  • 21. Data: 2011-09-21 17:25:42
    Temat: Re: zdjęcia z galaxy s2 i galaxy S -porownani
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:ifdx9d8b4l68$.1fvu065dz96xw.dlg@40tude.net...

    > Hehe, masz takie samo "doświadczenie" z różnymi
    > aparatami jak z różnymi telefonami ;)

    Masz coś jeszcze do powiedzenia w tej kwestii czy przyznajesz
    się do urojeń?

    > Sygnaturka z definicji nie musi mieć związku z tematem grupy.

    To po jasną cholerę ją dodawać do swojej wypowiedzi?
    Tylko bezmyślne owce dodają bezsensowne śmieci "bo inni tak robią".
    Dodatkowo owce bez kultury nie przestrzegają ustalonych limitów
    co do rozmiaru tych śmieci.

  • 22. Data: 2011-09-21 17:49:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 12:25:42 -0500, Pszemol napisał(a):

    > To po jasną cholerę ją dodawać do swojej wypowiedzi?

    Bo tak chcę i tobie nic do tego.

    > Tylko bezmyślne owce dodają bezsensowne śmieci "bo inni tak robią".
    > Dodatkowo owce bez kultury nie przestrzegają ustalonych limitów
    > co do rozmiaru tych śmieci.

    Nie próbuj być bardziej święty od papieża.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 23. Data: 2011-09-21 17:52:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo tak chcę i tobie nic do tego.

    Masz nieodparte pragnienie byc bezmyslna owca?

  • 24. Data: 2011-09-21 18:16:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 12:52:18 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Masz nieodparte pragnienie byc bezmyslna owca?

    Słuchaj, to że ty nie rozumiesz tych cytatów, nie oznacza, że inni też tak
    mają.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 25. Data: 2011-09-21 19:06:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Słuchaj, to że ty nie rozumiesz tych cytatów, nie oznacza,
    > że inni też tak mają.

    Ciekawe czy Ty rozumiesz że robisz coś, co kompletnie sensu nie ma
    A robisz to tylko dlatego że inni tak samo robią....
    A więc czy rozumiesz że jesteś zwykłym baranem który biegnie
    za głosem dzwonka innych baranów?

  • 26. Data: 2011-09-21 19:48:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:06:34 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ciekawe czy Ty rozumiesz że robisz coś, co kompletnie sensu nie ma
    > A robisz to tylko dlatego że inni tak samo robią....

    A rozumiesz, żłobie, że to moja sygnatura, moje widzimisię i nie musi mieć
    żadnego sensu poza tym, że mi się podoba? Czy też wykracza to poza
    możliwości twojej nadwątlonej substancji szarej?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 27. Data: 2011-09-21 20:49:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A rozumiesz, żłobie, że to moja sygnatura, moje widzimisię i nie musi mieć
    > żadnego sensu poza tym, że mi się podoba? Czy też wykracza to poza
    > możliwości twojej nadwątlonej substancji szarej?

    Nie musisz się aż tak złościć :-)
    Mówią że bycie baranem co za dzwoneczkiem goni inne barany
    nie jest aż takie złe... nie przejmuj się - nikt Ci sygnatury wysyłać
    nie broni :-) Byle nie miała więcej niż ustalone 4 linijki max.

  • 28. Data: 2011-09-21 20:55:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 15:49:27 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > nie jest aż takie złe... nie przejmuj się - nikt Ci sygnatury wysyłać
    > nie broni :-) Byle nie miała więcej niż ustalone 4 linijki max.

    Chędoż się, bucu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 29. Data: 2011-09-21 21:54:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Chędoż się, bucu.

    Co Cię tak zezłościło? Przecież pozwoliłem Ci wysyłać sygnaturki :-)

  • 30. Data: 2011-09-22 05:27:23
    Temat: [OT] Re: zdjęcia z galaxy s2 i galaxy S -porownani
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Chędoż się, bucu.

    Klasyczny przypadek sprowadzenia rozmówcy do pewnego, sobie znanego
    poziomu i zniszczenie go doświadczeniem ;)

    --
    Pzdr