  • 21. Data: 2012-01-31 17:03:22
    Temat: Re: zimowy ON jest do -20'C
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Pewnie jeszcze na Frigo, to dopiero jest wieś.

    My tu poważnie dyskutujemy, a Ty z Frigo wyjeżdżasz. :/

  • 22. Data: 2012-01-31 17:11:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:03, to wrote:
    > begin kamil

    > My tu poważnie dyskutujemy, a Ty z Frigo wyjeżdżasz. :/

    Poważnie, to was nie stać na apartament i dorabiacie ideologię. Ja
    zawsze trzymam w domu trochę benzyny i stare szmaty, nasączę je i
    podpalone podkładam pod silnik na kilka minut. Dlatego mój samochód
    odpala na dotyk, igła panie i pszczółka nie bity.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2012-01-31 17:15:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 17:01, to pisze:
    > Tzw. plebs.
    > Równie dobrze można chwalić się trampkami z Tesco...

    Coś w tym rodzaju. Kupując diesla mamy kłopot z uruchamianiem na mrozie,
    trzeba kupować specjalna ropę z kalgonem, silnik głośniej pracuje
    (warczy i klekocze), zimą wolno się grzeją, filtry paliwa zbierają jakąś
    wodę + cały szereg innych niedogodności - ale za to mało spalają czyli
    mniej drenują portfelik. Coś za coś!

    --
    Paweł

  • 24. Data: 2012-01-31 17:16:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 17:11, kamil pisze:

> [...]
    > podpalone podkładam pod silnik na kilka minut. Dlatego mój samochód
    > odpala na dotyk, igła panie i pszczółka nie bity.

    A ile ci spala ten ropniaczek koleżko??

    --
    Paweł

  • 25. Data: 2012-01-31 17:17:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

> [...]
    > (warczy i klekocze), zimą wolno się grzeją, filtry paliwa zbierają jakąś
    > wodę + cały szereg innych niedogodności - ale za to mało spalają czyli

    Dokładnie, diesel jest dobry na statku, w traktorze i w generatorze
    prądu, a nie pod maską auta człowieka majętnego!

  • 26. Data: 2012-01-31 17:21:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 17:17, to pisze:

    > Dokładnie, diesel jest dobry na statku, w traktorze i w generatorze
    > prądu, a nie pod maską auta człowieka majętnego!

    Oczywiście, firmy produkują też luksusowe samochody typu mercedes S czy
    BMW z klasy 7, jednakże sądzę są to auta dla typu zastaw się a postaw
    się - "a co tam - pokaże sąsiadowi że mnie stać na Sklase"

    --
    Paweł

  • 27. Data: 2012-01-31 17:22:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Dokładnie, diesel jest dobry na statku, w traktorze i w generatorze
    > prądu, a nie pod maską auta człowieka majętnego!

    Oczywiście, firmy produkują też luksusowe samochody typu mercedes S czy
    BMW z klasy 7 z silnikiem dizla, jednakże sądzę są to auta dla typu

  • 28. Data: 2012-01-31 17:22:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:16, DoQ wrote:

    > A ile ci spala ten ropniaczek koleżko??

    3.5 litra w trasie, dużo bo jest w kombi i w automacie. Założyłem
    ostatnio ksenony i zaczął trochę więcej palić, pewnie prądu biorą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2012-01-31 17:23:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-01-2012 17:22, kamil pisze:

    > 3.5 litra w trasie, dużo bo jest w kombi i w automacie. Założyłem
    > ostatnio ksenony i zaczął trochę więcej palić, pewnie prądu biorą.

    No to malutko, ale mało zarabiasz mało wydajesz - czyżby to było BMW
    530d z 1998r? Ksenony lubią pożreć dużo prądu bo dalej świecą, coś za
    coś koleżko!

    --
    Paweł

  • 30. Data: 2012-01-31 17:25:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/01/2012 16:22, DoQ wrote:

> [...]
    > BMW z klasy 7 z silnikiem dizla, jednakże sądzę są to auta dla typu
    > zastaw się a postaw się - "a co tam - pokaże sąsiadowi że mnie stać na

    Słyszałem że Mercedes ma na rynki wschodnie produkować specjalne serie
    fabrycznie używanych samochodów. Wszystkie będą miały 176000 na
    liczniku, w przyszłym miesiącu mają trafić do sieci dealerskich w Niemczech.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net