  • 11. Data: 2009-09-07 05:34:04
    Temat: Re: zloty numer - ile warty?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "SYNEK" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Zasada jest prosta.
    > Jest tyle wart, ile zaplaci za niego nabywca a Ty zgodzisz sie sprzedac.
    > Jak go sprzedasz, to dowiesz sie ile byl wart - nie omieszskaj wtedy napisac
    > na grupie :)

    Moj "xyy abc abc" kupilem za 80zł w tym 4gratisowe startery tej samej
    sieci. Dodatkowy plus to "abc" jest bardzo "znane" i zakodowane w
    glowach kazdego abonenta tpsa.

    Zasadniczo 1:1000 numerow bedzie w postaci "abc abc"

  • 12. Data: 2009-09-07 07:36:44
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski"

> [...]
    > kazdego abonenta tpsa.
    >
    > Zasadniczo 1:1000 numerow bedzie w postaci "abc abc"

    Coś się ostatnio zmieniło w probabilistyce ?
    Za moich czasów to zawsze uważano że to będzie 120 : 1 000 000

    pzdr
    olo

  • 13. Data: 2009-09-07 08:04:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    olo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski"

    > Coś się ostatnio zmieniło w probabilistyce ?
    > Za moich czasów to zawsze uważano że to będzie 120 : 1 000 000

    co 1000 numerow powtarza sie kombinacja abc abc

    Przyklad 602 122 xxx (jeden numer na tysiac bedzie mial "122 122"
    i tak z kazda pula numerow. W jednym prefiksie
    mamy wiec 1000 numerow "abc abc"

  • 14. Data: 2009-09-07 08:25:59
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski"

    errata, połknąłem 0 :( 1200 : 1 000 000

    > co 1000 numerow powtarza sie kombinacja abc abc

    Chyba nie rozumiemy się co do zapisu a,b,c ( a to przecież jakość "złota"
    w numerze).
    to IMVHO a,b,c to ciąg 123, 456 etc.

    > Przyklad 602 122 xxx (jeden numer na tysiac bedzie mial "122 122"
    > i tak z kazda pula numerow. W jednym prefiksie
    > mamy wiec 1000 numerow "abc abc"

    tych mamy faktycznie tysiąc ale to nie a,b,c a powiedzmy x1, x2 , x3 gdzie
    x1 może się równać x2 i x3.

    Jeżeli a,b,c nie jest ciągiem jak sugeruje oznaczenie tylko to x1,x2,x3 i x1
    nie równa się x2 czy x3 to mamy 720 : 1 000 000

    pzdr
    olo

  • 15. Data: 2009-09-07 08:40:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    olo pisze:
> [...]
    >>
    > errata, połknąłem 0 :( 1200 : 1 000 000

    > Chyba nie rozumiemy się co do zapisu a,b,c ( a to przecież jakość "złota"

    Moze i to stad nie porozumienie, piszac 1:1000 mialem na mysli tez ciagi

    a,b,c to tez ciag "000 000" i "777 777" oraz "159 159"

  • 16. Data: 2009-09-07 09:12:42
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski"

    > Moze i to stad nie porozumienie, piszac 1:1000 mialem na mysli tez ciagi
    >
    > a,b,c to tez ciag "000 000" i "777 777"
    to bardzie a,a,a 10 :1 000 000 - toż to platyna nie złoto ;)

    > oraz "159 159"

    to typowy x1,x2,x3 - czyli wariacja bez powtórzeń
    7200 : 1 000 000

    pzdr
    olo

  • 17. Data: 2009-09-07 11:57:09
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "olo"

    > to typowy x1,x2,x3 - czyli wariacja bez powtórzeń
    > 7200 : 1 000 000

    bosz te zera 720 : 1 000 000

    pzdr
    olo

  • 18. Data: 2009-09-09 15:38:47
    Od: r...@m...com

> [...]
    > xxx 123 123 i tu moje pytanie do znawcow ....ile realnie moze byc warty? (za

    Raczej srebrny.

    Złoty to coś w rodzaju 600-000-000, 500-000-000, 888-888-888

  • 19. Data: 2009-09-11 06:00:56
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Zdarzają się klienci, którzy potrzebują:

    501 ABC ABC
    601 ABC ABC
    602 ABC ABC

    ja mam numer 502 ZXY ABY gdzie B=X+1 a A=Z+1 i zdarzyło się że zatelefonił
    do mnie gość z numeru 602 ZXY ABY z propozycją zakupu mojego nr, ale nie
    dogadaliśmy się cenowo.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 20. Data: 2009-09-11 06:51:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 08:00:56 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > ja mam numer 502 ZXY ABY gdzie B=X+1 a A=Z+1 i zdarzyło się że
    > zatelefonił do mnie gość z numeru 602 ZXY ABY z propozycją zakupu mojego
    > nr, ale nie dogadaliśmy się cenowo.

    Ja też myślałem kiedyś czy nie zadzwonić pod pewien numer w podobnej
    sprawie, ale odpuściłem po tym, jak u Pleja udało mi się kupić podobny
    (tj. z frazą, która mi się spodobała).
    Ale to żaden złoty. Co najwyżej taki Olgierdowy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd