  • 11. Data: 2012-07-02 14:47:35
    Temat: Re: zestaw naprawczy do koła osobówki
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jss1s2$ui5$2@news.icpnet.pl...

    > to może po prostu pompka?
    > elektryczna lub CO2,
    > jest to kompaktowe i się człowiek nie spoci.

    Mi wystarczyła pompka a w zasadzie podjechanie na stację :) Zestaw naprawczy
    daje jednak coś więcej.

  • 12. Data: 2012-07-02 15:30:07
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > niczym nie łatałem. Jak kolega rozpatruje ten środek do uszczelnień nie
    > jako alternatywę do koła zapasowego tyko jako uzupełnienie żeby sie nie

    Właśnie to rozpatrywałem.
    Jeżdżę niedużo to ciągłe wożenie koła zapasowego.
    Przejechałem się do wulkanizatora. On doradzał kupienie
    elektrycznej pompki do opon. Na 12V. Na małe dziury
    pomoże dojechać, na duże i środek uszczelniający nie
    pomoże.
    Koszt naprawy koła po uszczelniaczu K2 Tire Doctor
    są większe z powodu czyuszczenia opony z uszczelniacza.
    Ponieważ pompka zawsze się przydaje więc może w tym
    kierunku pomyśleć?
    Ostatnimi laty pojawiają się w ogóle koncepcje
    niewyposażania wozu w koło zapasowe, tylko używanie tych
    uszczelniaczy- na zasadzie chyba statystyki, że prawdopodobieństwo
    awarii jest niższe niż hipotetyczny koszt czyszczenia
    koła z uszczelniacza.
    Jadąc w tą noc z 30/1 lipca widziałem na Śląsku snujące
    się mgły (po 22) przy temp. zewnątrzej 28 oC!!
    I 2 kierowców przy wymianie koła w takich warunkach.
    Nawet w pełni sprawnemu człowiekowi wymiana koła w takich
    warunkach odbiera przyjemność z całego wakacyjnego wyjazdu.
    Tomek.

  • 13. Data: 2012-07-02 15:38:12
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-02 12:03, Tomek pisze:
> [...]
    > koła po złapaniu gumy.
    > Ktoś z Was może używał "zestawu naprawczego"
    > z jakimś ustrojstwem klejącym dziury i sprężonym gazem do pompowania
    > koła w osobówce? Może to polecić w sytuacjach trudnego miejsca na
    > szosie, trudnych warunków pogodowych, w nocy - po awarii? Chodzi mi o
    > opony bezdętkowe.
    > Na Allegro widzę jedynie butle ze sprężonym CO2.
    > Chodzi mo o coś, na czym możnaby przejechać te 200-250 km BEZ odkręcania
    > koła.
    > Stąd prośba o jakieś linki z takim zestawem do osobówki.

    kupiłem coś takiego w Tesco ze 3 lata temu. Jako że w niedawno
    zakupionym aucie dwie opony są na dojechaniu (na tyle słabe że szkoda
    jechać z nimi do gumiarza, ale jeszcze troszkę jest bieżnika) i akurat z
    nich schodziło powietrze- napompowałem tym dwa koła (bo stwierdziłem że
    i tak pewnie jakąś ważność ma więc już czas zużyć), docisnąłem resztę z
    kompresora, przejechałem ze 20km. Zrobiłem to ze 2 tygodnie temu, jeżdżę
    na tym do dzisiaj, powietrze nie schodzi. Zrobiłem na tym już
    przynajmniej 1000km, mam zamiar dojeździć do zimy - wtedy wrzucę zimówki
    i na lato już nowe.

    Lukasz

  • 14. Data: 2012-07-02 16:16:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lukasz

> [...]
    > na tym do dzisiaj, powietrze nie schodzi. Zrobiłem na tym już
    > przynajmniej 1000km, mam zamiar dojeździć do zimy - wtedy wrzucę zimówki

    Gratuluję!

    Ale po co wymieniać te opony w przyszłym roku? Z tej grupy dowiedziałem
    się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony jest
    obwiązanie felgi wężem ogrodowym.

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2012-07-02 19:23:31
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    to w <news:jssag2$e7q$93@usenet.news.interia.pl>:
    > Z tej grupy dowiedziałem
    > się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony jest
    > obwiązanie felgi wężem ogrodowym.

    A kupsztala już dzisiaj posadziłeś?

  • 16. Data: 2012-07-02 19:30:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 02 Jul 2012 13:47:11 +0200, nazgul napisał(a):

> [...]
    owa_ochrona/super_assistance/?gclid=CInzwbrf-rACFQpd
    3wodHCRPBA

    > dobre pytanie
    > podpisując trzeba by je zadać (prawdopodobnie dyskretnie pomijają ten
    > parametr milczeniem)
    >
    > w Poznaniu, na pomoc z Link4, czekałem ponad godzinę.

    A znając życie, że jeden laweciarz ma podpisane umowy z kilkoma
    ubezpieczalniami i jeżeli w okresie zimowym złapiemy gumę to możemy czekać,
    czekac i czekać .

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 17. Data: 2012-07-02 19:35:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 'Tom N'

    > A kupsztala już dzisiaj posadziłeś?

    Czy ktoś może wyprowadzić tego trolla?

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2012-07-02 19:40:27
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    to w <news:jssm49$e7q$106@usenet.news.interia.pl>:

    > Czy ktoś może wyprowadzić tego trolla?

    A kupę już dzisiaj zrobiłeś?

  • 19. Data: 2012-07-02 19:50:54
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Tomek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:jsrrm2$t39

    > Ktoś z Was może używał "zestawu naprawczego"
    > z jakimś ustrojstwem klejącym dziury i sprężonym gazem do pompowania koła

    ja kupiłem zestaw do kołkowania opon i wygląda na dobrą jakość
    http://allegro.pl/przebiles-opone-zestaw-naprawczy-p
    omoze-i2356914903.html

    więc polecam.
    Do tego mam kompresorek i pompkę na CO2

  • 20. Data: 2012-07-02 21:09:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Iksiński wrote:

    > Mogę jednak stwierdzić, że na 5 awarii opony, które pamiętam w
    > ostatnich 3 latach

    Na czym albo po czym trzeba jeździć, żeby tyle nałapać?
    Ja miałem dwa kapcie w ostatnich 10 latach na kilkaset tysięcy
    przejechane.