  • 51. Data: 2011-10-19 10:39:10
    Temat: Re: zimowki
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 16:19, r...@k...pl pisze:

    > Bardzo się mylisz.
    >
    > PS. Opony deszczowe w F1 są ze zdecydowanie bardziej miękkiej mieszanki niż
    > slicki.

    I zaraz ktoś dociekliwy spyta: skoro tak, to czemu slicki nie są z tej bardziej
    miękkiej, deszczowej mieszanki?

    Należałoby doprecyzować, że kluczowa jest miękkość w temperaturze pracy, a w deszczu
    opony
    są znacznie chłodniejsze. I że ogólna reguła jest taka, że najprzyczepniejsza opona
    to najmiększa, jaka jeszcze daje radę (czyli: w danych warunkach nie zużywa się za
    szybko).

  • 52. Data: 2011-10-19 11:13:33
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Oryginalnym fabrycznym podnośnikiem, przy którym trzeba było wyczyniać
    wygibasy nadgarstkiem?
    Pamiętam jedną z pierwszych maluchowych inwestycji - zakup podnośnika od
    dużaka/poldolota, z normalną korbką.
    Choć i tak ładowski nożycowy był lepszy: fiatowskie podnośniki nie wchodziły
    w dziurę w podwoziu, jesli była stuknieta lup zapchana.

    -----

  • 53. Data: 2011-10-19 12:10:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/10/2011 19:18, _ąćęłńóśźż wrote:
    > Błąd.
    > Podnośnik 4 razy (w porządnym samochodzie).
    > + Zdjąć i założyć tarczki ochronne/ozdobne alusów.

    NAUCZ SIĘ CYTOWAĆ BARANIE!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 54. Data: 2011-10-19 13:45:24
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ja mogę się nauczyć cytować, ale Ty nigdy się nie nauczysz jeździć ;-)

    -----

  • 55. Data: 2011-10-19 21:18:17
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Ja mogę się nauczyć cytować, ale Ty nigdy się nie nauczysz jeździć ;-)

    Tak tylko Ci się wydaje. Od tylu lat się nie nauczyłeś, to już się nie
    nauczysz.

  • 56. Data: 2011-10-20 15:15:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-19 10:17:09 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> said:

    > Wydawało mi się to oczywiste. Skoro twarda jakoby polepsza przyczepność,

    A gdzie to jest napisane?
    Bo cytat brzmi:

    "Każda twarda opona w F1 pogarsza czas,"

    Co jest prawdą.

    --
    Bydlę

  • 57. Data: 2011-10-20 22:04:17
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 18 Paź, 12:39, "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Swoją drogą odkręcić 20 śrub, przełożyc 8 kół (zjąć 4 szt. i założyć 4 szt.)
    > i dokręcić znów 20 śrub, w 30 minut, niezły jesteś.
    > Na jedną czynność wypada 30-40 sekund!

    Może ma serwis opon u siebie w garażu ale robi tam tylko sam, stąd to
    opóźnienie, gdyby czekał pracownik - we dwóch zrobiliby to w 10
    minut :)
    (ciekawe czy też wyważa koła w tym czasie?)

  • 58. Data: 2011-10-20 22:08:52
    Od: kkk <m...@g...com>

    wiadomościnews:j7lgra$ae1$1@usenet.news.interia.pl..
    .

    > różnie bywa

    Nie ma ":różnie bywa" w takim przypadku. megrims przyznaj się:
    przy.......eś "zdrowo" tym runflatem? :)