  • 1. Data: 2010-04-26 12:05:30
    Temat: zdalne doladowania kodem
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    w orange znam:
    *500
    9
    numer telefonu 2x
    kod

    jak w pozostałych sieciach?

  • 2. Data: 2010-04-26 15:00:03
    Temat: Re: zdalne doladowania kodem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał
    >w orange znam:
    > *500

    Nie wiem czy nie wymaga to telefonu w prepaid - byc moze dla
    abonamentowcow nie ma takiej opcji .

    > jak w pozostałych sieciach?

    W taktaku mozna przez internet, ale trzeba sie zalogowac na konto
    danego numeru, wiec albo ktos przekaze jednorazowe haslo, albo
    ustawi inny telefon w erze jako administratora konta.

    Cos pisza ze mozna zadzwonic *9898 ... ale ja mam abo, wiec mnie
    nie pozwala :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-04-26 18:20:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > telefon w erze jako administratora konta.
    >
    > Cos pisza ze mozna zadzwonic *9898 ... ale ja mam abo, wiec mnie nie

    akurat w tej chwili plus mnie interesowal
    w orange bezproblemowo kodem wg podanej metody

  • 4. Data: 2010-04-26 20:46:59
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > w orange znam:
    > *500
    > 9
    > 9
    > numer telefonu 2x
    > kod
    >

    > jak w pozostałych sieciach?

    <http://telefix.terramail.pl/kody_univ.htm> - na samej górze - jak
    doładować za pomocą krótkich kodów w większości polskich sieci.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-04-27 13:38:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > <http://telefix.terramail.pl/kody_univ.htm> - na samej górze - jak
    > doładować za pomocą krótkich kodów w większości polskich sieci.

    to troche nie na temat
    chodziło o zdalne doladowanie komus

  • 6. Data: 2010-04-27 19:35:12
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > to troche nie na temat
    > chodziło o zdalne doladowanie komus

    To trzeba było napisać! Można przecież przesłać komuś sms-em: 1) kod z
    instrukcją obsługi, 2) wizytówkę z już gotowym do odpalenia kodem.

    Chyba tylko w Orange da się tak zrobić, tzn. doładować konto z poziomu
    innej komórki.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2010-05-03 22:27:07
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    On 2010-04-26 14:05, zlotowinfo wrote:
    > w orange znam:
    > *500
    > 9
    > 9
    > numer telefonu 2x
    > kod
    >

    > jak w pozostałych sieciach?

    Troche bokiem ale...
    PKO BP / Inteligo ma taka opcje. Wybierasz za ile chcesz doladowac konto
    i jakiemu numerowi - mozna chyba kazdemu prepaidowi w Polsce.

    Pewnie to nie kod - ale dziala :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 8. Data: 2010-05-03 23:18:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Grzexs" napisał:

    > Chyba tylko w Orange da się tak zrobić, tzn. doładować konto z poziomu
    > innej komórki.

    E tam, w Plusie się dało, ale nigdy tego nie próbowałem, więc instrukcji nie
    podam, teraz w Play teoretycznie też mogę:
    http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/doladowanie-z-tel
    efonu-numeru-na-karte-lub-mix-w-play/index.html

    Oczywiście w obu przypadkach będą szły na to środki spoza abonamentu.

    JoteR