  • 11. Data: 2017-04-18 19:07:20
    Temat: Re: zawracanie na A2 wczoraj
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2017 o 17:29, J.F. pisze:

    > Widac maja wazniejsze zadania :-)
    >
    > Ot chocby ktos musi spisac uszkodzone barierki, zeby rachunek wystawic
    > :-)

    Myślisz, że boją się że ktoś nielegalnie naprawi zanim spiszą?

    Shrek

  • 12. Data: 2017-04-18 19:54:16
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 kwietnia 2017 19:07:21 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Myślisz, że boją się że ktoś nielegalnie naprawi zanim spiszą?

    A jak będą dwa wypadki w tym samym miejscu w tym samym dniu?

  • 13. Data: 2017-04-18 20:01:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2017 o 19:54, Bolko pisze:

    > A jak będą dwa wypadki w tym samym miejscu w tym samym dniu?

    To wezmą szpreja i bemdom malować:P

  • 14. Data: 2017-04-19 01:16:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 19:07:20 +0200, Shrek napisał(a):
    > Myślisz, że boją się że ktoś nielegalnie naprawi zanim spiszą?

    Nie wiesz jak to z ubezpieczycielami - sa ladne fotki ze szczegolami
    to wyplaca, potem lawety zabiora pojazdy i ubezpieczyciel bedzie
    zanizal :-)

    A poza tym potem trzeba by drugi raz jechac, spisywac z zagrozeniem
    zycia, a tu wszystko stoi, to mozna w pokoju pracowac :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-04-19 03:36:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-04-18 15:51, J.F. wrote:

    > Popatrzcie - tam chyba akurat jest przelotka umozliwiajaca przejazd na
    > druga strone (po zdemontowaniu bariery), ale przy tym ruchu z
    > przeciwka ... lepiej nie probowac.

    dokładnie też to pomyślałem - co za problem, by część barier była
    zdamontowana (przygotowana do szybkiego demontażu przez służby
    autostradowe) by zorganizować bezpieczny odwrót.
    Fakt, będzie trochę korek z drugiej strony, bo jeden z pasów będzie
    zaanektowany dla zawracających jako rozbiegówka, ale chyba
    bezpieczniejszy taki scenariusz niż jazda pod prąd z blokadą dojazdu
    służb medyczno-technicznych na miejsce kolizji.

  • 16. Data: 2017-04-19 05:11:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-04-2017 o 03:36, AL pisze:

    > dokładnie też to pomyślałem - co za problem, by część barier była
    > zdamontowana (przygotowana do szybkiego demontażu przez służby
    > autostradowe) by zorganizować bezpieczny odwrót.

    A widziałeś tam jakieś służby?
    Korkami na autostradzie pies z kulawą nogą się nie interesuje.
    A powinno się tam aż roić od niebieskich wystawiających mandaty, ale
    mieli to gdzieś, jak zwykle.
    Wszystko co przekracza stanie z suszarką w krzakach, jest totalnie poza
    ich zainteresowaniami.

    W przypadku służb autostradowych też ogranicza się to do pobierania
    opłaty za przejazd.

  • 17. Data: 2017-04-19 08:11:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2017 o 01:16, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > A poza tym potem trzeba by drugi raz jechac, spisywac z zagrozeniem
    > zycia, a tu wszystko stoi, to mozna w pokoju pracowac :-)

    Masz rację - najlepiej jakby wcale tą autostradą nie jeżdzili - same
    problemy z tymi kierowcami.

    Shrek

  • 18. Data: 2017-04-19 08:13:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2017 o 05:11, Cavallino pisze:

    > A widziałeś tam jakieś służby?
    > Korkami na autostradzie pies z kulawą nogą się nie interesuje.
    > A powinno się tam aż roić od niebieskich wystawiających mandaty, ale
    > mieli to gdzieś, jak zwykle.

    Coś ci się pojebało - niebiescy to powinni zorganizować odwrót, skoro
    mieliby czas zająć się mandatami.

    Shrek.

  • 19. Data: 2017-04-19 11:35:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-04-18 15:51, J.F. wrote:

    >dokładnie też to pomyślałem - co za problem, by część barier była
    >zdamontowana (przygotowana do szybkiego demontażu przez służby
    >autostradowe) by zorganizować bezpieczny odwrót.

    Skoro jest taka przelotka, to chyba jest przygotowana.

> [...]
    >bezpieczniejszy taki scenariusz niż jazda pod prąd z blokadą dojazdu
    >służb medyczno-technicznych na miejsce kolizji.

    Ale scenariusz jest taki, ze nikt nie jedzie pod prad, tylko stoja i
    czekaja :-)

    godzine, cztery, 8, 24, 48 ...

    J.