  • 1. Data: 2010-06-17 12:19:46
    Temat: zdjecia w dzisiejszej rzepie
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Są niezłe zdjęcia w dzisiejszej rzepie i ciekawy artykuł, polecam

    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-06-17 19:25:36
    Temat: Re: zdjecia w dzisiejszej rzepie
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Są niezłe zdjęcia w dzisiejszej rzepie i ciekawy artykuł, polecam
    >

    > Krzysztof

    co to jest dzisiejsza rzepa ?

    Roger

  • 3. Data: 2010-06-17 19:50:15
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 17 Cze, 21:25, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

    > co to jest dzisiejsza rzepa ?
    >
    > Roger

    Rzeczpospolita?
    StaM

  • 4. Data: 2010-06-17 20:19:03
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 17.06.2010, o godzinie 14.19.46, na pl.rec.foto.cyfrowa, Krzysztof
    Sordyl napisał(a):

    > Są niezłe zdjęcia w dzisiejszej rzepie i ciekawy artykuł, polecam

    Enigmatyczny jesteś.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2010-06-17 21:10:45
    Od: JFP <j...@N...plieth.com>

    Roger from Cracow pisze:

    > co to jest dzisiejsza rzepa ?
    Jak się czyta wyłącznie gw, że nie napiszę dosadniej z cytatem o tym
    orle, to nie dziwi taki brak wiedzy ;-)
    J.

    --
    http://plieth.com

  • 6. Data: 2010-06-18 06:00:36
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 23:10:45 +0200, JFP napisał(a):

    > Jak się czyta wyłącznie gw, że nie napiszę dosadniej z cytatem o tym
    > orle, to nie dziwi taki brak wiedzy ;-)

    Ja czytam tp i go więc mogę nie wiedzieć co to jest rzepa czy gw.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2010-06-18 06:54:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-17 23:10, JFP pisze:

    > Jak się czyta wyłącznie gw, że nie napiszę dosadniej z cytatem o tym
    > orle, to nie dziwi taki brak wiedzy ;-)

    czytacie gazety? takie papierowe? powaznie?
    Marx

  • 8. Data: 2010-06-18 07:11:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > czytacie gazety? takie papierowe? powaznie?
    > Marx

    Powaznie, ale akurat nie rzpe.

  • 9. Data: 2010-06-18 07:43:15
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 08:54:41 +0200, Marx napisał(a):

    > czytacie gazety? takie papierowe? powaznie?

    Bywa tak, gdy wifi do kibelka nie dociera ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2010-06-18 07:44:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 08:54:41 +0200, Marx napisał(a):

    > czytacie gazety? takie papierowe? powaznie?

    Ja i żona kupujemy tylko czasopisma. Codzienne tylko czytamy przy okazji
    (na przykład jak czekam w kolejce u fryzjera, a żona jak się nudzi w pracy
    i ma pod ręką).

    Pozdrawiam,
    Henry