  • 11. Data: 2014-12-27 21:09:28
    Temat: Re: zamarzający zamek
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-27 o 20:12, Czesław Wiśniak pisze:

    > Da, da, da ale tylko kujawski z pierwszego tloczenia.

    zaaplikowany bezpośrednio do miejsca na musk.

    @

  • 12. Data: 2014-12-27 21:56:50
    Od: JK <j...@i...pl>

    > mam olej silikonowy, coś takiego może być?

    Nie. Olej silikonowy nie jest rzadki.
    Lepszy będzie olej z sierści jarosława.

    JK

  • 13. Data: 2014-12-27 22:40:41
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > zamarza mi zamek, tak, że nie da się włożyć kluczyka...
    > szukam na to patentu...

    Zamek centralny + kluczyk z pilotem... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 14. Data: 2014-12-28 00:05:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak tobie się może przydać podczas obrabiania cię przez platformę
    europejską...

  • 15. Data: 2014-12-28 00:13:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Zamek centralny + kluczyk z pilotem... ;)

    tez potrafi zamarznac :P

  • 16. Data: 2014-12-28 00:34:45
    Od: JK <j...@i...pl>

    Raczej nie dla mnie. Bo kurczy się po tym mózg.
    Ale ty spokojnie możesz używać.

  • 17. Data: 2014-12-28 16:06:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > zamarza mi zamek, tak, że nie da się włożyć kluczyka...
    >
    > szukam na to patentu...
    >
    > czy można do zamka nalać oleju?

    Nie.

    > kolega radzi mi, że lepiej WD40...
    >
    > ale WD40 to na pewno zamarznie...

    WD40 to głupi pomysł.

    > wlałbym kurde oleju, da to coś?

    Nie. Do zamków nie stosuje się żadnych olejów!
    Tam stosuje się tylko suche smarowidła grafitowe, jak ten:
    http://www.tme.eu/html/PL/suchy-smar-grafitowy-do-za
    mkow/ramka_12402_PL_pelny.html
    Jeśli nie online to szukaj w dobrym sklepie samochodowym.

  • 18. Data: 2014-12-28 16:51:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    mkow/ramka_12402_PL_pelny.html
    > Jeśli nie online to szukaj w dobrym sklepie samochodowym.

    Tak tak , tylko i broń Boże nic innego bo kluczyk zeżre:)

  • 19. Data: 2014-12-28 17:01:25
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 16:06:31 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    mkow/ramka_12402_PL_pelny.html
    > Jeśli nie online to szukaj w dobrym sklepie samochodowym.

    A w fabrykach klamek do samochodów mają biały grafit? Bo smar jakiego używają jest
    biały.

  • 20. Data: 2014-12-28 17:23:26
    Od: rAzor <a...@r...strikes_baaack.nsa>

    W dniu 2014-12-27 o 22:40, Dykus pisze:
    > Witam,

    > Zamek centralny + kluczyk z pilotem... ;)

    To jest dopiero zaraza. Kiedyś musiałem wyłupać tylną szybkę, wykopaną z
    zaspy cegłą.
    Na szczęscie z dwóch szybek, wybrałem losowo tę tańszą. :-D