  • 31. Data: 2012-01-31 17:26:39
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:23, DoQ wrote:

    > No to malutko, ale mało zarabiasz mało wydajesz - czyżby to było BMW
    > 530d z 1998r? Ksenony lubią pożreć dużo prądu bo dalej świecą, coś za
    > coś koleżko!

    No coś ty, bez gwiazdy nie ma jazdy, ja się w żadnym burackim BMW nie
    pokażę, poza tym tymi to ciągle wypadki tylko ludzie mają a ja muszę
    kartofle na bazar dowieźć co rano.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 32. Data: 2012-01-31 17:29:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 17:25, kamil pisze:

    > Słyszałem że Mercedes ma na rynki wschodnie produkować specjalne serie
    > fabrycznie używanych samochodów. Wszystkie będą miały 176000 na
    > liczniku, w przyszłym miesiącu mają trafić do sieci dealerskich w
    > Niemczech.

    To świetna wiadomość!!! Myślę ze to strzał w dziesiątkę - te auta będą
    się sprzedawać jak świerze bółeczki! A kto będzie używał te samochody
    tam w Niemczech??

    --
    Paweł

  • 33. Data: 2012-01-31 17:30:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 17:26, kamil pisze:

    > No coś ty, bez gwiazdy nie ma jazdy, ja się w żadnym burackim BMW nie
    > pokażę, poza tym tymi to ciągle wypadki tylko ludzie mają a ja muszę
    > kartofle na bazar dowieźć co rano.

    No to widać jest gwiazda jak na badylaża przystało! Gratki koleżko i
    sukcesów życze!

    --
    Paweł

  • 34. Data: 2012-01-31 17:31:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Oczywiście, firmy produkują też luksusowe samochody typu mercedes S czy
    > BMW z klasy 7 z silnikiem dizla, jednakże sądzę są to auta dla typu
    > zastaw się a postaw się - "a co tam - pokaże sąsiadowi że mnie stać na
    > Sklase"

    Dokładnie, tyle że gdy taki zacznie klekotac rano pod domem to wychodzi
    nowobogackie szydło z worka! HEHEHE!!!

  • 35. Data: 2012-01-31 17:31:08
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > 9tej jestem w luksusowym biurowcu w którym pracuję (temp 12C).

    Zimno jak na luksusowy biurowiec.

    Dysiek

  • 36. Data: 2012-01-31 17:31:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > No coś ty, bez gwiazdy nie ma jazdy, ja się w żadnym burackim BMW nie
    > pokażę, poza tym tymi to ciągle wypadki tylko ludzie mają a ja muszę
    > kartofle na bazar dowieźć co rano.

    A jakim mercem się wozisz koleszko? Ja wożę wurst szejsetą!

  • 37. Data: 2012-01-31 17:32:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:29, DoQ wrote:

    > To świetna wiadomość!!! Myślę ze to strzał w dziesiątkę - te auta będą
    > się sprzedawać jak świerze bółeczki! A kto będzie używał te samochody
    > tam w Niemczech??

    Pójdą głównie na eksport, ale jakaś limitowana wersja ma mieć tureckie
    wełniane dywaniki i miernik grubości lakieru w standardzie. Ja już
    zostawiłem złoty łańcuch w lombardzie, żeby jechać od razu jak trafią do
    salonów, szwagier opowiadał że to same nie bite i nic nie puka nic nie
    stuka mają być.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 38. Data: 2012-01-31 17:32:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > A kto będzie używał te samochody
    > tam w Niemczech??

    Ja i Fuczak!

  • 39. Data: 2012-01-31 17:33:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 17:31, to pisze:

    > Dokładnie, tyle że gdy taki zacznie klekotac rano pod domem to wychodzi
    > nowobogackie szydło z worka! HEHEHE!!!

    Też mam ubaw, zwłaszcza że nikt tych nowobogackich nie chce cholować!!!
    haaha

    --
    Paweł

  • 40. Data: 2012-01-31 17:33:19