  • 1. Data: 2010-09-06 10:32:47
    Temat: zdjecie z fotoradaru - homologacja - przesluchanie??!!
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    Witam.

    Sytuacja wyglada nastepujaco. Otrzymalem zdjecie z fotoradaru i kare ze
    strazy miejskiej. Poprosilem aby zarzadca fotoradaru okazal sie wazna
    homolagacja i wymaganymi dokumentami potwierdzajacymi sprawnosc. W ostatnim
    tygodniu zostalem wezwany na przesluchanie do strazy miejskiej!! Prosze o
    informacje kto legalizuje radary drogowe i czy straz miejska ma prawo mnie
    przesluchiwac?

    Bardzo dziekuej za pomoc.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2010-09-06 10:50:00
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik mm8 napisał:

> [...]
    > informacje kto legalizuje radary drogowe i czy straz miejska ma prawo mnie
    Poszukaj w rozporządzeniu/ustawie w sprawie strazy miejskiej, np.
    http://lex.pl/serwis/du/1997/0779.htm
    http://lex.pl/serwis/mp/1996/0722.htm
    http://strazmiejska.wroclaw.pl/index.php?o=g02.03&r=
    n02
    i art.
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/co-moze-straz-miejska,1524922,415
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-09-06 20:10:37
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-06 10:32, mm8 wrote:
> [...]
    > informacje kto legalizuje radary drogowe i czy straz miejska ma prawo mnie

    spytaj ich w związku z czym jesteś przesłuchiwany i czy mają do tego
    prawo :)

  • 4. Data: 2010-09-07 09:24:08
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał

> [...]
    > informacje kto legalizuje radary drogowe i czy straz miejska ma prawo mnie

    Dziwisz sie ze zostales wezwany? Zaatakowales ich homologacja.
    Wiec oni w akcie zemsty robia Ci zadyme. Nie lepiej bylo
    zaplacic (bez puntkow karnych)?

  • 5. Data: 2010-09-07 09:39:42
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...czy straz miejska ma prawo mnie