-
31. Data: 2011-10-18 15:11:54
Temat: Re: zimowki
Od: "PaweL" <l...@i...pl>
> Każda twarda opona w F1 pogarsza czas, slicki też.
Na suchym pogarsza, ma mokrym zdecydowanie polepsza.
-
32. Data: 2011-10-18 15:13:15
Temat: Re: zimowki
Od: kamil <k...@s...com>
On 18/10/2011 11:39, _ąćęłńóśźż wrote:
> Chcesz zarobić?
>
> ;-)
>
> Swoją drogą odkręcić 20 śrub, przełożyc 8 kół (zjąć 4 szt. i założyć 4 szt.)
> i dokręcić znów 20 śrub, w 30 minut, niezły jesteś.
> Na jedną czynność wypada 30-40 sekund!
Tobie odkręcenie śruby zajmuje więcej, niż 20 sekund?
I naucz się cytować, to nie maile do pani Krystyny z księgowości.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
33. Data: 2011-10-18 16:18:04
Temat: Re: zimowki
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2011-10-18 15:11, PaweL pisze:
>> Każda twarda opona w F1 pogarsza czas, slicki też.
>
>
> Na suchym pogarsza, ma mokrym zdecydowanie polepsza.
Jak zatem wytłumaczysz, że zamiast jechać na twardszych przez cały wyścig,
wolą często założyć miększą mieszankę i zmieniać opony nawet 2-3 razy?
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
34. Data: 2011-10-18 16:19:01
Temat: Re: zimowki
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Tue, 18 Oct 2011 15:11:54 +0200, w <j7ju56$lp7$1@usenet.news.interia.pl>,
"PaweL" <l...@i...pl> napisał(-a):
> > Każda twarda opona w F1 pogarsza czas, slicki też.
>
> Na suchym pogarsza, ma mokrym zdecydowanie polepsza.
Bardzo się mylisz.
PS. Opony deszczowe w F1 są ze zdecydowanie bardziej miękkiej mieszanki niż
slicki.
-
35. Data: 2011-10-18 16:24:27
Temat: Re: zimowki
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Mon, 17 Oct 2011 06:52:06 +0200, "J.F."
<j...@p...onet.pl> wrote:
>Bo juz mrozy, gololedz moze lezec - zima w pelni ;-)
Taa...
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
36. Data: 2011-10-18 18:33:30
Temat: Re: zimowki
Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Owszem, w maluchu, w dużaku i w Poldolocie, gdzie było jedno miejsce na
podnośnik na cały bok.
Przy czterech punktach na podnośnik i pięciu śrubach "nie opłaca/już nie chce
mi się".
Nawet dopiero co próbowałem (coś mnie podkusiło), i w każdym kole miałem
zwykle po jednej śrubie nie do ruszenia.
Rurą można urwać, wolałem podjechać pod pistolet udarowy.
-----
> po waszych odpowiedziach sadze, ze nigdy sami nie zmienialiscie kol
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
37. Data: 2011-10-18 18:36:10
Temat: Re: zimowki
Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Ręcznym kluczem?
Z oczyszczeniem gwintu szczotką przed przykręceniem (lub nawet z psiknięciem
specjalnym smarem miedziowym)?
Oczywiście, że dłużej.
-----
> Tobie odkręcenie śruby zajmuje więcej, niż 20 sekund?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
38. Data: 2011-10-18 18:54:18
Temat: Re: zimowki
Od: AL <a...@s...tam>
W dniu 2011-10-18 18:33, _ąćęłńóśźż pisze:
> Owszem, w maluchu, w dużaku i w Poldolocie, gdzie było jedno miejsce na
> podnośnik na cały bok.
jak masz porzadny podnosnik hydrauliczny to daje rade i to szybko (na
kazde z kol oddzielnie)
> Przy czterech punktach na podnośnik i pięciu śrubach "nie opłaca/już nie chce
> mi się".
> Nawet dopiero co próbowałem (coś mnie podkusiło), i w każdym kole miałem
> zwykle po jednej śrubie nie do ruszenia.
dlatego, przed wkreceniem sruby pryskam na gwinttroche smaru miedziowego
(w spray).
Odkad stosuje ten 'patent' (mija pare latek) - nie mialem nigdy
problemow ze srubami w kolach (w sumie mam 3 auta i w kazdym zmienia sie
opony wiosna/jesien)
> Rurą można urwać, wolałem podjechać pod pistolet udarowy.
>
pistolet udarowy to 'żuo'
--
pozdr
Adam (AL)
TG
-
39. Data: 2011-10-18 18:59:01
Temat: Re: zimowki
Od: AL <a...@s...tam>
W dniu 2011-10-18 16:18, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2011-10-18 15:11, PaweL pisze:
>>> Każda twarda opona w F1 pogarsza czas, slicki też.
>>
>>
>> Na suchym pogarsza, ma mokrym zdecydowanie polepsza.
>
> Jak zatem wytłumaczysz, że zamiast jechać na twardszych przez cały wyścig,
> wolą często założyć miększą mieszankę i zmieniać opony nawet 2-3 razy?
>
a nie jest tak, ze oni musza (zgodnie z regulaminem) zmieniac te opony -
tak by jezdzic na miekkich i twardych w trakcie jednego wyscigu ?
Nie sledze na biezaco F1, ale jak pamietam - to kazdy zespol ma swoja
polityke zmiany opon na wyscig: kiedy twarde a kiedy miekkie (opony te
sa odpowiednio oznakowane i czasami nawet komentator wspomina, czy juz
zawodnik zmienil opony na twarde/miekkie, czy nie)
Ale - jak mowilem - nie sledze F1 na biezaco, tylko z doskoku, wiec moge
sie mylic
--
pozdr
Adam (AL)
TG
-
40. Data: 2011-10-18 18:59:27
Temat: Re: zimowki
Od: kamil <k...@s...com>
On 18/10/2011 17:36, _ąćęłńóśźż wrote:
> Ręcznym kluczem?
> Z oczyszczeniem gwintu szczotką przed przykręceniem (lub nawet z psiknięciem
> specjalnym smarem miedziowym)?
> Oczywiście, że dłużej.
I może jeszcze polerujesz je szczoteczką z włosia mrówkojadów
kolumbijskich? Po co?
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net