  • 31. Data: 2013-11-13 14:39:58
    Temat: Re: zakup żarówki 16W - problem z dostępnością
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-13 14:20, s...@g...com pisze:

    > Włożyć się nie da, ale wcisnąć niestety można ;)

    Na siłę to już różne rzeczy ludzie robili. Ostatnio widziałem pompę
    wody z kołem nie do tego paska rozrządu/silnika. Złożyli, samochód
    zrobił z 1000km, po szybszej jeździe zmieliło pasek, rozrząd się
    przestawił i koniec. Na szczęście silnik bezkolizyjny:>

  • 32. Data: 2013-11-13 14:43:05
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-13 14:00, J.F pisze:

    > A jak sie ja jednak wcisnelo, to cuda moga sie dziac.

    Prędzej brak kontaktu niż zwarcie.

    > Bo pomysl ze dodatkowy 1 wat powoduje dziwne bledy ... tez jest dziwny ..

    To pewnie nie kwestia tego 1 wata...

  • 33. Data: 2013-11-13 15:24:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 12 Nov 2013 23:56:36 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <m...@o...pl> wrote:

    >21/4W? A nie zwykła PY21/5W? Jeśli ta druga, to tego w marketach leży na
    >kilogramy. Tylko zwykle to jakiś Hi-Tec czy inne Bottari. Z rzadka trafi
    >się Philips.

    Nie, własnie 21/4W. I ma inny trzonek niż 21/5W :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2013-11-13 15:26:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Wednesday, November 13, 2013, 3:24:03 PM, you wrote:

    > Nie, własnie 21/4W. I ma inny trzonek niż 21/5W :)

    Ale niech mi ktoś wytłumaczy - PO CO TAKIE WYDUMKI? Co za idiota
    księgowy to zaprojektował? Żarówki były cent tańsze?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-11-13 15:30:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Nov 2013 15:26:39 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Ale niech mi ktoś wytłumaczy - PO CO TAKIE WYDUMKI? Co za idiota
    > księgowy to zaprojektował? Żarówki były cent tańsze?

    wręcz przeciwnie. Żebyś kupował w ASO :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2013-11-13 15:32:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 13 Nov 2013 14:30:14 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >wręcz przeciwnie. Żebyś kupował w ASO :)

    Nie trzeba w ASO, ale mimo to są droższe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 37. Data: 2013-11-13 15:33:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >Ale niech mi ktoś wytłumaczy - PO CO TAKIE WYDUMKI? Co za idiota
    >księgowy to zaprojektował? Żarówki były cent tańsze?

    Odwrotnie - dwa dolary drozsze ... dla klienta.
    Wiesz jakie to pieniadze, jak klient nie moze kupic gdzie indziej ?
    :-)
    A jakie ekologiczne, 20% oszczednosci paliwa :-)

    A tak bez zartow - nie jest jakos tak ze pierwsze w USA, drugie w
    Europie, a auto japonskie czy koreanskie ?

    Cokol lepszy, bo sie nie da odwrotnie wsadzic

    J.

  • 38. Data: 2013-11-13 15:34:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 13 Nov 2013 15:26:39 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Ale niech mi ktoś wytłumaczy - PO CO TAKIE WYDUMKI? Co za idiota
    >księgowy to zaprojektował? Żarówki były cent tańsze?

    Wynika to z bodwy klosza. Światła pozycyjne z tyłu to okrąg oświetlony
    trzena żarówkami - 2 x 5w i 1 x 21/4w (to jest też stop). I tam gdzie
    jest to 21/4, żarówka jest bliżej klosza. I jak wsadzisz tam (po
    odpowiedniej przeróbce) 21/5w, to ten segment świeci jasniej. Tak
    sobie wymyślił Ford :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2013-11-13 15:57:46
    Od: tá´Ź

    szymon.czarkowski wrote:

    > Właśnie ta drobna różnica powodowała problemy w moim aucie. Facet
    > powciskał złe żarówki i był problem.

    Tak jak pisałem -- ten jeden bolec wystarczy spiłować i wszystko działa.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 40. Data: 2013-11-13 15:58:42
    Od: tá´Ź

    szymon.czarkowski wrote:

    > Proponuję nic nie kombinować tylko kupić odpowiednie żarówki.

    Ale po co, skoro są droższe i gorzej świecą? Nie ma żadnej różnicy oprócz
    tego jednego bolca ustalającego, należy go spiłować i żarówka pasuje.

    --
    ss??q s? ??u??ou??