  • Data: 2009-07-09 22:48:57
    Temat: zawilgocony telefon - naprawiac czy wyrzucic?
    Od: s...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moja Nokia N95 pare razy mi spadla co nie przynioslo zadnych widocznych szkod.
    Pare razy rozmawialem w deszczu, lub telefon lezal kolo wanny podczas goracej
    kapieli dzieki czemu pojawily sie takie male gustowne punkciki na wyswietlaczu
    co w niczym za bardzo nie przeszkadzalo. No moze poza sprzedaniem telefonu na
    allegro. Nigdy nie wrzucilem go do zadnej cieczy, raczej przezyl pare ulew czy
    to przy uchu czy w kieszeni po ktorych przez pare godzin zachowywal sie dziwnie.
    (resety itp.). Ale 48h "po" zawsze wracal do stanu pelnej uzywalnosci.

    Poza ostatnim razem. Padlo podswietlanie, tzn spadlo tak do 10%, pojawily sie
    poziome i pionowe czarne kreski na wyswietlaczu. Jak sie wchodzi w poszczegolne
    opcje to te czarne kreski sie pojawiaja i znikaja. Telefon sie kilka razy
    zresetowal, wylaczylem go zeby sie nie pogarszalo. Potem sie polepszylo znaczy
    bylo normalnie czyli bez kresek i normalne podswietlenie, potem sie jeszcze raz
    zresetowal no ale teraz juz od dluzszego czasu dziala bardzo stabilnie tyle ze
    podswietlenie jest stabilnie jest na poziomie ok 10% pozadanego stanu i te
    czarne kreski znow sie pojawily.

    Skoro to sie na chwile cofnelo po deszczu znaczy to ze zjawisko jest odwracalne.
    Telefon dziala stabilnie od dluzszego czasu. W zwiazku z tym moje pytanie czy w
    komisie / serwisie itp. beda w stanie zlikwidowac niedogodnosc w postaci tego co
    sie dzieje na ekranie, czy tez tego typu usterki sa losowe, nieodrwacalne i
    raczej nienaprawialne?

    s.