >
    > jk

    zalezy od tego xxx, jak prefiks starego typu (np 606 505) lub rowna
    liczba typu 500 to mozesz dostac kolo 100zl jak cos nowszego czyli np
    796 to max 40zl.

  • 5. Data: 2009-09-06 19:05:58
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    >zalezy od tego xxx, jak prefiks starego typu (np 606 505) lub rowna
    >liczba typu 500 to mozesz dostac kolo 100zl jak cos nowszego czyli np
    >796 to max 40zl.

    A 602 601 600 ?

  • 6. Data: 2009-09-06 19:11:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomi" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > A 602 601 600 ?
    10zł

  • 7. Data: 2009-09-06 19:14:03
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    SYNEK:

    http://tinyurl.com/mpl3xw

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 8. Data: 2009-09-06 20:13:34
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > A 602 601 600 ?

    kilka tysiecy, zalezy od kupca.

  • 9. Data: 2009-09-06 22:03:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No troszkę krucho z kasą u mnie i postanowilem sprzedać "złoty nr"...
    > xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty?
    > (za m-c bedzie w play karcie...)

    Zasada jest prosta.
    Jest tyle wart, ile zaplaci za niego nabywca a Ty zgodzisz sie sprzedac.
    Jak go sprzedasz, to dowiesz sie ile byl wart - nie omieszskaj wtedy napisac
    na grupie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-09-07 05:31:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    SYNEK pisze:
> [...]
    > xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za

    80-100zł