  • 11. Data: 2011-09-20 23:15:25
    Temat: Re: zdjęcia z galaxy s2 i galaxy S -porownani
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-21 00:45, Andrzej Libiszewski wysłał(a) wiadomość:
    > https://lh4.googleusercontent.com/-e8F_Pti5Sr0/Tj1kn
    hV4nhI/AAAAAAAAC8s/3KPLa7g6dQA/s1024/IMAG0009.jpg

    > A tak przez nieporysowaną.

    Ładny widok. No i Desire całkiem niezłą jakość zdjęć oferuje jak widać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2011-09-21 00:42:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    > 2011-09-21 00:45, Andrzej Libiszewski wysłał(a) wiadomość:
    hV4nhI/AAAAAAAAC8s/3KPLa7g6dQA/s1024/IMAG0009.jpg

    > Ładny widok. No i Desire całkiem niezłą jakość zdjęć oferuje jak widać.

    No co ty... to zdjęcie do niczego się nie nadaje bo z telefonu jest a nie z
    DSLR.

  • 13. Data: 2011-09-21 00:42:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Kiedy ty Przemuś zostałeś przy okazji ekspierdem od fotografowania?

    Nie wiem - ktoś twierdzi że zostałem?

    I co to za spoufalanie się, co?

  • 14. Data: 2011-09-21 01:40:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-21 00:45, Andrzej Libiszewski pisze:
    > https://lh6.googleusercontent.com/-hpJ46FQS2GA/TjXzi
    WOU8kI/AAAAAAAAC5A/keABVB0ewY4/s1024/IMAG0024.jpg

    > Tak wyglądały zdjęcie z Desire przez porysowaną szybkę...

    No to zdjęcie jest piękne.
    To drugie nie za bardzo.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 15. Data: 2011-09-21 09:41:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 01:15:25 +0200, Krystek napisał(a):

    > 2011-09-21 00:45, Andrzej Libiszewski wysłał(a) wiadomość:
    hV4nhI/AAAAAAAAC8s/3KPLa7g6dQA/s1024/IMAG0009.jpg

    > Ładny widok. No i Desire całkiem niezłą jakość zdjęć oferuje jak widać.

    Daje radę - jak na telefon, zwłaszcza w idealnych warunkach świetlnych.
    Zdjęcie zostało zrobione w celu wysyłki na gorąco na google+, więc jakość
    była drugorzędna :)

    offtopicznie, to skoro się podoba, to tu jest cała seria z Bieszczad,
    zrobiona dla odmiany normalnym aparatem :)

    http://www.flickr.com/photos/sonorov/sets/7215762741
    0651852/

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 16. Data: 2011-09-21 09:44:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 19:42:50 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nie wiem - ktoś twierdzi że zostałem?

    Wypowiadasz się z taką mocą i autorytetem, jakbyś został.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 17. Data: 2011-09-21 12:01:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wypowiadasz się z taką mocą i autorytetem, jakbyś został.

    Masz urojenia.

> [...]
    > profits, you must rule." There is truth in these words, but I ask
    > myself; "Who are the rabble and who are the ruled?"

    Musisz te śmieci doklejać do jednozdaniowców?

  • 18. Data: 2011-09-21 12:46:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 07:01:34 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Masz urojenia.

    "Uważam za nieprawdziwe na podstawie swojego doświadczenia
    z różnymi aparatami fotograficznymi które nie miały zawsze
    perfekcyjnie wyczyszczonych powierzchni przednich obiektywów
    i nigdy to specjalnie na jakość robionych zdjęć nie wpływało
    a bardziej na humor fotografa co wydał dużo kasy na aparat."

    Zgadnij, dziubdziuś, kto to napisał?

    > Musisz te śmieci doklejać do jednozdaniowców?

    Tak, dziubdziuś, muszę. To się nazywa sygnaturka i wara ci od niej.

  • 19. Data: 2011-09-21 14:09:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > i nigdy to specjalnie na jakość robionych zdjęć nie wpływało
    > a bardziej na humor fotografa co wydał dużo kasy na aparat."

    No ja. Ale wciąż masz urojenia że jakimś ekspertem zostałem.
    To, że ktoś ma doświadczenie z różnymi aparatami nie czyni go
    jeszcze ekspertem od fotografii. Tendencyjnie nadinterpretujesz.

    > Tak, dziubdziuś, muszę. To się nazywa sygnaturka i wara ci od niej.

    Pomijając już sensowność zaśmiecania grupy tekstem z omawianym
    tematem nie związanym, czy z netykietą się zapoznałeś? Czy może
    przyjęte ogólnie limity rozmiarów sygnaturki Ciebie nie dotyczą?

  • 20. Data: 2011-09-21 16:43:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 09:09:54 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No ja. Ale wciąż masz urojenia że jakimś ekspertem zostałem.
    > To, że ktoś ma doświadczenie z różnymi aparatami nie czyni go
    > jeszcze ekspertem od fotografii. Tendencyjnie nadinterpretujesz.

    Hehe, masz takie samo "doświadczenie" z różnymi aparatami jak z różnymi
    telefonami ;)

    > Pomijając już sensowność zaśmiecania grupy tekstem z omawianym
    > tematem nie związanym, czy z netykietą się zapoznałeś? Czy może
    > przyjęte ogólnie limity rozmiarów sygnaturki Ciebie nie dotyczą?

    Sygnaturka z definicji nie musi mieć związku z tematem grupy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much