  • 1. Data: 2017-04-16 16:51:57
    Temat: Renault Master II klocki hamulcowe tył
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Pytanie o mastera II.
    Na ile km wystarczają wam klocki?
    Wymieniłem jakis czas temu klocki hamulcowe tył i po około 20.000 widze ze
    są znowu praktycznie do wymiany.
    Kupiłem nowe, widze ze sa ok 2x mniejsze niz do ducato.
    Ale w ducato starczają na duzo wiecej niz 40.000km.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 2. Data: 2017-04-17 12:43:50
    Temat: Re: Renault Master II klocki hamulcowe tył
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Pytanie o mastera II.
    > Na ile km wystarczają wam klocki?
    > Wymieniłem jakis czas temu klocki hamulcowe tył i po około 20.000
    > widze ze są znowu praktycznie do wymiany.

    Cieżki samochód to drze klocki. Jak przednie klocki?
    Może tył hamuje mocniej bo coś zepsute? Które koła są bardziej brudne?

    > Kupiłem nowe, widze ze sa ok 2x mniejsze niz do ducato.
    > Ale w ducato starczają na duzo wiecej niz 40.000km.

    Może tarcze za to znikają szybciej?

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2017-04-17 16:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Cieżki samochód to drze klocki. Jak przednie klocki?
    > Może tył hamuje mocniej bo coś zepsute? Które koła są bardziej brudne?

    Przód sprawdze we wtorek. ale przód był wymienany jeszcze przez
    poprzedniego właściciela wiec mysle ze ma jakies 10.000km wiecej.
    A czy coś zepsute to się sprawdzi :)

    > Może tarcze za to znikają szybciej?

    Trudno powiedziec.
    Wymieniłem klocki przód (bosch), tarcze przód.
    Potem w czasie eksploatacji wymieniłem klocki tył (jakies polskie chyba).

    Kupiłem jak miał na liczniku 120. Teraz ma 350 i klocki zarówno przód jak i
    tył mają jeszcze jakies 5mm grubosci. Ale tarcze przód juz troche zjechane,
    podejrzewam ze teraz wymienie klocki i nastepna wymiana juz pójdzie razem z
    tarczami - te bosche sa chyba troche za twarde.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 4. Data: 2017-04-18 00:16:27
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 16 Apr 2017 14:51:57 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Pytanie o mastera II.
    >Na ile km wystarczają wam klocki?

    Przód to różnie. OD 20 do 40 tys. Zależy czy miasto czy trasa. I
    zależy ile się ładuje. Tył 60-80 tys.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06